Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Nagyon sokat segitene. Kerlek a tmerenyi kukac gmail pont hu-ra kuldd at a kepeket.

Koszonom szepen
Toki
Persze hogy mindegyik tapad, csak nem mindegy, hogy első indítózáskor vagy az első 20 váltásnál.
No részemről ennyit az olaj témához. Végeztem vele.
Jó, tudjátok mit? Oldjátok meg ahogy akarjátok. Mindenki tök okos, úgyhogy akkor nem is kell ide semmi valós info, tök felesleges.
Én több tapasztalatot nem osztok meg segítség címszóval. Mert mindig van valaki aki ment már 2000km-t motorral és meg tud cáfolni vagy tud jó tanácsot adni cserébe.
Tibi mondott tegnap egy jót, és tényleg igaza van :)
Hidegen a motul 5100el is tapad. 1esben behúzott kuplunggal megmozdul a motor indítózásnál. Üresben indítózok legtöbbször ezért
Uhh, köszi a tippet. Estembe nem jutott volna :D
Valószínűleg ez is benne van
Ha egyáltalán ugyanarról a jelensègröl beszèlünk,ha nem akkor bocsi
Az hogy hidegen elsõ indításkor tapad a kuplung normális.Miután beindítottad huzogasd be-ki párszor a kuplungot,vagy beindítás elött rakd sebessègbe ès tologasd meg egyszer elöre hátra ès egyböl szètold.
Szevasztok.Lassan megpályázok egy 1000sv-t.Majom elcsèpelt kèrdès de milyen tapasztalaitok vannak a gèppel?Mennyi tènyleges átlag fogyasztâsa,ès mik a betegsègei?!
Köszönöm
Tapad a kuplung hidegen és hangosabb a motor (ami még nem biztos, hogy baj, de itt valószínűleg annak róják fel). Már nem forgalmazom előbbi miatt. Egyébként nem tudom, személyesen nem használtam.
Persze ez még a régi volt, az új biztos jobb lett, mint bármi más.
Tavaly, mikor megvetted a motort, talán szokni kellett váltót.
ezzel valahogy én is így vagyok. Bár az enyém túl sok olajat nem eszik azért valamennyit fel kell áldozni a motorozás oltárán!
Ezért hát a castrolon kívül minden márkára nyitott vagyok.
100 ezer km. alatt kipróbáltam jónéhány olajat! 10e után nekem is zörög a kuplung és ezt egyik olaj sem csillapította számottevően, 50 ezer után feltünően fogyasztotta az olajat a motor, hiába kisérleteztem az olajakkal válogatás nélkül mind eszi, igaz nem füstöl a gép még most se, de eszi az olajat, 6000 km-en rátöltök egy litert!
Már csak az olcsóbb Q8 sbk olajat használom és minő csoda, 6ezren elég fél litert rátölteni! Szóval kár görcsölni ezen az olajtémán ennyire, lényeg hogy elég olaj legyen a blokkban és mindig időben le legyen cserélve!
Mi a gond a Shell-el?
Én csak annyit írtam, hogy Act Evo-val halkabb volt a kuplung zörej, mint Motul 5100-al.
Igazából ha már érezni lehet a különbséget akkor az egyik vagy nagyon szar vagy a másik kiemelkedően jó.......,de műszer nélkül a kapható olajak eléggé hasonlóan viselkednek.....ha van olajhőfok és nyomásmérő akkor viszont lehetne látni a különbséget....
Üdv uraim!

Ha megyek haza, viszek 2 sv 650-est, úgy tervezem egyik s másik n!
Mindkettőt bontani fogom bizonyos mértékben, ha esetleg valakinek szüksége lesz valamire, következő mail címen jelezheti! amurapo@citromail.hu

Jah, mindkettő a régebbi típus lesz!
én is érzem a különbséget.

de nem olajmárka és olajmárka között, hanem olajcserénél a "régi" és az "új" között. (Most pl nincs az az összetapadós kuplungos jelenség sem, amiről panaszkodtam a múltkor).
Én mindig elrakom azt, ami a 4-es kannában megmarad. Most tavasszal ezekből a maradékokból végeztem az olajcserét.

(Nem, nem a fáradt olajat töltöm vissza, mielőtt valaki ezzel jönne LOL)

A turbódízelben is most rá kellett tölteni egy kicsit, ez egy kb másfél éves bontott kannából történt, remélem pár sarkot azért még elmegyek vele...
Tavaly szeptembertol megmaradt 5100 hoz vehetek meg ket litert es belerakhatom?
Rám ne hivatkozz....már nem tanácsolok olajtípust senkinek....mindenki olyat vesz amire esküszik vagy ki akarja próbálni...
Van 2000-es SV? Azt hittem 1000-es a legnagyobb
12000-et ír a könyve
Szia!

pár hónapja terveztem és gyártottam is a sajátomhoz tartót (képet találsz róla az adatlapomon), ha kell a rajzát szívesen elküldöm, ha adsz elérhetőséget.
8000km?
Motult 8000km alatt sem kezdte enni és a színe is teljesen korrekt volt pedig kapott az érzésből, Q8 van most benne 4000km és kezd szaga lenni úgyhogy megy a levesbe.