Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem teljesen nyitott, csak 54-es.
Egy kicsit igen, de a nagy beavatkozást már nem...a nyitott dob az meg olyasféle..
De elvileg automatikusan utána kellene állítania. Vagy rosszul tudom?
Aha....annál egy kicsit más, utána nézek, hogy miképp kéne megoldani. persze a tökéletes megoldás a pc padon állítva, de az nem annyira olcsó...
2007. Hengerenként két gyertyás.
Pont fordítva kéne érezned.. ...nyilván lehetne rajta állítgatni, mikori is a géped?....1 vagy 2 gyertyás?
Szia Sanyi. Felkerült a motorra a sportdob. Nagyon szép hangja lett, de két dolog miatt aggódom. Eddig átlagban 3.8-4 között volt a fogyasztás, most 5 körül eszeget. A másik, hogy alul nyomatékosabb lett, viszont 5000 felett gyengébbnek érzem. Szerinted a computeren lehet annyit lőni, hogy közel gyári vissza álljon?
Merre laksz?...elmegyek kicserélni ha gondolod.
Joparszor csereltem.Sose sikerult letorni.
Valamit rosszul csinalsz vagy a motor ezen resze nem koser.
Komoly gumisod lehet.....

Hello,

Hát kiszedtem... és megint letörtek a pöckök...
Úgy csináltam ahogy írtátok...feszegetésről itt szó nem volt... viszont van egy olyan érzésem hogy amikor kitekered a tengelyt a tengely végén lévő menetes rész valószínű beleakad és ahogy tekered le a tengelyt, ez szép lassan letördeli a füleket... másra már nem tudok gondolni. a kis füleket visszaragasztottam pillanatragasztóval és tökéletesen működik... de a véleményem akkor is az errol az egészről, hogy ez egy óriási konstrukciós hiba...Köszi a segítséget!
Sziasztok !

ÉRdeklődni szeretnék hogy a napokban sikerült eladnom egy Suzuki sv 650 es motoromat és most Sv 1000 S be gondolkodok és tőletek szeretném megkérdezni, hogy van köztetek olyan aki árulja? , vagy esetleg tudtok nekem ajánlani aki tényleg megvan vigyázva tehát nagy becsbe van tartva a motorja ?!

Legyetek szívesen ha tudtok valami Sv 1000 S es motort akkor kérlek titeket hogy küldjétek el nekem erre a zsupekbali@freemail.hu email címre!

Előre is köszönöm!

További szép napot!
Van hozzá zsir állapotú karbim. 70/6321-829
Ha alkatrész kell hozzá keress. 70/6321-829
Szia!

Elküldtem a doboztartó rajzát, képet találsz róla az adatlapomon, sok sikert hozzá!

Ideiglenesen megragasztottam a hátsó karbi membránját és a motor egyből megtáltosodott, simán leforog még 5.-ben is, gyorsulása is nagyon jó lett, végsebességre is tudja amit kell, úgyhogy már csak ki kell cserélnem a membránt egy újra
Hali!
Tuti nem normális, hátha már valaki találkozott vele, de ez gond.
Szia.
Engem érdekel a doboz tartód,ha elküldenéd a rajzot,azt nagyon megköszönném.
ibituba73@freemail.hu
Sziasztok!
Még új vagyok itt.Helló mindenkinek!
Nemrég vettem egy2000-es,650-es Sv-t, és egy kis segítség kellene!

A gondom az,hogy amikor terhelés mellett (magasabb ford.számnál) akarok váltani,akkor egyszerűen nem megy.A hétvégén mentem vele kb 300 km-t,és kétszer vagy háromszor is jelentkezett ez a probléma.Húzattam kb 6500-ig aztán kuplung be,váltó fel,de semmi...3-ban megállt.
Aztán már lefelé is rúgni kellett.
Ha szépen,nyugisan váltok (megvárom míg leesik a fordulatszám)akkor ez a gond nincs.
Találkozott már valaki ilyennel?
Nincs nagy tapasztalatom az SV-kel,így nem tudom,hogy ez normális jelenség lenne?
Köszi a válaszokat,előre is
Én GS-en kicseréltem egy gagyi műanyagra, ami nem rezonál, nem forog el és többet is látni benne... 2500huf volt, valami szánalmas boltban... ugye ez GS, tehát 180-ig tudom, hogy ottmarad.
Hello. Lehet vmit csinálni a tükörrel ha nagy sebességnél visszahajlik?
(K2es 650) Egyszer nekidölt a falnak.
Helló! Bontott tükröket keresnék a motoromra egy Suzuki Tl 1000s-re.Úgy tudom az SV-é is olyan. Ha lenne valakinek megköszönném.Bp és környéke elöny. Köszi
Ahogy Zoli írja először kuplung megtekintés...ha utána sem jó akkor mélyebbre kell túrni....mennyi km van benne?
Bandit topicban Zöldi tud szerezni jó áron eredeti alkatrészt vagy itt Fr ha felbukkan amúgy csak kereskedésben vagy ebay.....
Üdvözletem mindenkinek!

Újdonsült SV tulajként a yamaha xj topik mellett csatlakoznék ehhez a topikhoz is, kb. 2 hónapja cseréltem le a 900-as xj-met egy teljesen gyári állapotú (fém fékcsövek és a gumik kivételével mindene eredeti gyári, még a láncszett is...) SV650N K2-re, amit még csak most sikerült rendesen kipróbálnom (eddig csak csinosítgattam, készítettem rá doboztartó konzolt, bukócsövet stb.), de rögtön előjött egy probléma is nevezetesen, hogy nem hajlandó 160-nál többet menni a gép (még lejtőn hátszéllel teljesen ráhasalva ) sem, ezért ma lekaptam a légszűrőházat, hogy megnézzem nincs e fojtás a szívótorokba (forgalmiban 52kw-os), de nem volt, utána beindítottam és egyből láttam a hibát, a hátsó hengernél a súber meg se mozdúl gázadásra, és az első hengeré is csak félig nyit teljes gáznál is. Kivettem a hátsó henger membránját, két nagy szakadás van rajta, ezért a kérdésem az lenne, hogy kb. mennyibe kerülhet 2db új membrán (az első is cserés szerintem, bár még nem szedtem ki, mert nem volt időm levenni a karbikat) ?
Válaszokat előre is köszönöm!
U.i.: doboztartóhoz csináltam rajzot, ha valakinek szüksége van rá adjon e-mail címet és elküldöm szívesen.
Ellenőrizd a kuplung beállítását.