Nem a Gumis törte le. Én szedtem ki a kereket, és hidd el szép lassan tekerem le az anyát, nem utögetem a tengelyt, mégis letörik a sok kis pöcök, és nem csak egy hanem mind. Egyszerüen nem tudom elképzelni mi lehet a baj...Nincs valami távtartó, vagy valami ami talán hiányzik a kerékből? eddig kétszer szedtem ki a kereket, mindkétszer letörtek...Holnap ha kiszedem a kereket és ha letörnek a pöckök, eladom a motort...:D
A gumis nem mond igazat, csak ki és beszereléskor törhet le hisz amúgy semmihez nem ér hozzá....azzal mentegeti magát amikor letöri, hogy az már menet közben törik pedig nem. ....hááát, ügyesebbnek kell lenni.
03 utáni SV650-be az első kerékben lévő kilométer számláló müanyag rotorrol kérdeznék. Nem tudom mit csinálok rosszul, de minden alkalommal amikor kiveszem az első kereket egyszerüen letörnek a fogai, és ez már a második alkalom. Pedig hidjétek el nem feszegetem, vagy bármi ilyesmi. Ma azt mondta nekem az egyik gumis, hogy ezek a fogak már menet közben letörnek mindig, és amiokr szétszeded csak kihullanak.
Van bárkinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban? valami praktika? hogy lehet úgy szétszedni hogy a fogak ne törjenek le?
Nem lehet az állító csavar es a rúgó közé nagyobb tavtartot tenni hogy jobban elő legyen feszitve a rúgó ? hornetnel én tettem egy hosszabb csövet és 15w-a olajat, teljesen más lett a motor.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy próbálkozott-e már valaki 1000-es SV-re ABS-t rakni vagy hallott-e olyanról, hogy ilyet csináltak?
Letöltöttem a 650-es SV manualját és úgy látom, hogy az ABS egy "különálló egység", ami az ECU és egyéb vezetékelés nélkül is működhet. Talán át lehetne műteni egy 1000-esre, de szeretném körbejárni a témát mielőtt valami ilyesmibe belevágnék.
Ha szar az akksi képes ilyesmit csinálni, először azt cseréld ki és utána nézz töltést, ha utána is rossz akkor nagy eséllyel először fesszab és utána a többi.....
Üdv.
Itt a szezon és sajnos én is az elektronikával kínlódok.Valószínű,hogy kuka az egész.Úgy kezdődött,hogy az aksi lemerült és alig tekert.Feltöltöttem,pöc-röff indult,elmentem vele két kilométert és megint nem teker.Pár perc várakozás után nagy nehezen megint beindította.Rámértem az aksira 10,6volt,beindítás után 12,6 de gázadásra nem felfele megy a töltés,hanem lefele.Indítás közbe lemegy 8 voltra is.Rámértem a generátortól feljövő 3 vezetékre,a szervízkönyv szerint ott 70 voltnak kellene lenni 5000-es fordulaton,nekem csak 4-5 volt jön fel.Az a kerámia egyenirányító,vagy mi az,az úgy forrósodik,hogy alig lehet megfogni.
Kereshetek én is valami megbízható villamosság szerelőt,mert szét vág az ideg.
Köszönöm, meg is lett a ludas...az akksi pozítiv sarujáról indultam el, és az önindítós biztosítékoknál volt az egyik kimozdulva. illetve a pozitív saru sem feküdt fel teljesen. ez a két hiba elvileg megoldotta...ha nem megyek tovább :)
megnézném a tiltásba beleszóló kapcsolók kontakthibáit.
kitámasztó, kuplungkar.
FI-lámpával együtt akkor jön ez a tiltás, ha nem áll fenn az indítást engedélyező összes tényező.
Sziasztok! Ismét segítséget kérnék! Suzuki SV1000S 2006-ból.
Ráadom a gyújtást, 1 másodpercre elindul a szivattyú, majd hirtelen leáll, piros lámpa és FI felirat villog. Indítózok, de meg sem pöffen csak tekeri. Gyújtás le, vissza, a szivattyú normálisan feltermel és a motor azonnal indul. Nem mindig csinálja ezt, de naponta 1-2 alkalommal találkozok ezzel a hibával. Egyszer már annyira nem akarta az igazat hogy 5-6 alkalommal is kapcsolgatni kellett a gyújtást vagy a vészleállítót, mire elindult a szivattyú.
