Gyorsan menni lehet vele, csak nem mindegy, hogy milyen távon abszolválod azt
Arról nem is beszélve, hogy ha nincs a Martin dob, akkor valószínűleg meg sem hallják, hogy jövök, és vígan filmezik tovább a szembejövőket , én meg csak elsuhanok a kamera előtt... na mindegy, ez már lassan egy éve volt, úgyhogy nem bosszankodok rajta. Bár drága volt, de azóta sokkal óvatosabban közlekedek....
Elgondolkoztam rajta, hogy meghirdetem a mocit, és veszek valami nagyobbat (ezeresvét pl ), de mindig rájövök, hogy a kis sv -nél erősebb nem nagyon kell utcára (most így gondolom, aztán majd változik ez még). Ezzel is sikerült már egy jó drága fényképet csináltatni a hátamról
Sajnos csak egy zárt területen mentem vele, de rövid tapasztalatok alapján:
- könnyebben irányítható, jobban fordul mint az sv (kb mint egy ER6n)
- bivaly erős, tol minden fordulaton, de ez nem meglepi
Azt hittem, hogy valami nagy batár érzést kelt majd és nehéz lesz, de egyáltalán nem. Nagyon megtetszett, szívesen birtokolnék egyet
Állítólag nagyon drága fenntartani (alkatrészek, szervízelés).
Kicsit bántam, hogy nem tudtam nagyobb területen kibontakozni vele, de azóta rájöttem, hogy talán nem is baj, mert biztos megrángattam volna a fülét
Szintén első nagymotor a kis sövö. Imádom!
(mentem egy kisebb kört egy MT01-gyel, háát )
Ma megvolt a tavaszra készítő olajcsere és gyertyákat is cseréltem, mert nem tudom mikor volt cserélve. Most van 58e km nél a vas :)
(52-vel vettem), remélem még sokáig bírja :)
Az mennyire életszerű, hogy egy kanyar közepén úgy váltasz vissza, hogy közben 5 ezres fordulatszám felett dolgozik a motor? Max azért váltasz, mert elfogy a lendület, de én úgy tudom ,hogy megfelelő sebességfokozatban illik megközeliteni a kanyart.
Nekem is SV650 volt a kezdőmotorom, szerintem simán jó tanulómotornak, csak úgy kell használni.
Én váltogattam vissza rendesen, de soha sem csúszott meg a hátulja.
No, akkor, hogy legyen némi válasz arra a kérdésedre, hogy jobban vagy rosszabbul megy-e mint egy haccázas sportgép....volt pár haver gixer haccázzal akikkel még 2007 körül motoroztunk és akkor még nem lassan. ....mindkét srác sokkal jobban motorozott mint én, de a gyakorlatilag új gépük kb. ugyanúgy ment mint az én ezres sövöm......oszt mikor néha felkeveredtem vele a pályára akkor sem nagyon volt, hogy egyenesben elment volna egy nem széttuningolt haccázas gixer....
egyébként én csúsztatom, úgy ahogy írod, de nem folyamatosan, csak amennyire autónál is. Tehát nem leugrok a kuplungról, hanem nagyon rövid ideig megvárom h a motor fel tudja venni azt a fordulatot, amit kell, ne pedig tehetetlenségéből adódóan a kereket rángassa.
Nem emlékszem,h motoroztunk vna együtt így nem értem azt sem,h honnan a vélemény,h hogyan váltok vissza.
Vagy folyamatosan csúsztatnom kéne akkor is mikor alacsony fordulaton 3-ből 2-be rakom vissza,h a hirtelen ébredő nyomaték a motorfékből ne táncoltassa meg a legkisebb mértékben sem a seggét?
Ettől függetlenül mint ahogy többen is elmondták előttem, teljesen más karakterisztika a V2 és sor4 és szerintem pont a nyomaték ébredésének az ideje és mértéke határozza meg leginkább a vezetési stílust a 2 motornál és az általam említett példa igenis valós a V2-nél míg egy sor4-nél nem. Ha olyan nagyon szarul váltanék akkor ez a probléma fennállna sor4-nél is, de mivel vezettem már többfélét is így ezt kizárnám. Persze tanulni mindig lehet. Így idén harmadjára újra elmegyek a vez.tech tréningre a Hondához mert az jó
Nem értek veled egyet.
Kezdőnek egy sor4 (szerintem) sokkal jobb mint egy nyomatékos V2.
Saját tapasztalat: meglepődtem az első km-nél,h 3-asből 2-esbe visszaváltva nem egyszer megcsúszott a kerék alacsony tempónál és egyenes közlekedés közben is ( teljesen új gumik ).
UGyanez előfordul akármikor egy körfogalomba érsz be és kicsit döntöd a motort. Akár meleg guminál is előfordul,h a kanyarban visszaváltva megcsúszik egy picit a segge.
Szerintem ez egy kezdőt megrémiszthet amiből ugyan esés nem feltétlenül lesz de mindenképp olyan dolog amivel számolni kell. Ez sor4nél nincs meg.
Arról nem is beszélve, hogy ha nincs a Martin dob, akkor valószínűleg meg sem hallják, hogy jövök, és vígan filmezik tovább a szembejövőket , én meg csak elsuhanok a kamera előtt... na mindegy, ez már lassan egy éve volt, úgyhogy nem bosszankodok rajta. Bár drága volt, de azóta sokkal óvatosabban közlekedek....
.... azon a szakaszon