Egyébként, ha valaki keni neki rendesen, akkor sem sok az 5-5.5l/100km-es fogyi. Ebből a szempontból imádm a kis SV-ét, mert nagyon kiszámíthatóan kajál. Az én használatomat tekintve 4.4-5 között eszik és nem unatkozok a nyergébe. De persze nem is megyek 160-180-nal, de akkor meg a motorozás feeling maradna el. Szóval szerintem se rángatva se megpakolva nem eszik sokat. NAgyon szeretem!
Nem mindíg :)
A mindenféle ellenállás leküzdése adott fordulaton extra üzemanyag fogyasztással jár. Pl. futópadon 6.-ban 5000-res fordulaton, adott gázállás mellet "mész" mondjuk 110-et, az kint, sík úton a sok ellenállás összeadódása miatt, más gázállást fog kívánni, de a fordulat és a sebesség azonos lesz.
Minál nagyobb a sebesség, annál nagyobb is lesz minden ellenállási tényező értéke, emiatt más lesz a gázállás mint ha mondjuk üresbe tartod a 7000-ret.
Nekem akkor megy 5.5 környékére, amikor húzom neki rendesen 160-180 utazón, vagy kemény szerpentinezéskor. utassal, dobozzal könyebb túrán megáll 5ből, de volt már 4.5 alatt is. Nemtudom ti hogy hoztok ki ilyen magas értékeket..
Érdemes, mert nekem a 2004-es akkor eszik városban ennyit ha bináris csuklóval használom...
Mondjuk az is igaz, hogy óvatosabban járkálok akkor se nagyon megy 5 alá városban.
Szerintetek érdemes molyolni a 650essel, hogy 5,5L-nél kevesebbet egyen, ha 80%-ban városban használom és nem tépem neki? Vagy ez így van jól és etessem ha vitetni akarom magam..
Van egy 2006-os 650N-ből származó első becsúszószáram. 1mm ütése van a szimeringnél, előző tulajnál egy csúszás eredménye. Én egy évig használtam így problémamentesen, és most cseréltem egy gyári darabra. így is simán használható, de lehet görgőztetni is. 15.000Ft, részletek mailben
Van egy 2006-os 650N-ből származó első becsúszószáram. 1mm ütése van a szimeringnél, előző tulajnál egy csúszás eredménye. Én egy évig használtam így problémamentesen, és most cseréltem egy gyári darabra. így is simán használható, de lehet görgőztetni is. 15.000Ft, részletek mailben.
Sziasztok!
Tudom nem ide való de hátha valakit érdekelne:
Van egy Probiker bőr ruhám eladó kb 1,5 évet vagyis szezont használtam, gerinc,vál,könyök,térd, csípő protektorokkal. Louisban vásároltam. Kétrészes össze zippzárolható.
Kérésre tudok képet küldeni! Illetve a pontos méretett!
Ár meg egyezés szerint!
Lenne eladó konzolom, van rajt egy doboz is, a zárral van valami. De nem nézegettem, nem régen vettem a motort, és rögtön le is vettem róla. Ha érdekelne üzenj ide. Vagy a mail. címemre refi.sandor@freemail.hu Üdv.
KB 9000-et.Ott már nem az accijós jófogyasztás van.
A mindenféle ellenállás leküzdése adott fordulaton extra üzemanyag fogyasztással jár. Pl. futópadon 6.-ban 5000-res fordulaton, adott gázállás mellet "mész" mondjuk 110-et, az kint, sík úton a sok ellenállás összeadódása miatt, más gázállást fog kívánni, de a fordulat és a sebesség azonos lesz.
Minál nagyobb a sebesség, annál nagyobb is lesz minden ellenállási tényező értéke, emiatt más lesz a gázállás mint ha mondjuk üresbe tartod a 7000-ret.
Én 5 körül jártam mikor a kocsikat feltartottam kanyarban.
Talán 5,2 volt.
De a busz olcsóbb.
Mondjuk az is igaz, hogy óvatosabban járkálok akkor se nagyon megy 5 alá városban.
Lehet hogy érdekelne a gumi. alex_94@citromail.hu címre küldhetnél pár képet meg hogy árban mire gondoltál.
Még passz mikor de remélem nem időrzékeny a cucc.
Hétfőn kiderítem mikor megyek.
Még nem kaptam meg a meghívót.
(puntómba kellene elhozni onnan egy komplett ülésgarniturát)
A kép lemaradt.
Tudom nem ide való de hátha valakit érdekelne:
Van egy Probiker bőr ruhám eladó kb 1,5 évet vagyis szezont használtam, gerinc,vál,könyök,térd, csípő protektorokkal. Louisban vásároltam. Kétrészes össze zippzárolható.
Kérésre tudok képet küldeni! Illetve a pontos méretett!
Ár meg egyezés szerint!
[ LINK ]
Lenne eladó konzolom, van rajt egy doboz is, a zárral van valami. De nem nézegettem, nem régen vettem a motort, és rögtön le is vettem róla. Ha érdekelne üzenj ide. Vagy a mail. címemre refi.sandor@freemail.hu Üdv.