Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nemrég még fenn volt 1,52+reg-ért a szlovák úton.
Már az sincs meg...............a fekete felejtős többször vót fenn mint a mári néni bugyija.
nekem nagyon tetszik a 636.
Hol hirdetnek narancs rést ? Hahun 1feketet láttam amiért nem indulnek el Messze van meg a motor csere a kis hornet meg tökéletes, lehet gele labtartot karcolni meg első gumit spórolni, most már hangja is van, teljesen meg vagyok elégedve vele
Egy fekete 2008-ast 35e km-el találta totino mellett 3800-ért..............ez 1,2 milla kb plusz 80e a benyapíz oda-vissza az itteni narancs szerintem r-esként igensok extrával 1,3-ért talán elvihető...............tőlem 5 km-re.
Ha ez a kívánságod.............az mondjuk kevesebb km.
Szerintem maradj a hornetnál.
636ra akarod cserélni az sv-t ?
subito.it-t ismerem de a mobile.de-n is sok a digó hirdetés.
megvan, köszi!

Zoli 636-osos megjegyzését magamra vettem és már nézem is :-)

bár jövőre a legfrissebbek is tízévesek lesznek... (a tökújakat hagyjuk, annyim sosem lesz motorra).
Este belinkelem este, de gugliba beirod hogy olasz használtmotoros oldalak és a gyakorikerdeses linken ott van 3-4 oldal
Olaszoknál hogy nézed? Ebay?

(Németeknél mobile.de, az OK, mi is úgy vettük a kocsinkat)
Igen az indithatosag feltétele nekünk horneten hogy uresben legyen vagy ha sebessegben akkor kuplung és a lába ne legyen kint... Majdnem minden markanal ehez hozzá jön hogy kuplungot is be kell húzd ami teljesen jó, mindig kuplungal kene indítani mert az onindito akkor nem tekeri a hideg olajban a váltót...


Rövidre zarod a kapcsolot akkor mindig azt hiszi a motorod hogy huzod a kuplungot ezért miért forgasd pirosba, letilt 1-2000ezerrel korábban....
Akkor örülj neki hogy a hornet ilyen,ha nem tervezel suzukit mégnagyobb az örökm.
Embernek meg szerelj be egy kábelt a kapcsolóhoz kiiktatni és mégnagyobb lesz az öröm.
Nekem hornetom van. Egy fickó felkeresett azzal, hogy szereljem már be neki a távirányítású motorindítót. Eszembe jutott, van-e benne immo, mert akkor esélytelen. Ezért kérdeztem rá.
Nálam ha:
Lábán van, és üresbe van, csak gombbal indítom.
Lábán van, de sebességbe van, gombbal nem tudom indítani.
Lábán van, de sebességbe van, gombbal nem tudom indítani, akkor se ha húzom a kuplungot.
Nincs lábán és üresbe van, csak gombbal indítom.
Nincs lábán, de sebességbe van, csak gombbal nem tudom indítani.
Nincs lábán, de sebesség be van, csak gombbal nem tudom indítani, de ha behúzom a kuplungot is, akkor már begyul.
Be van gyújtva, de még lábán van, és ha felülök rá, és indulnák, tehát ha sebességbe rakom, mikozbe a sztendert még lent van, bedöglik.
Belezavarodsz és a végén veszel egy ZX636-ot levelibékaződben.
Inkább olaszoknál neznem, németeknel autó is drágább. olaszoktol meg olcsón haza tudom hozatni (kb üzemanyag ar feléert). Na meg nem mindegy hogy 1 vagy 300motor kozull kell választani
Hát nézd, nekem ez sosem jelentett gondot... persze sosem volt olyan igényem, hogy 2 emelettel feljebbről beindítsam a motort. Ízlések ésatöbbi...
A mostani motorod engedi indítani kuplung nélkül?
Itt nem az a gond, hogy ha sebességbe van, és ha kuplungolok, nem lehet gyujtani. Nekem is jóljött sokszor, ha induláskor bedöglik, akkor nem kell kiszedni a sebességeket, és ugy gyujtani, hanem ha sebességbe is van, behúzom a kuplungot, és úgy gyujtom. Itt a gond az, hogy ha üresbe van a motor, akkor is kell húzni a kuplungot ahhoz, hogy beinduljon. Állítólag ez megvéd attól hogy ha startolod akkor ne ugorjon előre a motor, mivel benne hagytad a sebességet.
Értelme nincs sok.
Mindig nézem a mobile.de kínálatot.
2-3 4200-4500 eurós 2007-es közeli vagy 50ekm-es van fenn de a 150-200 db-os kinálat értelmesebb fele olyan 4800-5000 eurótól kezdődik ami 1,5 milla.Plusz a szállítás-kijutás költsége.
Mire itthon rendszám lesz rajta 1,8-2 milla lesz.
Nem véletlen hogy ha itthon felbukkan egy kevés Km-es 2008-2009-es példány ritkán és még az állapota is jó 1,2-14 környékén simán elkel 1 hónapon belül.

De ez igaz szinte minden márkára.Kint ha nem viszonylag régi gépek hanem 2009-2010-es fiatalról van szó akkor drágább mint itthon.
Csak itthon nincs akkora merítés.
Ugyanúgy 3-5 példány van 2010-es hornetból,FZ6-ból stb mint streetből.
Dehogynem engedi... behúzott kuplunggal, simán elindul, akkor is, ha 1-ben van. Még új korában lámpánál lefulladós móka során volt alkalmam megtapasztalni!
Úgy érzem streetet is kintrol kell behozni ez az 1darab eladó nem sok
Nem azt akarja jelenteni, hogy ráülsz, és felteszed a lábtartóját?..
"berúgja az oldalsztendert"
Nem volt világos?
,,Emelkedőn általában 1-esben haggya az ember.
Lazán ráül,berúgja az oldalsztendert ráindít és lefejeli az előtte lévő parkoló autót.,,

Hát egyesben ugyan hogy indulna már el ha startolod? :D Ha sebességbe van, nem engedi startolni..
Végülis tökmindegy................csak jó lehet.
A többi motor csak árokbanfelgyujtásra jó.
K5, ezt kifelejtetted