Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Időjárás függvényében engem is érdekelne egy túra!
Sziasztok.

Kellene nekem egy sv 650s 2004 es évjárathoz hátsó féktárcsa. Csak jó állapotút.

Köszönöm
SV 400 karburátort vennék (torokátmérő: 36mm).
//kiskoji@gmail.com//
Rendben, ha eső lesz, akkor sajnos nem lesz túra :(
Persze, mert a Triumphból kispórolták a kábelvég és a csatlakozó közti szigetelést
Én benne vagyok Norbi, de mivel cukorból vagyok és a motorom papírmakett, így ha netán esőveszély lenne, akkor nemhiszem hogy megyek.
Nekem csak simán trükkök nékül megy.
Nekem is eszembe jutott, hogy alá kéne dugni valamit, de nem mertem feszegetni a dolgokat, így inkább ellenállást mértem és érdekes módon tök olyan számok jöttek ki mint amit írt a leírásod. Aztán megnéztem a szervízkönyvet, ahol a TPS-nél ellenállást kell mérni, nem feszkót. És nem az alsó és felső szálon, hanem a felső (negatív) és középső szálon (változó áram), mert a piros (alsó) az a "delej".

Mindegy, 100 szónak is 1 a vége; kész van, rendesen működik!
Mint mondtam, egyáltalán nem értek az elektromossághoz. Egyébként nem kis fejtörést okozott nekem is, hogy meg tudjam mérni amit a leírás ír, mert összedugott csatlakozóknál elég nehezen tudtam én is mérni, de végül úgy oldottam meg, hogy bedugtam egy darab drótot, vagyis kettőt és így már volt mihez fogni a multimétert. Lehet, hogy nem a legpontosabb, de mondom, 3-4 próbálkozás után jó lett. Én is úgy állítottam, hogy 2000-re pörgesse, annál több nem kell.
Én is beállítottam a hidegindítási kezdő alapjáratot, de csak 2000-re, ne pörögjön jobban hidegen...
Amúgy hibás a leírás! nNem tudom észrevetted-e, hogy a TPS-en akar a leírás V-ot mérni? Hát kérdem én?! Hogy mérünk feszültséget úgy a TPS-en, ha rajta van a dugója? A dugón lehet feszkót mérni, de az csak annyi, hogy ad áramot a TPS-nek, hogy tudjon dolgozni azon az ellenáláson, amit beállítasz neki. Ugyanis nem voltot kell mérni a TPS-en, hanem ellenállást 200K ohm értékig tekerve a multimétert. Nekem 1,21 ohm-on piszkosul felpörgött (2500-3000), így 1,32 ohm-on lett 2000.
Sziasztok!
Húsvét hétfőre, locsolás helyett szervezek egy kis gurulást, lehetne belőle Sv-s összeröffenés is. Visegrád, Üvegtigris és környéke. Budapestről indulnánk, nyugodt tempóban. Én biztos, hogy megyek, remélem csatlakoztok még páran. Ha van rá igény, akkor jelezzetek és megbeszéljük részletesen:)
Széles utat!
T. Norbi
Okés akkor ha aktuális lesz keresni foglak.
Csak teló!
Ok holnap hivlak ..koccc
Küldj képet mailben, meg leírást.
ragany.mate@freemail.hu
Ahogy Mityók írja, könnyen lehet, hogy már szelep. Meg kell nézni mert persze lehet más is.
Szia atix83

Kb 1 hónap múlva amikor összejön a pénz.... Keresni foglak SV 650S (2000)alkatrész ügyében. Ugyanis akaratom ellenére sikerült sikerült motor elejét átalakítanom. Hol keresselek majd ? Email ? Skype ? Telefon ?
Hivj fel...
Szia! Van. 70/6321-829
Ugyanitt sv 650/1000 bontott alkatrészek.
Sziasztok.Vizhömérséklet jelado gomba ami adja a jelet a ventilátornak a hütön.. mennyibe kerül? esetleg van e valakinek olcsoo lacsooo ...:) üdv .
Túlságosan nyitott a kipufogód szerintem.
Helló!
A2-vel vezethető sv-t keresek.
Megint csak nem vagyok benne biztos, de azt hiszem szelep-hézag állítás kellene.
Várjunk még, majd az okosabbak megmondják
Persze én is imádom benne, csak eddig ezt a dolgot kicsit kulturáltabban tette:) Most már túl nagyot durran, és többször is.
Ez szerintem már a kicsit túlzás kategóriába esik. :) Akkor úgy kérdezem mivel lehetne kicsit visszaenni belőle? Elképzelhető egyébként, hogy sok anyagot kap, azon hol tudok visszább venni?