színek itt vannak
Az s verzión az sv1000s felirat a fejidom oldalán van. Az N-es verzión sv1000 felirat a far részen található.
Mivel V2 ezért zörejek vannak benne bőven de ezzel elfogadjuk és szeretjük .
Helló!
Jellemző rá a kuplung kosár zörgése. Amitől nem lesz rosszabb a motor csak van akit zavar. Kicserélni nem érdemes mert rövidesen újra zörögni fog.
A harmadik fokozat szokott sírós lenni mert ha sokat pályáztak vele akkor abban a fokozatban nyektetik inkább.
Más nem igen van ,csak az ami a többi motoron.
az ezresnek a váltója valamelyik fokozatban sírós tud lenni, majd a többiek mondják... amúgy szerintem az sv egy robosztus motor, jellegzetes típushibák nélkül. Ami nálam előjött (650) az a kormánycsapágy, középen akadni tud. Tű/kúpgörgősre cserélve többé ez nem jön elő. Szerintem a motor általános állapota és a kötelező ráköltendők (gumi, fékek) alapján alkudd le, és ennyi. Az eladó személye is fontos. A km-állás meg nem annyira (magánvélemény).
Bocs a zavarásért. Nagy dilemma elött állok, mégpedig egy 1000 SV-t akarok magamnak teljesen bele vagyok szerelmesedve.
Segítenétek rajtam hogy mire figyeljek a vásárláskor?
Gondolok itt arra hogy mik a gyári színei, mit figyeljek ha törött volt, milyen hibákat kell észre vennem....stb. stb. az SV-nél?
Köszi a segítséget.
Üdv.
Hány fokos víznél kell bekapcsolódnia a hűtű ventilátornak SV650N-nél?
Hogy tudom leellenőrizni,hogy normálisan működik?