lehet venni 125-öst is, és akkor kisebb a fogyasztás :-)
a fogyasztás figyelésének tán annyi az értelme, h enged a motor állapotára-beállításaira következtetni. De a mai (befecskendezős) világban tán már ez sem igaz. karbis világban még megállta a helyét. Fogyaszt amennyit fogyaszt és kész.
Esetleg lehet (óvatosan) az áttételt hosszabbra cserélni.
Totál egyet értek. Én most x év után először vagyok nyeregbe egy 03-as SV650n hátán. Nekem 13,5-14l benzinből sikerült elmennem 286,5km-ert
De lefogadom, hogy nyár közepére lesz ez rosszabb, bár az élményt én már 90-140 között megpaom és emiatt nem is hajtom jobban, úgyhogy nem számítok 7l-re :)
De szerintem ettől a fogyasztástól lehet még jobbat produkálni, de akkor már tényleg nincs nagyon élmény...
Ezt mondom el telefonon....illetve pontos adatot nem mert arra már nem emlékszem és most a setétbe nem megyek ki megmérni, a hosszát amúgy megtudod a manualból az anyag vastagságát meg a sajátodról ha nem vársz hétvégéig, hogy lemérjek egyet.
Meglátjuk, amint megvan a válasz , hívlak! Azt mond meg nekem , hogy kb milyen hosszú a gyári rugó , és milyen vastagságúból kell csináltatni , mert tuti ezek lesznek az első kérdések
Szoktunk gyártatni szeleprugókat veterán gépekbe, azok mondjuk sosem olcsók , de legalább meg lehet oldani , kíváncsi vagyok rá mit mond holnap majd az illetékes.
én nem esnék rögtön a kábelkötegnek
Hátha csak vmelyik csatlakozó kontakthibás,kábelköteg mozgatásra az is "megjavulhat"
Kivenném az aksit,és minden csatit szét,kontakt tisztitás után össze. Érintkezőket esetleg figyelmesen átnézni,hátha látni vmi beégést.
Nemrég vitték el az utolsó rugómat és már nem gyártatok többet, ha van a közelben rugókészítő keresd meg és csináltass másikat, elviszed a régit, elmondod mit szeretnél és tudnia kell milyet csináljon...töredéke az ugyanígy készülő neves rugóknak........és utána 15W-s vagy annál "sűrűbb" olajjal igen jó lesz.
Igen a gyári volt fenn, a lámpatartó le lett rövidítve , és oda ment rá a csutka , most hogy a túra van fenn pedig bekerült egy alumínium távtartó a csutka helyére.
Sziasztok márkatársak...rég nem jártam itt, problémával fordulok felétek, tudom, hogy Tsanyinak nem szíve csücske a villamosság (ezért is nem kezdtem el zaklatni :) )
Szóval, régi SV (2002). Az akksi felett ugye biztosíték tábla, illetve index-relé. Az ebbe bejövő kábelköteg, ugye egyenesen fut a vázzal párhuzamosan, erről-arról, majd itt van egy 90fokos kanyar benne.
Idén a tavaszi felélesztés nehezebben ment a szokásosnál, majd 70km után, a motor megállt se kép, se hang.
Gondoltam bikáztatás megoldja, "meg is oldotta". De most újra előjött a hiba, akksi 12.98V gyújtás sehol, a kábelek megrázásával kiderült, hogy valamelyik kábel, az említett köteg 90fokos "kanyarában" megtört...Tudnátok nekem ajánlani valakit, aki motor villamossággal foglalkozik (Pest és környékén), és megtudná nekem nézni...egyedül nem merem megbontani ezt a köteget. (nagyvalószínűséggel az önindítós kábel lesz, mert bár van amikor a gyújtás megjön, az önidító nem teker...), de ezen kívül csinál még érdekességeket, pl, a fordulatszámjelző és a kilóméteróra ugrál, vagy a hütő ventillárot oktalanul beindul.
A helyedben azért megnézném a becsúszószárakat is. Ha valamelyikben van 1mm körüli ütés, az már könnyedén okozhat szitálást. Ugyanez van nálam. Tavalyi évben rengeteget szenvedtem ezzel, hogy 160-180nál egyenesben, vagy amikor átültem két kanyar között a másik oldalra, elkezdett úszni a motor eleje. Múlt héten kaptuk szét rugócsere miatt, és akkor derült ki hogy az előző tulajnál nem csak "eldőlt a garázsban". Bal első szár hajlott, és eltekerte a hidat is. Becsúszószárból kap egy újat, a hidat pedig beállítják
Használat függő... szerintem ebben nincs pontos válasz , én mentem már vele két személlyel 5,4-es fogyasztással , és mentem már úgy is , hogy 180km-nél villogott...
a fogyasztás figyelésének tán annyi az értelme, h enged a motor állapotára-beállításaira következtetni. De a mai (befecskendezős) világban tán már ez sem igaz. karbis világban még megállta a helyét. Fogyaszt amennyit fogyaszt és kész.
Esetleg lehet (óvatosan) az áttételt hosszabbra cserélni.