Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem kell az a tudat hogy "márkás" (=drága),hanem csak egyszerűen egy magasabb kormányra van szükséged akkor tedd fel az ETZ kormányát
Végülis nem................KB egy 20-21e volt bontva.gumi markolatokkal.
A magura megfelelője ennek natúran 36e asszem.
Én szeretem azokat a tükröket :) legalább látok benne.

Zoli
Gondolom arany áron :)
Ez tök jó, és ebből is leszűrhető, hogy általában szenzorhiba van a dolog mögött hisz ezért kell állítani ha az már nem jó jelet küld, többnyire tps, de hőmérsékletszenzor is előfordul és még más is lehet ami bekavarhat.
Inkább cseréld le a ezeket a "zsiguli" tükröket, már attól sokkal menőbblesz az esztétikum!
Cross kormány sosem lesz jó nakedre csak ha belenyugszol a fura külsőbe.
Keress egy naked kormányt.
Pazaz-nak a mini-je a legkeskenyebb................bár az is magas.
A baj hogy szép,esztétikus,nakeden is harmónikus kormányt csak a prémium gyártók csinálnak.
Bár ha sok pénzt szánsz rá relatíve van egy tuti 28.6-os triumph-magura kormányom.


MÁS
Már régóta agyalok, hogy szeretnék pazzaz kormányt rakni a motorra. Nem mertem még venni, mondván, ha nem adják ki a kábelek, bovdenek, akkor nincs értelme megvenni, mert annyit nem szánnék most rá, hogy kicserélgessek mindent. Kaptam egy sima, hegesztett krosszkormányt (80cm). Felraktam hát azt, hogy legalább lássam, meddig érnek el a kezelőszervek. Hát a kormány két vége kilógott a markolatok alól 2-2 cm-t , plusz a kormánysúly elég széles lett
KÉP
El is mentem megnézni egy pazzazt, hát sajnos annál a merevítés és a kormány hajlítása miatt a minimum szélesség amire tehetem a tükröket még nagyobb mint ezzel a kormánnyal, szóval még ha le is vágnék a végéből, akkor se tudnám használni...
Na ennyit a kormány projektről..

Aztán persze amikor visszaraktam az eredetit, az utolsó csavart, a bal tükör -bilincs rögzítőjét szépen beletörtem
Szerencsére behajtottam annyira, hogy a másik vége kilógott, amit egy fűrésszel megvágva, már vissza tudtam hajtani...
Hát kurvajó oldal! :)
Huhh még jó hogy ilyennel sosem kellett küzdenem.
Én nem vagyok nagy elektro szakértő (sőt, egyáltalán nem értek hozzá )
DE!
EZEN LEÍRÁS alapján meg tudtam csinálni. Mondjuk a 6. pontban leírt feszültség nekem sem volt jó, de 3-4 szétszedés, állítás, összerakás után jó lett. Azóta is szépen emeli, majd fokozatosan ejti a fordulatot amíg melegszik.
Ja és még valami... Elfelejtettem írni, hogy sensor ide, sensor oda, de végül minden a computertől függ! Lehet van valami agymenés benne és ha pl elviszed Surihoz Gödöllőre, Ő kiveszi neked ezeket a természetes anomáliákat. A computer program képes úgy elmászni idővel, mint bármely más computer program. Idővel frissíteni kell!
Nálam is van ilyen jelenség, de az egész nem ér annyit (amig egy kicsit működik), hogy házilag hozzá barmoljak. Én úgy oldom meg, hogy beidítom és gázt 5-10 másodpercig tartom neki 1500-on és visszaesik ugyan a fordulat, de leállni már nem fog. Szépen elketyeg és bemelegszik míg felruházom magam.

Amúgy nekem az a gyanúm, hogy ez az automata cucc úgy van hangolva, amilyen az importáló országok klímája. Pl, ha dél olasz motorod van, ott felesleges, hogy annyi benyát és levegőt kapjon hideg indításkor, mint mondjuk itt Magyarországon, ahol eléggé változóak hőmérésékleti viszonyok (vagy éppen Oroszország).
Oké, tudom, hogy a sensorok adataiból állítgatja magát a cucc, de akkor is van egy kezdeti végállás, ami finomhangolható (többekközt a kopások okozta esetleges holtjáték miatt, stb.) és ez le is van írva a service manualjába, hogy hogyan kell akcióba lendülni. Mondjuk azért kell hozzá némi szerelési rutin szerintem...
Üdv uraim!

Ha valakinek szüksége lenne egy garnitúra SV650/400 karburátor tömítésszettre nyugodtan zaklasson!
amurapo@citromail.hu

3500 Ft.-ért adom, a bolti ára közel 6000...
Igény esetén be is szerelem!
Nálam a Tl csinál ilyen tüneteket de még nem jöttünk rá a megoldásra.
Sokaknál kinek ilyen gondja volt a benzinpumpa csere segített.
Méresd ki a pumpát hogy mennyit tol.
Mondjuk nálam volt pumpa csere és még mindig nem jó.
Most tsanyival próbáljuk megoldani a gondod.
Autómata szivató a karburátorokon van.
Nekiállsz az alapjárati léptetőmotor közlőkarján állítgatni akkor csak elcseszed.
Pláne ha a srác még az alapjáratállítót is keresi.
de van más, az automata szívató, nézd meg a motor bal oldalán a vaznal van egy bügykös tengely amihez hozzá kéne érnie egy kis karnak, ha meleg motornál, beindítod és nem ér hozzá akkor egy kis állító csavarral utánna tudsz állítani. és csak ezután állísd be az alapjáratot meleg motornál. várd meg amíg teljesen lehül a motor és próbáld ujra. (a motoron elhelyezett szenzorokbol viszonyítva forgatja egy kis szervomotor ezt a bütykös tengelyt, és ez eltolja a kart ami megemeli a fordulatszámot. ennek vissza kell álnia alaphelyzetbe 50 fok fölött)
nincs más.Vagy szerelő vagy ennyi.
Meleg motornál így is 1400 körül forog az óra szerint.Ha beindítom hidegen,egy pár másodpercig még ennyit sem forog a motor.Van amikor leál a motor elsőre.
Akkor még tekerjem feljebb az alapjáratot?
Azt tudom hogy injektoros,de más állítási lehetőség nincsen?
Nincs szivato.inyektoros.
Maximum az alapjaratot emelheted bal oldalt a vazban van egy csillagcsavarhuzoval tekerheto csavar.
Üdv!
Valaki tudna abban segíteni,hogy 2004-es 650-es SV-nek melyik a Dúsító (szivató) csavarja.
Mert eléggé szivat
Az a baj,hogy hidegen amikor beindítom a motort,olyan mint ha nem menne rá a szivató,valamikor idulás után le is áll a motor.
Be kéne valahogy állítaniom,a szivató csavarját,hogy indítás után kicsit többet forogjon a motor,és szépen fokozatosan ejtse vissza az alapjáratot ahogy melegszik.
AKI TUD SEGÍTSEN!
A galambok olyan galambméretűek.................csak sokan voltak................fénykorban olyan 400-an végül KB 300 körül.

Maga a ház az alapnál 2,5x7,5 méteres.De volt még plusz hozzáépítve 2-2 méteres külön box oszlopokon.És a hátsó fal 4,5 méter magas volt az első csak 2 plusz fából a maradék 2,5 méter ablakokkal.Ehhez még a tető és az elválasztó ami jópár tábla bútorlap.
Brrrrrrrr.
mekkorák voltak a galambok? :)
"műszered" == multiméter. Nem a Fluke. :-)