Szia Sanyi. Felkerült a motorra a sportdob. Nagyon szép hangja lett, de két dolog miatt aggódom. Eddig átlagban 3.8-4 között volt a fogyasztás, most 5 körül eszeget. A másik, hogy alul nyomatékosabb lett, viszont 5000 felett gyengébbnek érzem. Szerinted a computeren lehet annyit lőni, hogy közel gyári vissza álljon?
Hát kiszedtem... és megint letörtek a pöckök...
Úgy csináltam ahogy írtátok...feszegetésről itt szó nem volt... viszont van egy olyan érzésem hogy amikor kitekered a tengelyt a tengely végén lévő menetes rész valószínű beleakad és ahogy tekered le a tengelyt, ez szép lassan letördeli a füleket... másra már nem tudok gondolni. a kis füleket visszaragasztottam pillanatragasztóval és tökéletesen működik... de a véleményem akkor is az errol az egészről, hogy ez egy óriási konstrukciós hiba...Köszi a segítséget!
ÉRdeklődni szeretnék hogy a napokban sikerült eladnom egy Suzuki sv 650 es motoromat és most Sv 1000 S be gondolkodok és tőletek szeretném megkérdezni, hogy van köztetek olyan aki árulja? , vagy esetleg tudtok nekem ajánlani aki tényleg megvan vigyázva tehát nagy becsbe van tartva a motorja ?!
Legyetek szívesen ha tudtok valami Sv 1000 S es motort akkor kérlek titeket hogy küldjétek el nekem erre a zsupekbali@freemail.hu email címre!
Elküldtem a doboztartó rajzát, képet találsz róla az adatlapomon, sok sikert hozzá!
Ideiglenesen megragasztottam a hátsó karbi membránját és a motor egyből megtáltosodott, simán leforog még 5.-ben is, gyorsulása is nagyon jó lett, végsebességre is tudja amit kell, úgyhogy már csak ki kell cserélnem a membránt egy újra
Sziasztok!
Még új vagyok itt.Helló mindenkinek!
Nemrég vettem egy2000-es,650-es Sv-t, és egy kis segítség kellene!
A gondom az,hogy amikor terhelés mellett (magasabb ford.számnál) akarok váltani,akkor egyszerűen nem megy.A hétvégén mentem vele kb 300 km-t,és kétszer vagy háromszor is jelentkezett ez a probléma.Húzattam kb 6500-ig aztán kuplung be,váltó fel,de semmi...3-ban megállt.
Aztán már lefelé is rúgni kellett.
Ha szépen,nyugisan váltok (megvárom míg leesik a fordulatszám)akkor ez a gond nincs.
Találkozott már valaki ilyennel?
Nincs nagy tapasztalatom az SV-kel,így nem tudom,hogy ez normális jelenség lenne?
Köszi a válaszokat,előre is
Én GS-en kicseréltem egy gagyi műanyagra, ami nem rezonál, nem forog el és többet is látni benne... 2500huf volt, valami szánalmas boltban... ugye ez GS, tehát 180-ig tudom, hogy ottmarad.
Helló! Bontott tükröket keresnék a motoromra egy Suzuki Tl 1000s-re.Úgy tudom az SV-é is olyan. Ha lenne valakinek megköszönném.Bp és környéke elöny. Köszi
Újdonsült SV tulajként a yamaha xj topik mellett csatlakoznék ehhez a topikhoz is, kb. 2 hónapja cseréltem le a 900-as xj-met egy teljesen gyári állapotú (fém fékcsövek és a gumik kivételével mindene eredeti gyári, még a láncszett is...) SV650N K2-re, amit még csak most sikerült rendesen kipróbálnom (eddig csak csinosítgattam, készítettem rá doboztartó konzolt, bukócsövet stb.), de rögtön előjött egy probléma is nevezetesen, hogy nem hajlandó 160-nál többet menni a gép (még lejtőn hátszéllel teljesen ráhasalva ) sem, ezért ma lekaptam a légszűrőházat, hogy megnézzem nincs e fojtás a szívótorokba (forgalmiban 52kw-os), de nem volt, utána beindítottam és egyből láttam a hibát, a hátsó hengernél a súber meg se mozdúl gázadásra, és az első hengeré is csak félig nyit teljes gáznál is. Kivettem a hátsó henger membránját, két nagy szakadás van rajta, ezért a kérdésem az lenne, hogy kb. mennyibe kerülhet 2db új membrán (az első is cserés szerintem, bár még nem szedtem ki, mert nem volt időm levenni a karbikat) ?
