Sziasztok! Tudomásom szerint a gyárak főtengelyre adják meg a teljesítmény adatokat. De lehet, hogy rosszul tudom. Csak azt akartam leírni, hogy nagy teljesítmény növekedésre nem lehet számítani motorbontás és tuning alkatrészek nélkül vagy csak egy sport dob felszerelésével, ezek a motorok már gyárilag is igen jól be vannak szabályozva, szerintem. Viszont a menet dinamika érezhetően javult, gondolom a félgázos + 2LE-től.
Az adat lapomat még nem sikerül kitöltenem /nem volt időm, kedvem, energiám, stb, inkább csak motoroznék állandóan.
Telefon számom: 06303153017 Horváth János.
Hali, nem értek ezekhez a Dyno-s dolgokhoz , de az sv650 nem főtengelyen tud 72Le-t , akkor padon hátsó keréken hogyan van gyári beállításokkal 71,2? Valaki mesélje már ezt el nekem mert tényleg nem vágom... nem kevesebbnek kellene lennie pl.:60-63-65?
Szia Jamesz64!
Én voltam az érdeklődő, mert csak a hang miatt rálöktem a gépemre egy nyitott dobot és nyomatékcsökkenést érzékeltem... vagy csak becsapom magam, nem tudom.
Tudnál nekem adni egy elérhetőséget (skype vagy email), hogy kifaggathassalak? :)
Sziasztok! Pár oldallal ezelőtt valaki kérdezett a nyitott kipu és az injektor térkép hozzá írásáról. Miután átalakítottam a gyári 650-es kiput nyitottá és kapott egy K&N sport légszűrőt teljesítmény mérést illetve injektor térkép átírást is csináltattam. Most közzéteszem a saját motorom mérési diagramjait.
Első kép:
001. mérés Gyári kipu gyári injektor beállítás.
002. Átalakított nyitott kipu gyári injektor beállítás. / már növekedett a teljesítmény!/
003. Nyitott kipu első térkép átírás. / kicsit romlott/
004. Második átírás./jelentősen javult!/
Második kép:
Félgázon
005. illetve
006. 1% benzin elvétel hozott + 2 LE-t.
A teljesítmény növekedés nem tűnik nagynak, én annak is örülők, hogy a kipu átalakítás nem okozott csökkenést.
Viszont annak nagyon örülök, hogy motorozható fordulatszám tartományban 7000f/p van a legnagyobb növekedés.
A legnagyobb teljesítmény keréken mérve 72,9 azaz főtengelyre átszámolva 80,919 LE!
Miután a többlet üzem anyagból több helyen is el kellett venni így elméletileg talán a fogyasztása csökkenhet is.
Az úton pedig már elég jól szedi a lábát és legalább van már egy kis hangja is.
Bréking news! Ma láttam, sőt, a kezemben tarthattam pár másodpercig egy olyan forgalmit, amigen KPM (KF) által engedélyezett átalakítások sorakoztak... ezt már Ladás koromban is Istenként tiszteltem (bár sosem láttam saját szümtükkel). Most egy átépített BMW R90essel kapcsolatban láttam. A motort a 80-as években (!) építették az Amargo-nál. A forgalmiba beírt engedélyezés az teljesen letaglózott :)
Érdemes olvasni.
Az adat lapomat még nem sikerül kitöltenem /nem volt időm, kedvem, energiám, stb, inkább csak motoroznék állandóan.
Telefon számom: 06303153017 Horváth János.
Én voltam az érdeklődő, mert csak a hang miatt rálöktem a gépemre egy nyitott dobot és nyomatékcsökkenést érzékeltem... vagy csak becsapom magam, nem tudom.
Tudnál nekem adni egy elérhetőséget (skype vagy email), hogy kifaggathassalak? :)
Üdv
arra a 200as gumi az igazi megoldás,de meg lehet próbálni hátha elég a 190-es, (a 180as tuti kevés)
Első kép:
001. mérés Gyári kipu gyári injektor beállítás.
002. Átalakított nyitott kipu gyári injektor beállítás. / már növekedett a teljesítmény!/
003. Nyitott kipu első térkép átírás. / kicsit romlott/
004. Második átírás./jelentősen javult!/
Második kép:
Félgázon
005. illetve
006. 1% benzin elvétel hozott + 2 LE-t.
A teljesítmény növekedés nem tűnik nagynak, én annak is örülők, hogy a kipu átalakítás nem okozott csökkenést.
Viszont annak nagyon örülök, hogy motorozható fordulatszám tartományban 7000f/p van a legnagyobb növekedés.
A legnagyobb teljesítmény keréken mérve 72,9 azaz főtengelyre átszámolva 80,919 LE!
Miután a többlet üzem anyagból több helyen is el kellett venni így elméletileg talán a fogyasztása csökkenhet is.
Az úton pedig már elég jól szedi a lábát és legalább van már egy kis hangja is.