Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsánat, én értettem félre, teljesen igazad van.

Az olcsó multiméter is mér mV méréstartományban, Zolival ezt mondtuk.

Viszont a 12,02 és a 12,01 megkülönböztetésére már nem képes. Ezt jelenti a mérési pontosság, ami egyébként fel van tűntetve a műszeren. 1.6 ezrelékes mérési hibáról beszélünk, a műszered jó ha 1%-os, saccra.

Szóval teljesen igazad van és SORRY!
Tudja a műszer mert rá van írva, de mérni pontosan már nem valószínű. A munkahelyi Fluke műszerem az már talán tud ilyen tartományban viszonylag pontosat. Talán. A Hivatalos kalibrálások is egyébként csak tizedes pontosságig mennek....Pl: az enyémet is évente kétszer kalibráltatja a vállalat.
Százados pontosságra talán sosem volt szükségem, de ha igen arra ott a szkóp. De az meg már megint más tészta.

offfffofffff
Gondolom hiányzott még a 4 dolgos kéz akikre számítottál időnként
hát ezt mondom én is! Nagyon komoly műszer kellene ahoz meg jóformán labor körülmények stb. hogy azt a 0.02V-ot egyáltalán ki tudd mutatni. Egyébként akár hőmérséklettől függően is változhat a fesz akár több V-ot is, de ebbe most nem menjünk bele mert már ez is nagyon off.
Nahallod.A végén az alap mardt csak meg az alljzatbenton.
Egy bobcat 10-16h ig vitte ki a betontömböket.2 8 köbös és egy 6 köbös telt meg.Csak az alappal.
Ez volt a legtöbb píz..............igen sok.
A teljes felső részt kézzel és talicskával lett kihordva hétvégenként.
Dupla pénz lett volna ha nem így teszek.
Nekem az sv-be H4-es Philips X-treme +100 van és igen jó. Az autómba H7-es Osram Night Braker van és az is nagyon jó, de ebből van H4-es is.
Sajnos a Philips elég drága az Osram olcsóbb viszont azt csak autóba próbáltam még.

Hát nem volt egy rövid munkafolyamat!


Lassan menni kéne egy nagyobb kört.
Galambház el lett takarítva.
12V-nak a 0.02V számold ki hány százaléka.
Ilyen hibával két egymást követő mérés is különbözhet.
Ennyit már attól is változik az a fesz, h mi a külső hőmérséklet, vagy ha csak rondán nézel az akksira.
Ha minden további 4 nap elteltével lejjebb megy 0,02-t, akkor is eltart egy ideig, mire összejön az a pár V, ami már számítana...

Én még a 0.2-től se ijednék meg. Az akksiban földi halandók számára bonyolult dolgok játszódnak, aminek szemléltetésére elég ha megnézed, miket tud (és milyen karakterisztikával) egy "okos" töltő. Használat után csökken a fesz. Próbáld ki úgy, hogy lekötöd róla a motort és úgy "álltatod". Akkor is csökkenni fog ennyit (0.02?).

A műszeres témához meg, 20mV az nem egy mérési varázslat, bármely multiméter tudja. Tán még a uV-t is, de ahhoz most lusta vagyok elővenni az enyémet h megnézzem :) (5kHUF volt rendes boltban, de "piacon" olcsóbban is van).

egyéb?

:)
te se őrjíts meg. :-)
ne őrjíts meg :-)
Őőőőőő beletrafáltál..................1200 pénz volt anno a multiméter.
Ekkora feszültség esést (0,02V az 0,2mV) egyébként csak nagyon komoly műszerek jelzik valósan. Bár drága motorod van de gondolom több tízezer ft-ot nem áldoztál multiméterre.
Kinek lenne kedve júni elején egyet bulizni? Én ott leszek, mit szólnátok ha csinálnánk egy SV-s kistábort, SV találkozót. Rendezőként (is) részt veszek, megoldható lenne egy terület elkerítése a táboron belül a típustársak számára. Lenne rá igény?

Nagy Buli XV
Nem cella.................a motorban valami.
szerintem semmi baja. Nincs cella zárlat. Ha komoly lenne az drasztikusabb feszültség csökkenést produkálna.
Fogalmám sincs :D mert meg mennyi a szivargasi áram. Par mA lehet csak.
Ez most komoly.
Kezd el keresni nagy erőkkel mielőtt felgyullad :D
Őőőőő 3-4 nap állás után 0,02 V feszültségcsökkenés motorakkuban normális vagy kezdjek zárlatot keresni?
Fényszóróizzó típusban nem tud valaki segíteni? Első generációs fejidomos 650-es SV-be való érdekelne. Tudom értelmesebb megoldás lenne kivenni és megnézni, de most messze van a motor és mire meg tudnám nézni minden kétséget kizáróan, már vinni szeretném az új izzókat..
Foglak! Köszi! :-)
Nem egészen normális.....ha gondolod felhívsz és elmondom.
Spordobosok benzinszagúbbak tapasztalatom szerint...................hangosak és inkább előreengedem őket akkor érzem.
arra van vmi tippetek, h mitől BÜDÖS :) a motorom?
Alapjáraton is, menetben is (mögöttem jövők szerint) olyan a szaga, mint ha túl sokat kapna.
Légszűrő szerintem rendben (amikor új és tiszta, akkor is ilyen).
Kipufogó az sport, de ha javítom az átöblítést, akkor épphogy még több anyagot kívánna szerintem.
"Írva" biztos volt már, de hosszabb akksi kivétel miatt az már visszaállt (igaz?).
Van olyan szenzor vagy egyéb dolog, aminek a hibájától dúsabb lesz a keverék? Vagy ez normális és ne foglalkozzak vele?