Válaszokat előre is köszönöm!
U.i.: doboztartóhoz csináltam rajzot, ha valakinek szüksége van rá adjon e-mail címet és elküldöm szívesen.
Valamit rosszul csinalsz vagy a motor ezen resze nem koser.
Hát kiszedtem... és megint letörtek a pöckök...
Úgy csináltam ahogy írtátok...feszegetésről itt szó nem volt... viszont van egy olyan érzésem hogy amikor kitekered a tengelyt a tengely végén lévő menetes rész valószínű beleakad és ahogy tekered le a tengelyt, ez szép lassan letördeli a füleket... másra már nem tudok gondolni. a kis füleket visszaragasztottam pillanatragasztóval és tökéletesen működik... de a véleményem akkor is az errol az egészről, hogy ez egy óriási konstrukciós hiba...Köszi a segítséget!
ÉRdeklődni szeretnék hogy a napokban sikerült eladnom egy Suzuki sv 650 es motoromat és most Sv 1000 S be gondolkodok és tőletek szeretném megkérdezni, hogy van köztetek olyan aki árulja? , vagy esetleg tudtok nekem ajánlani aki tényleg megvan vigyázva tehát nagy becsbe van tartva a motorja ?!
Legyetek szívesen ha tudtok valami Sv 1000 S es motort akkor kérlek titeket hogy küldjétek el nekem erre a zsupekbali@freemail.hu email címre!
Előre is köszönöm!
További szép napot!
Elküldtem a doboztartó rajzát, képet találsz róla az adatlapomon, sok sikert hozzá!
Ideiglenesen megragasztottam a hátsó karbi membránját és a motor egyből megtáltosodott, simán leforog még 5.-ben is, gyorsulása is nagyon jó lett, végsebességre is tudja amit kell, úgyhogy már csak ki kell cserélnem a membránt egy újra
Tuti nem normális, hátha már valaki találkozott vele, de ez gond.
Engem érdekel a doboz tartód,ha elküldenéd a rajzot,azt nagyon megköszönném.
ibituba73@freemail.hu
Még új vagyok itt.Helló mindenkinek!
Nemrég vettem egy2000-es,650-es Sv-t, és egy kis segítség kellene!
A gondom az,hogy amikor terhelés mellett (magasabb ford.számnál) akarok váltani,akkor egyszerűen nem megy.A hétvégén mentem vele kb 300 km-t,és kétszer vagy háromszor is jelentkezett ez a probléma.Húzattam kb 6500-ig aztán kuplung be,váltó fel,de semmi...3-ban megállt.
Aztán már lefelé is rúgni kellett.
Ha szépen,nyugisan váltok (megvárom míg leesik a fordulatszám)akkor ez a gond nincs.
Találkozott már valaki ilyennel?
Nincs nagy tapasztalatom az SV-kel,így nem tudom,hogy ez normális jelenség lenne?
Köszi a válaszokat,előre is
(K2es 650) Egyszer nekidölt a falnak.
Újdonsült SV tulajként a yamaha xj topik mellett csatlakoznék ehhez a topikhoz is, kb. 2 hónapja cseréltem le a 900-as xj-met egy teljesen gyári állapotú (fém fékcsövek és a gumik kivételével mindene eredeti gyári, még a láncszett is...) SV650N K2-re, amit még csak most sikerült rendesen kipróbálnom (eddig csak csinosítgattam, készítettem rá doboztartó konzolt, bukócsövet stb.), de rögtön előjött egy probléma is nevezetesen, hogy nem hajlandó 160-nál többet menni a gép (még lejtőn hátszéllel teljesen ráhasalva ) sem, ezért ma lekaptam a légszűrőházat, hogy megnézzem nincs e fojtás a szívótorokba (forgalmiban 52kw-os), de nem volt, utána beindítottam és egyből láttam a hibát, a hátsó hengernél a súber meg se mozdúl gázadásra, és az első hengeré is csak félig nyit teljes gáznál is. Kivettem a hátsó henger membránját, két nagy szakadás van rajta, ezért a kérdésem az lenne, hogy kb. mennyibe kerülhet 2db új membrán (az első is cserés szerintem, bár még nem szedtem ki, mert nem volt időm levenni a karbikat) ?
Válaszokat előre is köszönöm!
U.i.: doboztartóhoz csináltam rajzot, ha valakinek szüksége van rá adjon e-mail címet és elküldöm szívesen.