Keresgélem hogy mi lehet a hiba, de még nem jöttem rá. Ha valaki találkozott ilyennel és rájött hogy mivel lehet orvosolni, kérem írja meg nekem is. Előre is köszönöm! Jano
A 125-ös sem eszik sokkal kevesebbet, mint egy finoman használt 650 sv. Viszont, ha ereszd el a hajam van, akkor a 650 sv-vel lehet olyat, ugyancsak lehet túrázni, akár 2 személlyel. :)
a tengelyhez a szerszámkészletben van egy kb 15 centis erőkarú kulcsocska... a tengelyanyához meg van egy rendes krovám.
Nekiállhatok-e így, vagy mindkét oldalra kell a rendes erőkar? Azt a tengelyt azt tartja valami elfordulás ellen (alakos kiképzés a végén vagy valami)? Vagy elkezd forogni és kiszedi a kezemből a kiskulcsot?
jutubon keresgettem, de pont ezt a részt nem mutatják, csak a lánc játékát mutogatják collstokkal mérve, perceken át.
03 utáni SV650-be az első kerékben lévő kilométer számláló müanyag rotorrol kérdeznék. Nem tudom mit csinálok rosszul, de minden alkalommal amikor kiveszem az első kereket egyszerüen letörnek a fogai, és ez már a második alkalom. Pedig hidjétek el nem feszegetem, vagy bármi ilyesmi. Ma azt mondta nekem az egyik gumis, hogy ezek a fogak már menet közben letörnek mindig, és amiokr szétszeded csak kihullanak.
Van bárkinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban? valami praktika? hogy lehet úgy szétszedni hogy a fogak ne törjenek le?
Válaszokat előre is köszi.
én az alapján amit utánaolvastam/tapasztaltam inkább keményebb rugót vennék bele,mit hogy a rugóutat csökkentsem (főleg magyar közúton )
A rugóut lecsökken.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy próbálkozott-e már valaki 1000-es SV-re ABS-t rakni vagy hallott-e olyanról, hogy ilyet csináltak?
Letöltöttem a 650-es SV manualját és úgy látom, hogy az ABS egy "különálló egység", ami az ECU és egyéb vezetékelés nélkül is működhet. Talán át lehetne műteni egy 1000-esre, de szeretném körbejárni a témát mielőtt valami ilyesmibe belevágnék.
Köszönöm!
Sajnos nem sűrűn járok pestre,főleg ezzel a motorral,most annak is örülnék,ha a benzinkútig eljutnék.
De köszönöm a segítséget.
70/6321-829
Itt a szezon és sajnos én is az elektronikával kínlódok.Valószínű,hogy kuka az egész.Úgy kezdődött,hogy az aksi lemerült és alig tekert.Feltöltöttem,pöc-röff indult,elmentem vele két kilométert és megint nem teker.Pár perc várakozás után nagy nehezen megint beindította.Rámértem az aksira 10,6volt,beindítás után 12,6 de gázadásra nem felfele megy a töltés,hanem lefele.Indítás közbe lemegy 8 voltra is.Rámértem a generátortól feljövő 3 vezetékre,a szervízkönyv szerint ott 70 voltnak kellene lenni 5000-es fordulaton,nekem csak 4-5 volt jön fel.Az a kerámia egyenirányító,vagy mi az,az úgy forrósodik,hogy alig lehet megfogni.
Kereshetek én is valami megbízható villamosság szerelőt,mert szét vág az ideg.
kitámasztó, kuplungkar.
FI-lámpával együtt akkor jön ez a tiltás, ha nem áll fenn az indítást engedélyező összes tényező.
Ráadom a gyújtást, 1 másodpercre elindul a szivattyú, majd hirtelen leáll, piros lámpa és FI felirat villog. Indítózok, de meg sem pöffen csak tekeri. Gyújtás le, vissza, a szivattyú normálisan feltermel és a motor azonnal indul. Nem mindig csinálja ezt, de naponta 1-2 alkalommal találkozok ezzel a hibával. Egyszer már annyira nem akarta az igazat hogy 5-6 alkalommal is kapcsolgatni kellett a gyújtást vagy a vészleállítót, mire elindult a szivattyú.
Keresgélem hogy mi lehet a hiba, de még nem jöttem rá. Ha valaki találkozott ilyennel és rájött hogy mivel lehet orvosolni, kérem írja meg nekem is. Előre is köszönöm! Jano
a tengelyhez a szerszámkészletben van egy kb 15 centis erőkarú kulcsocska... a tengelyanyához meg van egy rendes krovám.
Nekiállhatok-e így, vagy mindkét oldalra kell a rendes erőkar? Azt a tengelyt azt tartja valami elfordulás ellen (alakos kiképzés a végén vagy valami)? Vagy elkezd forogni és kiszedi a kezemből a kiskulcsot?
jutubon keresgettem, de pont ezt a részt nem mutatják, csak a lánc játékát mutogatják collstokkal mérve, perceken át.
sose csináltam még... :-) köszi!