Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én általában főúton megyek, sőt a társaságban van egy drz400 is, na neki a 110 is pont elég. Nem bánom, mert nekem 120-130 a kényelmes maximum. Pályán mentem tavaly egy hosszabb 160as tempót (150km) és hát fárasztó is volt, sokat is kajált a motor, veszélyes is ennyi barom között (előző kamionok, belső sávban 120 döcögő moszkvicsok...). Aztán Pestről haza már 120-125 -tel jöttem. Kényelmesen ültem, nem is fogyasztott sokat. Szélső sávban el voltam magamban, néha egy-két kamiont kellett csak kikerülni és ennyi.
De mondom, 90%-ban főúton megyek, oda meg a 110 is elég.
Szalonna-kolbasz dietat tartsatok.
110-120 pont pihenteto es sosem gond.
150 hosszu tavon tud faraszto lenni.
Egy 160 as palyas 500 as eleg gyilkos.
Ezzel én is így vagyok
120-125km/h felett engem is le akar tépni a szél,nem is megyek gyorsabban,de nem is akarok.
Ha száguldozni akarnék,akkor valami idomos motort vettem volna,aminek van szélvédelme.
Csak azok annyira nem tetszenek.
Akkor csak egyforma, mert nekem is kb 40cm volt azzal a szürke kormánnyal. Annál szélesebbre már nem mertem húzni, elég gáz lenne ha kanyarban úgy feszülne a gázbovden, hogy emelné a fordulatot
Viszont a rövid próbaút során talán túl széles volt. Nagyobb tempónál már így, a gyárival is fogom a szelet mint egy vitorla, pedig nem vagyok vastag csávó.. (csak kib@szott izmos! )
Vagy a te vezetékeid,vagy az enyém, lehet hogy máshogy van elvezetve.Nem tudom.
Azt tudom,hogy az enyém is határeset,még így éppen használható.
Köszönöm!
Akkor az kb olyan mint amit én próbáltam. Épphogy jók voltak a kezelőszervek, de a vezetékek és a bovdenek már majdnem feszültek a két végállásban...
Most megmértem, a gyárin 30cm-re vannak egymástól a tükörtartók.
Hogy lehet az, hogy nekem ennyire feszültek a cuccok? Gyári kábelek, bovdenek..
Sokkal szélesebbet egyébként nem is akarnék, mert sokat használom városban, autók között. De egy olyan mint a tied, csak kékben (króm merevítővel) elég jól nézne ki
Megmértem,a két tükör közötti távolság 40cm.
A kormány teljes szélessége 78cm,(króm kormánysúly nélkül)
Mindjárt lemászok a garázsba és megmérem.
Én amikor vettem a motort akkor jó volt, aztán tavaly tavasszal én is ezt vettem észre, hogy nem emelkedik fel indításkor úgy ahogy szokott. Ez alapján megcsináltam, azóta jó.
na ilyen kéne nekem kékben!
Mérd meg nekem légyszi a két tükör felfogatási pontjának távolságát!
Köszi!
KÖSZI A SEGÍTSÉGET!
Ez írja is,hogy A gyári specifikáció szerint 25 °C-os levegőhőmérsékleten indításkor az alapjáratot 1800-2400-as értékre emeli fel, és amint a hűtőfolyadék hőmérséklete eléri az 40-50 °C-ot visszaáll a normál üzemi alapjárati fordulatszámra (1300).
Na ez nekem SOHA nem megy fel 1800-2400 as értékre.
De ha lessz egy kis időm nekiesek És beállítom.
Íme az én cross kormányom SV-men
Alu,igaz a két végéből én is levágtam 2-2 cm-t .
És jó lett!
Megbeszélni velük hogy miaf.....t akarnak nem lehet?
No igen, de attól még nem lesz motorom....a papír is kéne hozzá.
Csak azt kell visszaadni amin szám van.
Én is motoroznék ha lenne papírja a gépnek, de nem jutunk zöld ágra a nyomorultakkal.....
Inkább csak a sok agyhalott energiavámpír.
Kinézi az egyetlen eladott legolcsóbb garntúra érdekli...............rendelhető.............áh még nem előtte el kell adni a franciabarokk sajátját................kiafaszt érdekel?
Ha a kanapé rendelhető és kell rá várni 1 hónapot kkor mehet már írhatom a rendelést ha azonnal kapható ugynannyiért akkor már nem kell.
Ha csúszik a cucc 1 hetet akkor fogyasztóvédelem,feljelentéssel fenyeget ha megérkezik akkor maradhat még 1-2 hetet ugyanaz a cucc mert nincs píz.............persze fizetni baxik csak nekem kell 8 napra.
Soroljam még?
Nem márka kell. Szerettem volna egy kék, merevítős kormányt, ami egyenesebb mint a gyári, de nem sokkal szélesebb
Frász mámorozik............
Egyenlőre punnyadok.
motorozni meg talán vasárnap fogok.
Kezd már az agyára menni a Zinternet... menjél, motorozz egy kicsit Zoli, hagyd a 'csába ezt a sok kattintgatást!
Mármint azt nem értem, hogy miért hoztad szóba a vezért amikor már régóta nem hoztam szóba én sem sehol.....értem én, hogy a győzelmi mámort mindenképp ki kell élni, de ebben nem szeretnék partner lenni. ....most már azt mondom én is, hogy inkább maradjunk a motoroknál...
Nembaj.
Ezt most nem igazán értem.....
Verjük rá ezt is azórbánra.