Azért az igazság kedvéért el kell mondani hogy a két (három) motortipus és koncepció közt igen sok a különbség.Mindenben.
Gyakorlatilag az almát hasonítjuk a kiwihez.
Mindegyik motor mindegyik gömbölyű többé kevésbe.
Az SV egy sporttúra motor utcára.A gsxr meg szupersport motor az egyik V2-es a másik sornégyes.
Teljesen más a felhasználási terület.
Van aki a célegyenesben tizenezerrel tépve szereti a motorját.
A másik 5-ben 50-el 1500-al buttyogva akar a városban közlekedni.
Az egyik kategóriát azok keresik akik utcán használják 99%-ban és a lent tol,fent vége karaktert szeretik a másikat meg pont fordítva.
Szóval a büdös életben nem lesz egyetértés a felhasználók közt.
Ebből a szempontból azért az ezres gixxer kicsit más.
Joggal mondják a tulajok hogy van 180 lóerő az alapjáraton is tol annyit mint az ezres sv és 8-10e-nél még rátesz egy lapáttal.
De van aki nem erre gerjed.El kéne ezt fogadni.És nem ekézni a másikat mert ő meg arra.
Felesleges.Az az igazság hogy mindenki hülye csak én vagyok repülőgép mert a sorhárom a legjobb.
De azt nem szeretném ha mindenki azzal járna.Frászt.
És akkorse égetném el ha napjában 150 ezres gixxer menne el mellettem 240-el mert én meg arra gerjedek.
Köszi amúgy a rengeteg segítséget , hangsúlyozom ha pályázni szeretnék akkor bmw s1000rr-t vennék , mondjuk hülye vagyok , ha nem pályáznék is azt vennék ha lenne rá pénzem , uh szerintem ki is merítettem azokat akik itt oldalakon keresztül ecsetelték hogy az "1000-es gixxer a király" . Tudom , hogy az sv nem sport motor viszont én leginkább túrázásra használnám , viszont nem szeretnék gyenge motorra ülni ezért érdekelt , hogy milyen a 600-as 1000-es sportokhoz képest , hátha valakinek van tapasztalata ( gondolom mindenkinek aki tudja milyen az SV 1000 s ) mint ahogy azt SVLaller meg is írta ! Amúgy meg mentem már 1000es gixxerrel és nem arra voltam kíváncsi , hogy milyen akkor abba a topicba írtam volna !
Szép jó estét! Valakinek az adatlapján nézegettem jó kis túraútvonalakat,de most nem találom...help-help! Köszi előre is
Ja és itt nemrégiben írta még azt is valaki hogy van fent egy k4-es 650s eladó,ami elég gyanús. Szerintem ismét itt van : http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A segítségetekre lenne szükségem. Suzuki SV 650 S műszerfalizzó témában. A képen látható izzó foglalatra lenne szükségem. Az enyémből 1db hiányzik. Izzót lehet kapni a boltban de ilyen foglalatot (T5) nem kaptam. Akinek esetleg van otthon és megválna tőle az kérem jelezze nekem. Vagy ha "ott" lehet kapni vegyen nekem én kifizetem.
Kormány magassággal lehet játszani.Ha egy lapos superbike kormány van fenn a nakeden akkor picit görnyedsz ha egy MZ kormány akkor meg egyenesen ülsz.És még lehet a befogó alá rakott esztergált alupogácsával is csentiket nyerni ameddig a vezetékek és bowden-fékcső engedi.
Simán csak elkezd világítani a sárga lámpa.220 környékén.
Mikor már elmentem vagy 30-at kezdek zizegni de nagyon.
Nagy arcal lementem Berchtesgaden faluba a gps szerinti kúthoz.
Természetesen vasárnap nem volt nyitva.
Így rávertem még egy 30-40-et többféle össze-vissza sasszé után mire eljutottam egy kútra.
milyen a szintjelzője egyébként? valamennyi rovátka?
minden járművemből kifogyott már, kivéve az sv-t meg a mostani családi autót. különben sose tudod meg, h meddig bírja :)
Volt olyan autóm, amin a 0-vonás alsó peremére már nem szabadott menni. A másikkal meg akár le is fektethettem a mutatót, még ment.
Plusz, a mérőnek a nemlineáris karakterisztikája... a feléig alig akar lemenni, már kezdesz örülni hogy 4 litert fogyaszt, "így még vissza is érünk"... Aztán a felétől megindul exponenciálisan lefelé, a végén örülsz ha a következő kútig kibírja :)
Normál túratempóban nekem KB 230-250 Km-t ment el ha meg hülyemódban mentem 190-et.
Érdekes most is KB 250-290 a túra 200 a hülyemódos fogyasztásom.
És már tóltam ezt is z M5-ösön.
Vissza meg senki nem olvas.