Most nem tudom elküldeni a linket,mert melóhelyen vagyok.
De van egy Suzuki DL leírás ès az alapján csináltam meg.
Megpróbálhatom elmondani is,de nem hiszem,hogy megèrted.
A motor bal oldalán a levegőszűrő ház alatt,szívóház bal oldalán van egy kis fèl körre hasonlító lemez ,ami függőlegesen áll,de az el tud mozdulni,annak a tövèbe van ez az állító csavar.
Ugyan ez volt a baja nekem is.
de eggyetlen csavar negyed fordulatnyi beljebb tekerèsèvel jó lett.
Most már indìtásnál szèpen felmegy 2000-res fordulatra,ès ahogy melegszik a motor szèpen ejti vissza az alapjáratot
Mi baj volt az automata szivatóddal? Én is gyanakszom az enyémre: reggel hidegindításnál mintha nem tenné rá a szivatót, alacsony fordulaton (kb. 800 1/min) indul be. Aztán pár másodperc alatt összeszedi magát, beáll stabil 1500-ra, de nem tudom, hogy ha hidegebb lenne, lenne-e indításnál alapjárata.
Ha nincs gond az akksival,generátorral,fesszabbal sosem okozott ez SV-nél akkora traumát hogy nekiálljak kábelezést bontogatni.
De ha nektek ez a fixációtok rajta.
3 év 24e Km-alatt nem állt le emiatt sosem a motor.
De szerintem senkinek még.
Sziasztok!
Neketek is egyből világít a városi,ès a tompított fènyszóró,ahogy ráadjátok a gyújtást a motorra?
(2004-es SV-ről volna szó)
Meg lehetne oldani,vagy valakinek meg van oldva úgy,hogy indításnál csak a városi,vagy még az sem világít?És külön kapcsolóval lehet kapcsolni a tompított fènyt.
Akku kímélès szempontjából kèrdezem.
De van egy Suzuki DL leírás ès az alapján csináltam meg.
Megpróbálhatom elmondani is,de nem hiszem,hogy megèrted.
A motor bal oldalán a levegőszűrő ház alatt,szívóház bal oldalán van egy kis fèl körre hasonlító lemez ,ami függőlegesen áll,de az el tud mozdulni,annak a tövèbe van ez az állító csavar.