Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Skoda nem nagyobb mint az ezresgixxer?
Azzal le TT-zhetsz pécsre.
az sajnos kimaradt eddig. sebaj, majd ha végre igazi motoros leszek és gixer 1000-em lesz majd megkóstolom
Pavlovi reflex.
De sisakban jött,az meg már ráutaló magatartás!
nem tudtam hogy a pizzázásnak feltétele a motor, a futár még sosem kérte a forgalmit
Jelenleg csak kéne fogyókúráznom nem mondtam hogy csinálom is.

De pizzázni minek..............neked nincs motorod én meg ritkán ülök rá...............?
Láttad volna a hétvégén Ataa,hogy tolta a mecsek burgert!
egyed csak nyugodtan, nem akarom elvenni a csokidat
csak egy alternatívát ajánlottam ami jobb lenne szerintem. a fogyókúrázást általában ott basszák el az emberek, hogy jól kiéheztetik magukat aztán meg betolnak valami jó cukros vackot. nem a mennyiségen kell spórolni hanem a minőségen javítani. erről jut eszembe, mehetnénk már egyet pizzázni
Mar ezt is elvenned tolem?
Van szived?
a müzliszelet meg az ízesített joghurt pont tele van nyomva cukorral ami nem kéne. inkább hús zöldséggel és/vagy rizzsel, estére meg zsírmentes túró vaníliás proteinporral meg kevés vízzel. pont olyan mint a vaníliás krémtúró csak éppen ehetsz belőle annyit amennyit nem szégyellsz
kemeny vagyok.
Bakke nem f.... tőle? Mármint az estitől ?
Kevés, ebédre is kéne valami
En meg altalaban egy szendoval kezdem majd ebed es ket muzliszelettel folytatom este egy ujabb szendo es egy aktivia.meggyes vagy ananaszos.
Sok vagy keves?
, hogy már én is hozzászóljak.
Nekem 2 személlyel eszik 5,4-et kábé, egyedül meg 6- -tól ...
ennyit erről
ha már fogyasztás
Nekem (karbis) 4.3 -5.2 között eszik, és általában 2 személy, és 4-5 ezernél elváltás, országúton meg 110-130km/h
A lényeg az, hogy akinek bináris csuklója van, annak vagy nem eszik semmit a motorja vagy sokat, bármit is hajt. Az ilyen lekles motorosoknak érdemes lenne kis köbcentis motort venni, ami akkor sem eszik többet 4l-nél, ha kiakasztja a gázkart
Felesleges a sebességen lovagolni.
Nem mindegy az áttételezése a motornak és a karakterisztikája.
Egy 600-as 6.-ban 10000-et visít 180-nál és bever 7.-et.
Egy ezres meg 6-7000-en megy 180.at és nem fog csak 6-ot nyalni a naftából.
De Pl szerpentinen 3-ban is 9000.-et pörgeted pláne hegynek felfewlé megint csak 6-7 és városban 50-el bluttyogva eszik alapjáratközelében 4-et de ha egykeró és gumifüst ugyanott és fék-gáz és 8-at is megeszi.
Tehát a stílus,gázállás és áttétel kérdése a fogyasztás nem végseb egygázon gyakorlatilag padi mérés szerű fals eredménynél.
Mert soha nem megyünk úgy mint a padon.
Ezért is van hogy a PC-knél százalékosan igen sok állásra vannak kalibrálva.
Jah, amúgy eszmbe is jutott még régről, amikor egy 2006-os Z1000-res tuljaként róttam a magyar utakat, hogy a kedvenc sebességtartománya pályán 160km/h volt. Ekkor nagyon finoman járt a motor, minden rezonancia megszűnt szinte és olyan könnyed volt mint egy ballerina. Ekkor evett annyit mint 90km/h-nál :) A 90-160km/h között rendszerint fél-egy liter töbletet mértem a tesztek alatt.

Amúgy 90km/h nál evett 5.6-6l-ert (attól függően, hogy mennyi emelkedő volt vagy ellenszél), de 160-nál is 6 volt. A kettő között nem volt optimális tartós terheléssel használni. Fölötte meg már mindegy volt, akkor pörgött is és ment is. 10-11l környéke.
Így már értem. Ne lepődj meg ezen, azért eszik 100-nál többet mint tartós 150 környékén, mert valószínűleg a motorod ott adja le azt a teljesítményt, ahol az erők kiegyenlítik egymást (ellenerők-haladásba befektetett energia). Ez motorkarakter függő. Valamit azt se feledjük, hogy a fogyasztást mi hétköznapi emberek úgy számoljuk, hogy a fogyasztott mennyiség/megtett km*100.

Tehát, ezzel csak azt akarom mondani: ha 150nél vannak az erők egyensúlyban, akkor itt az elfogyasztott benzin a motor üzemi ideje alatt, a megtett távhoz viszonyítva a legkedvezőbb.

A mérnökök nem így számolják ám, ott nem is litert számolnak, hanem kg levegőt és hozzá kg üzemanyagot. És ők üzemórabeli fogyasztást számolnak nem km-belit. De ez nem zárjaki azt, hogy át lehet kalkulálni km/l-re az egyszerűbb érthetőség kedvéért.
Ha városban bohóckodunk, nagygáz, egykerék akkor 7et megeszi. Szerpentinen 6liter szokott lenni és amikor hosszúba megyek pl pestre 150-160 akkor 5,2volt a legjobb. Apuékkal amikor megyek 90-100 akkor 6,2 körül

Ez a 6 liter szerintem teljesen jó mert megéri azt az adrenalint mintha pöcsölnék vele, hogy kevesebbet egyen.
Mennyivel eszik többet?
Amúgy tényleg érdekes...
a honda még mindig termeli a benzint a vicces az hogy 90-100nál többet eszik mint szerpentinen vagy 160as utazónál
Nah, ezt mégegyszer:
"De persze nem is megyek 160-180-nal, de akkor meg a motorozás feeling maradna el."

azt akartam írni, hogy: De persze nem is megyek 160-180-nal, MERT akkor meg a motorozás feeling maradna el.