egyed csak nyugodtan, nem akarom elvenni a csokidat
csak egy alternatívát ajánlottam ami jobb lenne szerintem. a fogyókúrázást általában ott basszák el az emberek, hogy jól kiéheztetik magukat aztán meg betolnak valami jó cukros vackot. nem a mennyiségen kell spórolni hanem a minőségen javítani. erről jut eszembe, mehetnénk már egyet pizzázni
a müzliszelet meg az ízesített joghurt pont tele van nyomva cukorral ami nem kéne. inkább hús zöldséggel és/vagy rizzsel, estére meg zsírmentes túró vaníliás proteinporral meg kevés vízzel. pont olyan mint a vaníliás krémtúró csak éppen ehetsz belőle annyit amennyit nem szégyellsz
En meg altalaban egy szendoval kezdem majd ebed es ket muzliszelettel folytatom este egy ujabb szendo es egy aktivia.meggyes vagy ananaszos.
Sok vagy keves?
A lényeg az, hogy akinek bináris csuklója van, annak vagy nem eszik semmit a motorja vagy sokat, bármit is hajt. Az ilyen lekles motorosoknak érdemes lenne kis köbcentis motort venni, ami akkor sem eszik többet 4l-nél, ha kiakasztja a gázkart
Felesleges a sebességen lovagolni.
Nem mindegy az áttételezése a motornak és a karakterisztikája.
Egy 600-as 6.-ban 10000-et visít 180-nál és bever 7.-et.
Egy ezres meg 6-7000-en megy 180.at és nem fog csak 6-ot nyalni a naftából.
De Pl szerpentinen 3-ban is 9000.-et pörgeted pláne hegynek felfewlé megint csak 6-7 és városban 50-el bluttyogva eszik alapjáratközelében 4-et de ha egykeró és gumifüst ugyanott és fék-gáz és 8-at is megeszi.
Tehát a stílus,gázállás és áttétel kérdése a fogyasztás nem végseb egygázon gyakorlatilag padi mérés szerű fals eredménynél.
Mert soha nem megyünk úgy mint a padon.
Ezért is van hogy a PC-knél százalékosan igen sok állásra vannak kalibrálva.
Jah, amúgy eszmbe is jutott még régről, amikor egy 2006-os Z1000-res tuljaként róttam a magyar utakat, hogy a kedvenc sebességtartománya pályán 160km/h volt. Ekkor nagyon finoman járt a motor, minden rezonancia megszűnt szinte és olyan könnyed volt mint egy ballerina. Ekkor evett annyit mint 90km/h-nál :) A 90-160km/h között rendszerint fél-egy liter töbletet mértem a tesztek alatt.
Amúgy 90km/h nál evett 5.6-6l-ert (attól függően, hogy mennyi emelkedő volt vagy ellenszél), de 160-nál is 6 volt. A kettő között nem volt optimális tartós terheléssel használni. Fölötte meg már mindegy volt, akkor pörgött is és ment is. 10-11l környéke.
Így már értem. Ne lepődj meg ezen, azért eszik 100-nál többet mint tartós 150 környékén, mert valószínűleg a motorod ott adja le azt a teljesítményt, ahol az erők kiegyenlítik egymást (ellenerők-haladásba befektetett energia). Ez motorkarakter függő. Valamit azt se feledjük, hogy a fogyasztást mi hétköznapi emberek úgy számoljuk, hogy a fogyasztott mennyiség/megtett km*100.
Tehát, ezzel csak azt akarom mondani: ha 150nél vannak az erők egyensúlyban, akkor itt az elfogyasztott benzin a motor üzemi ideje alatt, a megtett távhoz viszonyítva a legkedvezőbb.
A mérnökök nem így számolják ám, ott nem is litert számolnak, hanem kg levegőt és hozzá kg üzemanyagot. És ők üzemórabeli fogyasztást számolnak nem km-belit. De ez nem zárjaki azt, hogy át lehet kalkulálni km/l-re az egyszerűbb érthetőség kedvéért.
Ha városban bohóckodunk, nagygáz, egykerék akkor 7et megeszi. Szerpentinen 6liter szokott lenni és amikor hosszúba megyek pl pestre 150-160 akkor 5,2volt a legjobb. Apuékkal amikor megyek 90-100 akkor 6,2 körül
Ez a 6 liter szerintem teljesen jó mert megéri azt az adrenalint mintha pöcsölnék vele, hogy kevesebbet egyen.
Azzal le TT-zhetsz pécsre.