Ezt azért hiszem el nehezen, mármint, hogy ez gyári mert ,még egyet sem láttam ezzel a megoldással és hááát láttam néhányat, a koronás anyás megoldást régóta nem használják bár lehet, hogy méág gyártanak ezzel motort, de inkább a régi gépeken volt.
Hát most jól megnéztem egy csomó képet sv 1000-ből és igazatok van nektek is. Én eddig 3 1000-rest láttam, abból kettő S és egy N verziójú volt és mind a 3-nak koronás-sasszeges verziója volt. De elég soknak önzárós is! És én afelé hajlanék, hogy olyan ez, mint anno a ladáknál volt, hogy évjárattól függően volt orosz szöveges hátsó lámpa búra vagy olasz szöveges. Ezzel arra akarok utalni, hogy ami van a raktáron azt be is szereljük, nehogy megtorpanjon a gyártás, mert nem érkezett meg a szállítmány vagy mi a szösz
Azért mert gyárilag nincs rajta furat így ha koronás anya a vágy akkor fúrni is kell hozzá. ...amennyiben jó a gyári megoldás akkor tényleg nem kell fúrni...
Szia Sanyi!
Nem kötekedni akarok, de miért kéne pár helyen megfúrkálni a tengelyt? Az én autómnak is ilyen (kúp alakú tűgörgős csapágy) az agy része és egy helyen van átfúrva gyárilag. Ott fúrják meg, ahol a felrakás után tökéletes minden, tehát 1 átmenő furat. Akárhányszor leveszed és visszarakod a koronosá anyát, ugyanazzal a nyomatékkal meghúzva egészen pontosan oda fog esni a korona rése, ahol a lyuk van a tengelyen és mehet bele a sasszeg. Nem lötyög az dobrész, nem feszes vagy lasza a csapágy helyzete sem.
Amúgy a motor lánckerék felőli oldalán biztos, hogy koronás anya van Legalább is az 1000-es 2005-ös modelleken.
Vásárolnék egy 650sv-t. Tudna valaki segíteni a vásárláskor? Nekem se szemem, se fülem nincs a dologhoz. Simán veszek drágán hulladékot. Akkor is örülök ha valami darál vagy ropog benne, a tulajnak meg elhiszem hogy ettől sportos a hangja.
Esetleg valami alá szorult, a kis menettel jártunk egyszer így (azóta emelőszem betekerés előtt takarítás van) ami a lengővillán van az emelőszemnek, csavar beleteker ami bele is ment, de kifelé nem jött mert megszorult a kosztól....menetjavítás következett.
Ha kiveszem, majd talán látok rajta valamit, de jelenleg nem tudom mitől lehetett. Tényleg csak nyomaték kulccsal volt használva, és én kapattam rá az anyát.
De, hülyeség...nem véletlenül hagyták el az alkalmazását vagy 20 éve....a lemezes önzáró sokkal jobb...nem beszélve, hogy a koronáshoz ki kell fúrkálni a tengelyt pár helyen.
Egykarú lengőkar,mv augusta..............a speednek is ilyen anya van a hátsó kerekén.
De ezek nem a kiszedős tengelyek.
...no ha van ilyen akkor azzal még nem találkoztam. ......vagy nem emlékszem rá....
Nem kötekedni akarok, de miért kéne pár helyen megfúrkálni a tengelyt? Az én autómnak is ilyen (kúp alakú tűgörgős csapágy) az agy része és egy helyen van átfúrva gyárilag. Ott fúrják meg, ahol a felrakás után tökéletes minden, tehát 1 átmenő furat. Akárhányszor leveszed és visszarakod a koronosá anyát, ugyanazzal a nyomatékkal meghúzva egészen pontosan oda fog esni a korona rése, ahol a lyuk van a tengelyen és mehet bele a sasszeg. Nem lötyög az dobrész, nem feszes vagy lasza a csapágy helyzete sem.
Amúgy a motor lánckerék felőli oldalán biztos, hogy koronás anya van Legalább is az 1000-es 2005-ös modelleken.
Gondolkodom hogy egy fokozatkijelzőt kéne tenni a motorra. Karbis sv-re ki milyet ajánlana vagy milyen való rá?
Köszönöm a segítséget!
Kellemes Nyulat!
Nem hülyeség a koronás anya, ebay-en mondom megnézem, de simát nem is találtam.
Ebay