Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nem tudom elküldeni a linket,mert melóhelyen vagyok.
De van egy Suzuki DL leírás ès az alapján csináltam meg.
Megpróbálhatom elmondani is,de nem hiszem,hogy megèrted.
A motor bal oldalán a levegőszűrő ház alatt,szívóház bal oldalán van egy kis fèl körre hasonlító lemez ,ami függőlegesen áll,de az el tud mozdulni,annak a tövèbe van ez az állító csavar.
És melyik csavart kell megtekernem a sok közül? :)
Ugyan ez volt a baja nekem is.
de eggyetlen csavar negyed fordulatnyi beljebb tekerèsèvel jó lett.
Most már indìtásnál szèpen felmegy 2000-res fordulatra,ès ahogy melegszik a motor szèpen ejti vissza az alapjáratot
Mi baj volt az automata szivatóddal? Én is gyanakszom az enyémre: reggel hidegindításnál mintha nem tenné rá a szivatót, alacsony fordulaton (kb. 800 1/min) indul be. Aztán pár másodperc alatt összeszedi magát, beáll stabil 1500-ra, de nem tudom, hogy ha hidegebb lenne, lenne-e indításnál alapjárata.
2x már nem kellett volna.
Hallod Ő vett Bannert
Ja............de valszeg megoldódik a kuka akksi cseréjével...............egyenlőre.
Kifejtenèd kicsit bővebben?
talan 2005-tol veszi le az inditas idejere, 2003-2004 meg nem.
Zoli, amugy Te is akartal ilyesmit vagy rosszul emlekszem?

Vételnél vettem.
Bannert.
Úgy látom jó tèmát dobtam fel
És 3-èv alatt nem is kellett akkut cserèlned?
Kapcsoló relé szia.
Ha nem hiszed el Zolinak, hogy inditásnál leveszi a világítást, akkor egyszer szedd szét az indító gombot.
Ha nincs gond az akksival,generátorral,fesszabbal sosem okozott ez SV-nél akkora traumát hogy nekiálljak kábelezést bontogatni.
De ha nektek ez a fixációtok rajta.
3 év 24e Km-alatt nem állt le emiatt sosem a motor.
De szerintem senkinek még.
Köszi,lefordìtanád nekem
Engem elèggè zavar
Ti hogy vagytok ezzel?
@Zoli32
Nem tudom honnan veszed, hogy indításnál leveszi...Mert nem veszi le, ez egy konstrukciós hiba...és ez nem jó az aksinak...

itt egy leírás ez alapján meg tudod csinálni (angol tudás szükséges):

http://www.svrider.com/forum/s...
Ha jó akkor nem.
Bár frász tudja.
Érdemes átalakítani,vagy ne foglalkozzak vele?
Egyèbkènt pöcc röff a gèp,az autómata szivatót is sikerült beállítanom rajta.
Rögtön kapcsol.
De indításra leveszi.
Meg lehet csak lallert kérdezd hogy.
Sziasztok!
Neketek is egyből világít a városi,ès a tompított fènyszóró,ahogy ráadjátok a gyújtást a motorra?
(2004-es SV-ről volna szó)
Meg lehetne oldani,vagy valakinek meg van oldva úgy,hogy indításnál csak a városi,vagy még az sem világít?És külön kapcsolóval lehet kapcsolni a tompított fènyt.
Akku kímélès szempontjából kèrdezem.
:)
Azt mondjuk: Mindenki azt vesz, amit akar!
Akkor azt mondjátok , hogy pl az unixos hűtőfolyadék nem lenne jó a motorba?
kemény nagyon! De tényleg igazad van azzal kapcsolatban, hogy puffer szerepe van. Még jó hogy nekem N-esem van és azon FÉM házas a tartály