Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Hány fokos víznél kell bekapcsolódnia a hűtű ventilátornak SV650N-nél?
Hogy tudom leellenőrizni,hogy normálisan működik?
Köszi, közben visszaolvastam itt lánc-témában és meg van már a koncepció.. ;)
Lehet nagyon olcsó láncot is kapni, czetka, iris meg ilyenek, legalább új és 10 rugó alatt vannak...
Valakinek nincs esetleg elfekvőben használt, de jó állapotú lánca 400/650 SV-re?
Lánckinyomót honnan érdemes beszerezni szerintetek?
Ez jó volt , egyszerre gondoltunk erre
Nem tettem le róla amúgy beszéltem velük, meg tudják oldani de kellenek a paraméterek a gyártási árajánlatra.
Nem, elfelejtetem, de ha hívsz akkor eszembe jut. ....amúgy igen könnyű kivenni a nagy bontás nélkül is így simán el tudod vinni megmutatni.
Hali, megmérted?
Nem hívtál, letettél a rugócseréről?
Jól írta dozer , ez a YC2 Candy grand blue
https://www.google.hu/search?q...
Ok, köszi, hnap a fényezőnél kiderítem!
Van még két másik kék de évjárat függő.2005-ig az amit dozer mond 2007-ben YKY pearl vigor blue 2008-ban YKZ candy indy blue.

És ezresen is volt 3 féle.
Tuti? Én mást találtam...
YC2 Candy grand blue
Ez a kék, melyik kék...? :) (De talán már megtaláltam!)
Azt ez az oldal nem hozza.
Euclasse silver a neve.
Csakabugyikééék! Amúgy asszem ezen az oldalon lehet kibogarászni: link
Melyik kéknek?
A kék SV-knek tudja alaki a színkódját?
jah!És 2005 (K5) évjárattól fekete a váz és a lengővilla. 2007-ig gyártották...
színek itt vannak
Az s verzión az sv1000s felirat a fejidom oldalán van. Az N-es verzión sv1000 felirat a far részen található.
Mivel V2 ezért zörejek vannak benne bőven de ezzel elfogadjuk és szeretjük .
Helló!
Jellemző rá a kuplung kosár zörgése. Amitől nem lesz rosszabb a motor csak van akit zavar. Kicserélni nem érdemes mert rövidesen újra zörögni fog.
A harmadik fokozat szokott sírós lenni mert ha sokat pályáztak vele akkor abban a fokozatban nyektetik inkább.
Más nem igen van ,csak az ami a többi motoron.
az ezresnek a váltója valamelyik fokozatban sírós tud lenni, majd a többiek mondják... amúgy szerintem az sv egy robosztus motor, jellegzetes típushibák nélkül. Ami nálam előjött (650) az a kormánycsapágy, középen akadni tud. Tű/kúpgörgősre cserélve többé ez nem jön elő. Szerintem a motor általános állapota és a kötelező ráköltendők (gumi, fékek) alapján alkudd le, és ennyi. Az eladó személye is fontos. A km-állás meg nem annyira (magánvélemény).
Sziasztok,

Bocs a zavarásért. Nagy dilemma elött állok, mégpedig egy 1000 SV-t akarok magamnak teljesen bele vagyok szerelmesedve.
Segítenétek rajtam hogy mire figyeljek a vásárláskor?
Gondolok itt arra hogy mik a gyári színei, mit figyeljek ha törött volt, milyen hibákat kell észre vennem....stb. stb. az SV-nél?
Köszi a segítséget.
Üdv.
De a furulya benne van mindig ............... A dobozban.
Tehát nyitott...