Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy 650S motoromnál nehezen tudom üresbe tenni, vagyis úgy értem h amikor leváltanám kettesből üresbe mindig egyesbe sikerült vagy fordítva egyesből tenném aztán kettesbe teszem vagy csak én bénázok?
Megvolt az első karika a Wilbers-szel: Lényegesen feszesebb lett az eleje, féktávon sokkal kevésbé ül össze, és ledöntve is sokkal jobban kihúzza az útegyenetlenségeket, felkoppanni pedig nem fog, sokkal kevésbé ül össze. 10W-s gyári olajat kapott. légkamra jelenleg 142mm, de ez még csökkenni fog, majd kitapasztalom.
Hááát, írhattam volna azt is, hogy még gyerek méret vagy, de az aljasság lenne és én nem vagyok az.
Néha már túl öregnek érzem magam

Kicsit hogy Zolinak is kedveskedjünk a hőn szeretett márkájával, illetve egy majdnem k5 1000
Ja?....,hogy még túl fiatal vagy?....akkor a riga sem koppan fel.
hát őő 65nél nem több kapott 15W-s olajat meg ezt a 10mm előfeszítést és tetszik az eleje nagyon. Nem hiába jó kis hornet
Ja, az...van még pár motor aminek hasonló, amúgy, hogy nem volt ezzel még bajod....hány kiló is vagy?
akkor lehet az sv-nek túl gyenge a rugója nekem se a horneten se a dt-n nem volt ilyen problémám
A vezetéket rögzítő füleket le kell venni és akkor sokkal hosszabb lesz. ......ha nem veszed le tényleg kínlódás, de nem megoldhatatlan úgy sem.
Nekem azért kellett levenni,mert ugye ha előre fele jönne ki a kerék akkor elférne,de előre nem engedi a jeladó vezetéke.Hátra fele pedig azért akadt picit a sárvédőbe,mert a közép állvány nem emelt akkorát,hogy elférjen alatta.
Mondjuk a sárvédőt nem veszem le, attól elférek.
Amúgy van egy egyszerű trükkje most, hogy belegondolok, de azt mutatni kéne nem magyarázni.....
Akar.
Pedig hidd el amikor már egyszer eltörtem, másodjára remegő kézzel tekertem ki a csavarokat, és óvatos voltam...nem igazán értem...Nah de majd meglátjuk holnap :)
K5 gixer?
Háát szerintem ez nem hiba, én is letörtem egyszer és vettem helyette másikat, de azért tört le mert rosszul csináltam.......kivettem már jó párat és sikerülni szokott az első kivételével ami elég régen volt. .....nem akarlak leszólni, de valamit szerintem nem jól csinálsz...a gumisról meg kár beszélni, ha minden cserénél letörné a szerelő vagy a gumis akkor már külön bisz-basz gyár lenne lenne...
Ezrest kell venni.
Bár nekem 2001-es a gépem,de egyik fogat én is letörtem,de az az én balfaszságom miatt.Én levettem a féknyergeket,de a sárvédőt is le kellett volna,mert az egy kicsit útban volt és az miatt nem tudtam egyenesen kivenni,csak picit megdöntve.Amikor kijött és láttam,hogy letört,akkor már bántam,hogy lusta voltam leszedni a sárvédőt.Kerék vissza rakásnál már leszedtem és simán vissza ment.
Igen, én töröm le, és itt állok értetlenül a dolgok előtt. A gumis az rutinos, mikor meghallotta hogy SV-röl van szó azt mondta inkább vigyem oda a kereket, mert ő nem vállal felelősséget érte... Ez egy óriási nagy konstrukciós hiba mert nem elősször hallok erről a problémárol... Megpróbálom most óvatosan kiszedni belőle...finger crossed...
Ja és gyökértömött volt.
Annyi tapasztalatom jött össze mindenféle dologgal hogy én semmin se lepődöm meg.
Sose sikerült egy fogat se beletörnöm......................vagyis egyet de az 3 napig rágott rágó miatt volt.
Gondolod van aki nem veszi le mindkét féknyerget? ....mert akkor megvan miért törik.
Kivettem az írásodból, hogy jelen esetben magad követted el a letörést, de mivel a gumis rutinosan fogta képtelenségre a hibát úgy fest párszor már neki is összejött és megvan rá a sablon válasz.
Vedd le a féknyerget arról az oldalról.Megéri takarítani cserekor.
Kiveszed a tengelyt úgy hogy a helyén tartod a kereket.ne mozduljon el.
Majd a telószárat kicsavarod kifelé.
És a kezedbe pottyan a teljes meghajtó.