Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nagyon butát akar és van is rá pénz egy RSV4 APRC-t próbáljon ki , nekem volt szerencsém tol az mindenhol és milyen könnyű dobálgatni jobbra balra. Ha egyszer meg lesz rá az anyagi hátterem biztos beruházok egyre.
röviden annyit akartam mondani, h szerintem a kis sv egy nagyon barátságos és kezes motor.
témához:

Nekem az első motorom volt az sv650, előtte semmi mást nem vezettem, csak autót 17 évig, meg egy cb500-ast a tanfolyamon. Szerintem semmi baj a nyomatékával. Pont az a jó, hogy kezdőként akár alapjárat közeléből el lehet indulni, nem kell visíttatni a lefulladás ellen (hogy aztán helytelen kuplungolásból adódóan máris baj legyen).

Úthibákon megugrik? Általában én is (HIBÁSAN) mereven tartom a kormányt, de tudatosan próbálom a karomat figyelni és folyton ellazítani. Ha nem kapaszkodunk a kormányba, senem támaszkodunk rá, akkor nem ugrik meg.

Motorfék: én is szeretem. Nem viccelt meg soha. Néha csóvál, de akkor már forszírozva megyek. Aki pedig kezdő (magamra is értem), ne csináljon ilyet és kész. Teljesen különböző dolog az agyatlan száguldozás/észjátszás és az ésszel való közlekedés. Ez olyan, mintha valaki arra panaszkodna, hogy kezdő ne vezessen összkerekes autót, mert driftelés közben teljesen meglepően viselkedik - egy kezdő ne drifteljen és kész. Nem fogja meglepetés érni :-). A legtöbben azt sem érzik, hol a hajtás, mert sosem pörgött ki a kerék. Motornál ugyanez. Ezek vészhelyzet-közeli dolgok, amiket miért kell próbálgatni?
Én csak 1x mentem sor4 motorral, egy haverom 600-as bocijával. Először induláskor lepődtem meg, hogy mennyire nem húz alacsony fordulaton, utána meg mikor előzés után vissza kellett állnom a sorba a szembejövők miatt: csukom el a gázt, ez meg megy tovább ugyanúgy - miaf.., ezen fékezni is kell? Imádom az SV motorfékjét
De van olyan is mikor nem jön jól a hirtelen gázreakció: rendszeresen járok az egyik Balaton parti utcában, ahol 20 méterenként fexik egy rendőr. Na azokon normálisan átmenni... Vagy kuplungolgatok, vagy minden döccenésnél megugrik kicsit
Nekem 2006-os z1000 volt ez előtt jó pár évvel, sajnos el kellett adnom, pedig nagyon szerettem. Szerintem megbánás nem lesz, mert az SV1000 az ugyanazt tudja, mint a Z1000, csak kevésbé kell pörgetni, más hangja van és ülés pozíció. Valójában te nem a lóerőt élvezed, hanem a nyomatékot. A lóerő arra van, hogy kifejezzék a motorból előhozható erőt, de ez minden esetben a nyomatékká alakul át. A nyomaték az SV1000nél 102Nm. egy 600-as GSXR-nél 70Nm.

A a s.sport motorok azért vannak teljesítményre kihegyezve, mert könnyű lendítőkerekük miatt egy bizonyos fordulaton jön meg a nyomaték és nem elég csak elérni azt, hanem ki is kéne használni, így kb majdhogynem mégegyszer anynit képesek elforogni, immáron a nyomatékkal. Ekkor van a "mégy egy lapáttal rátesz" érzés. Az alatt, meg nyilván az irgalmatlal lőerő simán elviszi azt kis tömeget. De a teljesítmény nem arra kell, hogy 200 fölött is rakétaként gyorsuljon 320-ig.

Kinek melyik életérzés jön be, hogyan van tálalva. Ezért van ez vagy az (sor2, V2, Sor3, Sor4, V4), mindegyik más élmény-végcél szerint hasznosítja a benne rejlő erőt, de az alapja ugyanaz.

Elnézést, hogy hosszú lett és pongyola.
Én jelenleg egy kis SV-t használok de barátom gsx-r 600-át is vezettem már párszor. Szerintem első körben azt lenne jó tisztáznod, hogy melyik karakter áll közelebb hozzád?
Szerintem a V2 sor4 összehasonlítás a motorok között olyan mint az autók között a dízel vs benzin.
Mindkettőnél előbbi alul nyomatékos de hamarabb elfogy míg utóbbi halott alul de fenn megjön az ereje. Azt kéne első körben meghatároznod,h melyik az a karakter ami neked jobban tetszik.
Nekem ez az első nagymotorom és bár nagyon szeretem azt már megtanultam,h kezdőnek nem való az V2. A nagy nyomaték ami már a kicsben is megvan ( plána az 1000-ben ) sokszor tud meglepetést okozni egy sima visszaváltásnál és épp ezért sokszor táncoltatja is a seggét.

