Hondaba is csak kuplungal kéne engedni az inditozast. Mondjuk suzukisok szeretik kiiktatni azt a kapcsolot és észre sem.veszik hogy nem forog ki és gyengébb
Ember.................tényleg köztözködsz?
Emelkedőn általában 1-esben haggya az ember.
Lazán ráül,berúgja az oldalsztendert ráindít és lefejeli az előtte lévő parkoló autót.
Na ezé kell kuplungkapcsoló.
Meg amúgyis.Sose indítok még autót se hogy nem kuplungoltam.
De volt már hogy elfelejtettem és megugrott.
Ennyi.
Ha nem tetszik tessék kérem rövidrezárni.
Aaaaaaaa. Tényleg csak azért? Kezdjük már el veszekedni :D
Ha csak tényleg azért kell behúzni a kuplungot inditáskor, hogy ha esetleg sebességbe van a motor, meg ne induljon, akkor ez a legjobb megoldása? :D Mekkora paraszt megoldás már ez? Nem sokkal egyszerűbb, ha Neutrál szenzorrol veszük a jelet? (ha van jel, tehát üresben van, lehet gyújtani a motort. De ha nincs jel, mert sebességbe van, akkor nem lehet gyujtani a motort) Meg van oldva kuplung nélküli gyujtás, és biztonságos, mert sebességbe nem gyul be. És a 2010es modelletekbe legalább van olyan, hogy ha lent a szendert láb, üresbe begyujtom a motort, de ha berakom sebességbe, akkor bedöglik? Ez is egy biztonság, hogy lehajtott lábbal ne tudj elindulni, mert könnyen felbuksz, vagy gondot okoz.
Nos szerelőember ránézett kutyafuttában Ődönre..................szerinte vezérmű himba tengely hullott szét..........csak tudnám mé akar minden gépem háromhengerezni.
Ez lenne a tipushiba?
Jövő héten elmegy a szerelőhöz.
Ideje már húzzuk a vezérléscserét,szervoszivattyú felújítást,vizpumpacserét meg olajfolyást az olajhűtőnél.
Most egyben megoldják.
Sziasztok,
a tompított fényszóróm nagyon gyenge, valamit kezdenem kellene vele. A használati szerint 12V 45/45W izzó kell bele amit furcsállok, elvégre külön lámpatest van a reflektornak (első generációs 650S). E-bay-en néztem ilyen izzót, valami nagyon retardált ipari torzszülött kinézete van... Tudnátok segíteni, hogy pontosan milyen típusú is kell bele? Itt ahogy visszakerestem valaki H1-est említett.
Illetve márkára mit javasolnátok? Autóban kipróbáltam már néhány H7-es emeltfényű izzót, a tapasztalataim:
Tunsram megalight: rövid élettartalom, rohamosan csökkenő fényerő
GE +50%: Tungsram alatti minőség...
Osram Silverstar: kezdetben erősebb fény, de idővel veszít belőle, rövid élettartalom
Hella +50%: nem tud annyit mint az Osram újkorában, de a hagyományosnál érezhetően erősebb és időtálló a fényereje, hosszú élettartalom
Ha van valakinek preferált/bevált típusa kérem ossza meg velem :)
Ok, hallottam már ilyet, hogy jót tesz a kuplungnak, ha úgy gyújtod az autót-motort, hogy kinyomod-behúzod a kuplungot. De olyat még nem hallottam, hogy muszáj behúzni a kuplungot, ahhoz hogy begyújtsam :D
Rivális vagyok, hornetom van, nade milyen motor már az, ha be lehet gyújtani a motort úgy, hogy sztenderten van, és sebességbe van? :D Meg mi köze a kuplungkarnak ehez? Tegyük fel hogy üresbe van. A motort kézzel csak úgy lehet begyújtani, hogy húzom a kuplungot?
Csakazajó kizárólag.
Pont.