Hátsó guminek..... Ki hogy van megelégedve vele? (Nem vagyok nagy kanyarvadász azért ezt figyelembe kell venni. )
Illetve első guminak ki mit ajánl? Találtam 2009-es leértékelt vadi új gumit (R17-hu-n), az mennyire lehet még jó? A mostani vágott slick-nél jobb nem? (ezzel vettem.. valami kemény öreg szar)
Vagy oda mit ajánlotok? Szóval nem kell profi gumi, valami közepes árfekvés. 25-28ezer ft-ig talán.
Én is szeretnék kényelmesebb üléspozíciót, de még inkább szeretné az utasom. Sajnálnám átalakítani, ezért inkább elcserélném valami kényelmesebb gépre. Értékegyeztetéssel (+- 100.000,- HUF kb... )
650 SV K6 / 2007 / hibátlan / 9000km
Részleteket, képeket szívesen küldök a komolyan érdeklődőknek.
Érdeklődnék, hogy nincs-é valakinek elfekvőben jó áron kormánybefogó/kiemelő meg valamilyen túrakormány eladó? Úgy döntöttem felső villahíd fúrással megoldom az üléspozíció kérdést.
A kuplung bovdenen és a fékcsöveken kívül kell még valamit cserélni szerintetek, hogy a 650 s-mből túrakormányos táltos legyen?
Köszönöm mindenkinek a segítséget, meg van a hiba:) Az a kis zöld dobozkában lévő biztosíték volt a ludas.. 10A-s volt 30- as helyett.. . Visszaszállt az áram belé és már énis nyugodtan alszok Mégegyszer kösz mindenkinek.
Na a TPS dologhoz egy kis infó. Nekem is gondom van az alapjárattal kb 1 éve. Nagyon ritkán jelentkezik, bár mostanában egyre gyakrabban. TPS pozíció nálam jó volt és multimeterrel mérve sem tűnt rossznak a senzor. Pont ma kerültünk egyet, volt többszöri leállítás, lámpánál várakozás, stb és tökéletes 1500as fordulatszámom volt. Persze mikor hazaértem a kapuban nekiállt megint dadogni, de egy újboli elindítás után újra szépen járt. Sanyi tudsz valami okosságot mondani? Szerintem nem TPS. A TPS-t mikor műszerrel mértem nem vettem észre hirtelen ugrásokat a feszültség értékekben.
nekem egyszer egy biztositék ment ki a motorból és akkor ment el minden jobb oldalon ha leveszed a kis takarólemezt találsz ott egy azt hiszem világoszöld dobozt vastagabb vezetékek mennek bele abban van kettő biztositék azt hiszem 20A-esek
Nincs valaki, aki kölcsönad egy aksit? Ok, hogy le van merülve 11-ig, de azért gyújtáson valaminek pislognia kéne, esetleg kattognia az önindítónak, mert nem húzza be... de azért a semmi az nagyon kevés...
faszságot mondok?
Az enyémet ma is mértem.
Alapjáraton 14,2.
Még ha odajutok akkor végignézem az összes biztosítékot.
De 2x is néztünk zárlatot.
És a folyamatos fesz esést is néztem több hónapon keresztül.
Nekem 3 éves banner van benne és soha nem veszem ki a motorból és nem is töltögetem se csepegve se másképp és 3 hete beindítottam úgy, hogy már október óta a közelébe is alig mentem és nyögve ugyan, de indult....Neked úgy fest megadta magát, mondjuk a régi suzukik töltése nem egy világbajnok...
nincs.
Folttisztító benzin.
na.....
Hátsó guminek..... Ki hogy van megelégedve vele? (Nem vagyok nagy kanyarvadász azért ezt figyelembe kell venni. )
Illetve első guminak ki mit ajánl? Találtam 2009-es leértékelt vadi új gumit (R17-hu-n), az mennyire lehet még jó? A mostani vágott slick-nél jobb nem? (ezzel vettem.. valami kemény öreg szar)
Vagy oda mit ajánlotok? Szóval nem kell profi gumi, valami közepes árfekvés. 25-28ezer ft-ig talán.
650 SV K6 / 2007 / hibátlan / 9000km
Részleteket, képeket szívesen küldök a komolyan érdeklődőknek.
Hátha...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Érdeklődnék, hogy nincs-é valakinek elfekvőben jó áron kormánybefogó/kiemelő meg valamilyen túrakormány eladó? Úgy döntöttem felső villahíd fúrással megoldom az üléspozíció kérdést.
A kuplung bovdenen és a fékcsöveken kívül kell még valamit cserélni szerintetek, hogy a 650 s-mből túrakormányos táltos legyen?
Köszi
faszságot mondok?
Alapjáraton 14,2.
Még ha odajutok akkor végignézem az összes biztosítékot.
De 2x is néztünk zárlatot.
És a folyamatos fesz esést is néztem több hónapon keresztül.