Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Kérdésem lenne,a váltó pozíciót lehet változtatni? mert a csizmában nem igazán fér a váltó alá a lábam csak nehezen.Köszi
Hahó! Csak befogód van, vagy minden ami a rendes kormányosra átalakításhoz kell?
Egy cikk volt fenn eddig ujsagban.
A motorrevu.hu-n hol lehet olvasni? Ott is fent van, vagycsak az újságban?
Asszem pont mostanában indult a motorrevűn egy sv tuningcikksorozat.
Érdemes olvasni.
Sziasztok! Tudomásom szerint a gyárak főtengelyre adják meg a teljesítmény adatokat. De lehet, hogy rosszul tudom. Csak azt akartam leírni, hogy nagy teljesítmény növekedésre nem lehet számítani motorbontás és tuning alkatrészek nélkül vagy csak egy sport dob felszerelésével, ezek a motorok már gyárilag is igen jól be vannak szabályozva, szerintem. Viszont a menet dinamika érezhetően javult, gondolom a félgázos + 2LE-től.
Az adat lapomat még nem sikerül kitöltenem /nem volt időm, kedvem, energiám, stb, inkább csak motoroznék állandóan.
Telefon számom: 06303153017 Horváth János.
A mérési eredmények alapján én azt mondom, hogy a keréken van gyárilag 70-72 lovacska.
Erre lennék kíváncsi én is amúgy
Lehet keréken tud 72-őt gyárilag.
Hali, nem értek ezekhez a Dyno-s dolgokhoz , de az sv650 nem főtengelyen tud 72Le-t , akkor padon hátsó keréken hogyan van gyári beállításokkal 71,2? Valaki mesélje már ezt el nekem mert tényleg nem vágom... nem kevesebbnek kellene lennie pl.:60-63-65?
Szia Jamesz64!
Én voltam az érdeklődő, mert csak a hang miatt rálöktem a gépemre egy nyitott dobot és nyomatékcsökkenést érzékeltem... vagy csak becsapom magam, nem tudom.

Tudnál nekem adni egy elérhetőséget (skype vagy email), hogy kifaggathassalak? :)

Üdv

arra a 200as gumi az igazi megoldás,de meg lehet próbálni hátha elég a 190-es, (a 180as tuti kevés)
Szerelj fel elé egy forgó tárcsát amin csak egy lyuk van és az majd kiszűri a nem odavaló villogást.
az van, de mit csináljak, hogy ne villogjon olyan gyorsan?
ha ledes fehér indexed van zöld felnicsikkal akkor nem gond
Helló! kérdés gond ha a rendszámot tartó nélkül rakom fel és a másik használhatok shell v-power 100 üzemanyagot?
Igen,valószínűleg kellene rá annyit áldoznom.
Köszönöm a válaszokat akkor 170/60-as ugrik rá
Sziasztok! Pár oldallal ezelőtt valaki kérdezett a nyitott kipu és az injektor térkép hozzá írásáról. Miután átalakítottam a gyári 650-es kiput nyitottá és kapott egy K&N sport légszűrőt teljesítmény mérést illetve injektor térkép átírást is csináltattam. Most közzéteszem a saját motorom mérési diagramjait.
Első kép:
001. mérés Gyári kipu gyári injektor beállítás.
002. Átalakított nyitott kipu gyári injektor beállítás. / már növekedett a teljesítmény!/
003. Nyitott kipu első térkép átírás. / kicsit romlott/
004. Második átírás./jelentősen javult!/
Második kép:
Félgázon
005. illetve
006. 1% benzin elvétel hozott + 2 LE-t.
A teljesítmény növekedés nem tűnik nagynak, én annak is örülők, hogy a kipu átalakítás nem okozott csökkenést.
Viszont annak nagyon örülök, hogy motorozható fordulatszám tartományban 7000f/p van a legnagyobb növekedés.
A legnagyobb teljesítmény keréken mérve 72,9 azaz főtengelyre átszámolva 80,919 LE!
Miután a többlet üzem anyagból több helyen is el kellett venni így elméletileg talán a fogyasztása csökkenhet is.
Az úton pedig már elég jól szedi a lábát és legalább van már egy kis hangja is.
Bréking news! Ma láttam, sőt, a kezemben tarthattam pár másodpercig egy olyan forgalmit, amigen KPM (KF) által engedélyezett átalakítások sorakoztak... ezt már Ladás koromban is Istenként tiszteltem (bár sosem láttam saját szümtükkel). Most egy átépített BMW R90essel kapcsolatban láttam. A motort a 80-as években (!) építették az Amargo-nál. A forgalmiba beírt engedélyezés az teljesen letaglózott :)
Látni kell a konkrét motort.Esetleg bevizsgáltatni szakszervízben.
Magyar papíros,éppen ezért kicsit alacsony az ára.Ilyen évjáratú sv-t jóval 600 ezer fölött találtam eddig.
És a 200-as?
Fel.
Még a 180-as is.