Emlékszem mikor átültem először a gixerre akkor elkezdtem neki húzni és tényleg 5-6e-ig szinte semmi nem volt. Utána meg hátbavágott és pörgött mint az állat. Jó érzés volt. Nagyon megy az a motor és pont a nyomatékszegénysége miatt kezelhetőbb is az alsó szegmensben de azért az sem utolsó mikor a V2 alsó fordulatról egy kövér gázzal megindul úgy,h vissza sem kell váltani. Kinek mi tetszik.
Önmagában az SV egy nagyon jó sporttúra motor amire olyan suzukisan keveset kell költeni de az a jó ha betartasz minden előírást a szervízre vonatkozóan. A személyes véleményem az,h én nem váltanék gixerre de pl mostanában elgondolkodtatot a Triumph ami pont a középút a V2 és sor4 között.

Hang: Nem kérdés. A v2-nek utánozhatatlan és a lányok örömmel dobják le a bugyit mikor lassan eldörrensz mellettük
Probalj ki egyet. Ennel pontosabb tapasztalatot ugy sem tud senki leirni.
Kis SV-vel el lehet menni 170km-ert is 1 tankkal
Amúgy nekem a max eddig 320km volt.
Ahogy mondod ... a kérdés csak az lett volna röviden tömören , hogy nem fogom-e megbánni ha ilyet veszek , hogy esetleg sokkal gyengébb mint egy 600as sport (mivel az volt azt tudom , hogy milyen )! de én is ahogy egyre többet olvasok a típusról , nem igazán lehet kijelenteni azt se hogy gyengébb meg azt se ,hogy erősebb .MÁS! Tisztában vagyok vele, hogy más a kettő és nem is igazán lehet a kettőt összehasonlítani ! De gondoltam Ti akik ismeritek mind a két felet talán tudtok mondani olyat ami esetleg döntő lehet számomra a kérdésben !
Esetleg a számát nem tudja valaki mindkettőét?650-es N verzió 2005 évjárat
650-re nem jó a lábtartó?
És milyen faszán nyomta az öreg biciklivel a glocneren.
Van és kúpgörgőset vegyél, azzal nem lesz gond amíg a motor él.
Sziasztok kormánycsapágyat szeretnék cserélni mert törött volt az eleje bár nem látok rajta semmi sérülést. Szétszedtem de golyós csapágy van benne valami műanyag kosárban amit meg a neten látok kúpgörgős és 12Eft.Hol vegyek sima csapágyboltban is van?
nem számít gyengének a 125-ös sem, 81-ben azzal túráztu8nk a haverokkal később a gigaerős 250-el vagy 350-el. ....,de azért jobb a mostaniakkal asmi annál jobb minél erősebb.....vagy nem?
Mondom én, hogy laikus vagyok Sose értettem ezt a karakterisztika-dolgot
Inkább az ahogy eléri a legnagyobb teljesítményt.
Agyig pakolva két utassal egy 8-10e-nél ébredő legnagyobb teljesítmény és egy picit alacsonyabban mondjuk 6-7e.nél meglévő nyomatékcsúcs nem mindag az álom.
Nem véletlen hogy a nagy benga túramotorokon vagy nagy köbcenti vagy nem sornégyes az elterjedt építésmód.
A kisebbeknél V2 vagy sor2 a nagyobbaknál meg mindegy mert tengernyi a köbcenti.
Laikusként csak azt nem értem, ha egy motor túrázásra kell, akkor ERRE a CÉLRA mitől számít manapság gyengének akár a 600-as szint is? Az ember 250 km/h fölött nem túrázik, hanem siet
Hát tény hogy a motorválasztásomnál a szervízháttér és az alkatrészek ára a preferencia lista alján volt.
ataaa lesz az szerintem is géesöcccááán
Pedig ott van az én megtaláltam!
...ugye ki mire gerjed!
Nekem ezek tetszenek ebben a kategóriában, de egye fene VTR SP2.
Hujjuj...........legalább VTR-t mondtál volna..............ezekenk szar a szervízhátterük és drága az alkatrész hozzájuk.
Egyetértek Zolival, tök igaza van, hogy a két kategória nagyon messze áll életérzésben egymástól.
De talán laki02 arra kíváncsi, hogy érzésre milyen vele közlekedni a sportmotorokhoz képest. Nem az életérzést kérdezi, hanem azt, hogy azokhoz képest mennyire más érzés a teljesítmény-súly arány a hétköznapokban, nem versenykörülmények között. De úgygondolom Zoli leírta lényegében a dolgokat. Száz szónak is egy a vége: Amire gerjedsz, azt vedd meg! vagy Amire használni akarod, úgy válassz!

Ha a V2 kettőt vegyíteni akarod a szupersporttal, akkor Aprilia RSV vagy Ducati 999.