Azt nem tudom, hogy Ő hajlandó-e átírni a gép saját ECU-ját (tudtommal nem, ez a legolcsóbb), de PC-t árul és beszerel (kb 120-140 rugó körül van), árul és beszerel EFI Tunert ami talán olyan 50-60 körül van, lehet fékpadon állíttatni az ECU-t, de azt nem Ő csinálja és meg lehet írni pad nélkül tapasztalat és próba alapján (ezen mulatni szokott az értő közönség), ez nyilván a legolcsóbb, de a legkevésbé hatékony megoldás. ....nekem van ilyen irogató eszköz és magamnak rendszeresen írom ahogy épp jónak érzem, ha épp elbaszom hát visszaírom...
Ja, amúgy meg semmi teljesítmény növelős őrűltséget nem akarok vele csinálni. Se sportlégszűrő, se dino, se más, csak hang. Nekem nem kell üzemórás motor...
Ha mindkettő kell akkor nincs más hátra mint előre ... van drága, kevésbé drága és olcsó megoldás, nyilván ebben a sorrendben alakul a hatékonyságuk...
Semmi nagy típushiba nincs, kicsi van plo. a kuplung henger, de az nem nagy pénz meg nem is annyira sűrű gond, ha gyilkolja a tulaj ugyanúgy tönkremegy mint minden más gép...
Igen, alul gyengébb lesz ha nem hangolod hozzá....felül meg valamivel erősebb, de ott ritkán használod a gépet ha csak nem tiltás közelében mész vele....
Sziaszok!
Ti tapasztaltatok olyat, hogy rákerül a 650sv-re a nyitott dob és mint ha elveszne egy adag nyomaték? Nem olyan nagyon, de érezhetően van változás.
Vagy csak kezdem megszokni a mocit? :)
Ha tényleg alig van megkopva akkor fordítsd meg a hátsó lánckereket,úgy olyan mintha ujj lenne
Jó pár éve 1x megtettem én is,nem volt vele semmi gond.
...és CZ láncot tettem rá mert csak arra volt keret.
A sportos használatot nem biztos hogy bírja,de túrásan nekem elment elég sokat.
Helló! Tudnátok tanácsot adni SV 1000-es el kapcsolatban? Motor vásárlás elött állok és az egyik választás ez lenne, de igazából nem tudok róla semmi konkrétumot. Hallottam olyat hogy a főtengely nagyon igénybe vett, ill. hiba forrás. Minden választ előre is köszönök. Üdv.: Jani
egy kis érdekesség láncolajozóügyben. ~2000km-ert mentem mióta fent van felrakás előtt is gatya volt a láncom teljes mértékben az a 2000km-er alatt folyomatosan jött ki a láncból a rozsda ( bal oldalról kapta az olajat jobb oldali csapok mind rozsdaporosak voltak) most úgynéz ki végleg megadta magát a lánc 25km alatt megnyúlik megfeszitem 25km-er múlva megint lóg. A másik a lánc illetve a kislánckerék már megvan ( régi lánckerék elkopva tisztességesen) de a hátsó lenckeréken nem igazán láttam kopást még úgysem hogy egy új lánckereket tettem elé, szerintetek mennyire baj ha az új láncot a régi hátsó lánckerékre teszem fel?
Amúgy azt mondták, hogy elég, ha utánhangoltatom a kompjúterét az Ago motorsnál.
A hirdetésben szereplő vasról van valakinek infója?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Gyanúsan olcsónak tűnik...
Előre is köszönöm!
Széles utat!
made in:Papp Gyuri (30/9859297)
Ti tapasztaltatok olyat, hogy rákerül a 650sv-re a nyitott dob és mint ha elveszne egy adag nyomaték? Nem olyan nagyon, de érezhetően van változás.
Vagy csak kezdem megszokni a mocit? :)
mutassatok egy belsőégésű motort, ahol a főtengely nincs igénybe véve.
komolyra: ne hallgass rájuk.
Jó pár éve 1x megtettem én is,nem volt vele semmi gond.
...és CZ láncot tettem rá mert csak arra volt keret.
A sportos használatot nem biztos hogy bírja,de túrásan nekem elment elég sokat.
De van ra gyogymod.
Nem kell beinditani.
NKH-nál 4360 Ft, szerződött (kijelölt) vizsgaállomásokon változó, de mondjuk 5 és 15 között.
Tudjátok, hogy kb mennyibe fáj most egy műszaki vizsga? A neten mindenfélét találok.