Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is azért csaptak le rá, pedig nem volt tervben az sv. :) szerencsére a tulajdonosának nem kenyérre kellett a pénz. Életemben nem vettem meg ilyen hirtelen motort. :)
Kompresszorral aláfujsz.
Üdv!K4-es Sv markolatát,hogy a legegyszerűbb leszedni úgy ,hogy egyben maradjon?Van valami technikája?
No akkor nem jól emlékeztem.De ígyis olcsó.
550 ezer, magyar papírokkal. A vizsga a gyenge pontja, június végen jár le, de szerintem csont nélkül átmegy majd.
Az nagyon olcsó.....,de látom olyat kérdeztem amit nem kellett volna... ....az igen jó ár továbbra is...
Nezyszazvlalamennyire emlekszem.
És mennyi volt?
2004-es.
Nem emlékszem rá, mikori is?
Igen, ő az! :)
Az a fekete S-es? (ha jól rémlik :) )
Használd egészséggel!
Köszönöm szépen, egyelőre tényleg nagyon patentnek tűnik. Kicsit visszaolvastam, volt itt egy srác nehány napja, aki kinézett egy sv-t, csak olcsónak találta és ez gyanús volt neki. Nos, szerintem erről beszélt. :) A jó árnak az a magyarázata, hogy a tulaj vett egy másik motort, ez mar csak állt a garázsban, valamint karcos a kipufogó, mert egyszer rádőlt. Amúgy minden gyári rajta, szinte újak a gumik és a lánc, egyedül a fékfolyadék kevéske elől - ja és egy Brembo radialis fék van rajta. Az eladó baromi szimpatikus volt, mindent tudott a motorrol és tényleg olyan, mint amilyennek egy jól karbantartott gépnek lennie kell.
Egyébként nem nagy pénz a fékolajat is lecserélni szerintem. Én legalábbis cseréltem vásárlás után, ki tudja mikor volt utoljára.. A betétről még meg lehet állapítani, hogy jó-e.
Amúgy meg grat a mocihoz :)
Hát hangot meg nem ad. :)
Igen.
De az okat nem szunteti meg...valszeg vason van a betet
Csekkold le.
Sziasztok! Meglepetésszerűen vettem ma egy sv-t (eredetileg gs500-at akartam, de ezt nem lehetett otthagyni). Egyetlen apró probléma van vele, az első feknel a minimumon van a fékfolyadék szintje. Elég, ha a tartály tetejét leszedve utantoltok? Köszi!
Szia
Neked ki és hol állította be a mocid? Hasonló cipőben járok. K&N ,sport kipu kettő az egybe ezresen, csodát nem vártam, nem is történt, de nehezen indul. Ezért aztán nekem is be kéne állítani az injektorokat!
Estét!

Megint ír ide egy köcsög Hondás!

News!: A kicsi gépezetre vettem Pilot Street Radial gumikat! (Végre van radial a méretben amit használok.)

A tény: Censored Censored jók a gumik! És mocskosul ki szeretném próbálni az 577-es kanyaroknál is! De egyedül nem merek elmenni odáig nehogy sexukálisan legyek zaklatva bármiért számomra teljesen érthetetlen nyelven megalázva.

Szóval a kérdés: Mikor megyünk megnézni az ott rügyező fákat?

Szívélyes üdvözlettel: Én mert ki más?

U.i.: Csók a családnak!

A kép a vatta új gumiról még rajta volt a kulimájsz
eladó carbon dob pár
06 30 635 9305
Nagyon köszönöm a választ.Nézegettem a rudazatot de inkább megkérdezem.Köszi
Simán.
Van a váltón egy KB 6 mm-es rúd ami a karhoz csatlakozik a másik vége meg a blokkból kiálló tengelyen lévő másik karhoz.
Kis gömbfejekkel.
Ha ez megvan a gömbfejeket a két oldalon M6-os anyák kontrázzák le.
Ha ezeket a kontraanyákat lazítod ki és elkezded a rudat tekerni fog rendesen le-fel mozogni a váltókarod attól függően merre tekered.
Ha beállítottad a kívánt pozíciót a kontraanyákat ujra húzd meg.
Csak befogóm.
De az csudaszép.
A váltó rudazata egy fogas tengelyen van, ha átforgatod másik fogba akkor nem lesz jobb?