Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Ezt hogy érted? Ha évre kérdezed, nem tudom, tovább bírja mint a tartós tej Ameddig van rajta ferodol, vagy amit mostanában raknak rá. Ha már csak 1-0,5mm, akkor cseréld, nehogy fémig koptasd, azt nagyon nem szereti a tárcsa, igaz azt tuti hallod, mert sivít.

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/muhely_fekbetet_csere
sziaaztok elado egy Sv650 kipufogo! èrdeklődni a :robika03@gmail.com -on lehet!
Ha olyan kell bele mint a régi karbis SV-be, akkor nem 2, nem is 3, hanem 7lábú cucc kell bele, az ülés alatt megtalálod a biztosítékok mellett! http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Hali. Fékbetét meddig használható? Van rá vmi határérték. Válaszokat előre is köszi
tudja valaki hentesnek a számát? jöhet mailbenis: zseketto@gmail.com
Akkor nem az a baj hogy rövidebb a teló? A gátlót szerintem rakd be, így elég veszélyes. Gyárilag is van benne.
Ugye érdekes a dolog mert plusz utassal kb 80 kg már stabil tehát orronjár a motor rosz az egyenes futása,meg van a probléma
És épp ezért lett kicsivel rosszabb az egyenes futása, gátló kéne rá, de amúgy a pályázók anno tettek bele ilyesmit és nem nagyon panaszkodtak, hogy rosszabb lett volna a gép, én nem mentem átalakítottal így nem tudok saját tapasztalatot mondani csak amit hallottam.
Szerintem rövidebb át lett épitve hogy jobb legyen erre szarabb mint uj korába gátlo most nincs rajta !
Kormánygátló ha kivettétek az eredetit vagy ha az van benne akkor egy kicsit jobb, de könnyen lehet kerék vagy csapágy esetleg tengely hiba is...
Ezt már mástól is hallottam. Ugyanolyan hosszú a gsxr teló mint a gyári?
Sos Kinek van 1000-es SV je futómű átépitéssel,nekem vagy egy 750 k4 gsxr forditott teleszkop van benne a problémám a következő egyenesfutása vmi kegyetlen szar egyenesen életveszélyes 200 felett szitál az eleje megoldás ?
Köszi, akkor mindegy :)
Lehet teszek egy próbát majd a kpm -nél.
Fater haverja volt az ismerős de sima vizsgaállomás Csepel Ady Endre uton
Ha esetleg mentel esoben mostanaban lehet , hogy beazott az elso hengered. En jartam mar igy. Ez a tipus hajlamos ra. Nezd at a gyertyakat. Komolyabb javitasba ne fogjal szerintem.
Ha mostad előtte akkor ez első henger ázott be, az szokott.....ha nem akkor valami más.
Kpm-nél voltál?
Azért kérdezem, mert június 1-én nekem is lejár, és gondolkozok, hogy hova vigyem. Megpróbáljam a kpm-nél olcsón, de nem biztos hogy átmegy, vagy vigyem rögtön maszekhoz majd' 3x annyiért, és ott átmegy? (led index, martin kipu, nem gyári rendszámtartó- de van világítása, van prizma)
Sziasztok!
Ma voltam műszakin persze mindenbe belekötöttek de csak jóindulatból "miért kék a hjelző, nincs E jel a kipuba, hát nincs rendszámvilágitás meg prizma.." na mindegy ennek ellenére megvan haza felé viszont érdekes volt , egy busz megelőzése után körforgalomhoz érve 2 be beengedem a kanyarba lefult mondom lol biztos én vagyok a hülye ok tovább. utána Érden kelett araszolgatni és rájöttem h azért fullad mert egyhengerezik. SZal ez mi lehet vagy házilag valami ötlet mit néznétek először. Itthon állt kb 1 órát most megy mind a 2, tréfás dolog :D
Nekem befért a régibe
180as gumi befer a kis sv be ? :d
"apa kezdődik" :-)
Heló
Az indexet szeretném ledesre cserélni és már csak relé kell
Az index relé merre van a motorban? SV650s K5 (fekete vázas)
És mielőtt relét vennél 2 vagy 3 lábas kell hozzá?
Esetleg linket is elfogadok kinek mi volt a jó
nem emlékszem, ki javasolta h a nem-egybe bőrruhánál neoprén derékvédőt érdemes hordani a huzat ellen, de köszi, most próbáltam ki ezt az aldis cuccot és nagyon jó :-)
:-) szerintem például egy olyan tízéves motornál mint az enyém, teljesen reális a 12Ekm, és a vevőknek erre az óraállásra van igénye :-) (bár nem is eladó jelenleg)
46892 :) Kicsit bántja a szemem a többi hirdetésben lévő remek állapotú motorok hihető óraállása.