Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt újra magyarul kérem.
Csak hogy produktiv is legyek a lanclocsolo vegleges bekotese es egy 9,5 oras teszten vagyok tul.
65 mp es cseppszammal ennel tobbet elmegy egy fektartalynyi anyaggal.es mivel kettus szerintem inkabb 90-110 mpes lesz az idealis.
Nameg a teszt alatt korfzresszel felszecskaztam egy halom hulladekfat.
Viccesek vagytok, kinek a pap, kinek a paplan. Szerintem mindegyik egy nagyon jó és szép motor a maga nemében és nevében pont
Ha egyszer tehetném mindegyikből tartanék egyet. Ti meg itt vitaztok a sületlensegeken.
Mikor odakerulok hogy kissv csere akkor nem is fogok tudni dönteni...
és az teljesen életszerű hogy mindenki a célegyenesben használja a motorját...
Akkor minek kérdezed?
Logikus hogy olyan motort akarsz venni amiről tudod hogy elromlik ezért már jó előre felkészülsz szervízháttérrel?
Ha meg olyan kurvajó minek a szervíz?
Nem ez a logikus?
Speciel ha kedden rendelem meg az alkatrészt angliából a legtöbb esetben pénteken de legkésőbb hétfőn a kezemben tartom.
Ha ez nem a suzuki szintű gyorsaság nem tudm mi az.
Igaz hogy némileg olcsóbb mint a suzuki ez csak az itteni márkakereskedésre igaz.
Ha kintről rendelem meg rapid gyorsan fizetnem kell a postát és az némileg drágább.
Tehát választhatom a gyors de drágább vagy a kétheti rendelésben lévő olcsobb hely beszerzést.
Ez is elég logikus.
Tehát az egész okoskodás csak kötözködés hogy mégis egy K2-es ezres gixxer a király.
Nemdebár..............logikusan?
óóóóó a fenébe................és most nullázom le magam pénzben.
Na mindegy...............ha lesz még valami augusztus környékén akkor jelentkezem.Mindíg ez van ha egy kis pénzhez jutok elköltöm.
Sajnos a kocsicserét nem tudtam elodázni.
Akkor megtartom magamnak!
Hát jó. ..
Cél egyenesbe ugy mentek el mellettem a hatkilosok mintha álltam volna egyhelyben a sövöezerrel...
Sztem Laki02 az ilyenekre is kíváncsi lett volna!
a gixxer 600 ami papíron kb azonos lóerő mint az SV1000 teljesen halottnak tűnt az SV után, komolyan azt hittem hogy valami baja van annyira nem ment.
Érdekes, h a logikus dolgokat próbálod megmagyarázni, h nem logikus.
"Szoval ha csak hallomasok felinformaciok es merev berogzult dogmaid hangoztatod legyszives ne tedd."
Zoli, ez előtti hsz-nél írtad le, te magad, h miért rosszabb.
De nekem amúgy halál tök mind1, h te neked vagy a 3 hengeresnek milyen a szervizháttere. Pont leszarom.
Csak hogy visszatérjünk az eredeti témához:
Idézek Laki02 kérdésből:
" illetve a sor4-es 600-as, 1000-es sport motorokhoz képest milyen a teljesítménye ?"
Erre azért válaszolhatok nem? Főleg, h nem egy ilyen motorral mentem már.
Ezt így látom én is.
Viszont néha már túlságosan is kényelmes és könnyű kezelni. Ezért építek én is egy TLR-t, mert az egy fürdős kurva a Gixxerhez képest.
Én viszont igen.....,de megtartom magamnak...
nem emlékszem, milyen véleményt is mondtam a gixxerről?
Köszi.
Bár most nem időszerű.
Bocsánat érte de eléggé elköltöttem a pénzt.
Zoli! Hoztam Neked valamit!
Gixxereseké a világ!
Most komolyan keresed a kakan is a csomot bassz.
Keves a mezei triumphos.Neten rendelni nem atomtudosnak kell lennie az embernek.
Ez nem k1 gixxer hogy kelljen barmi bontva hozza.
A legtobb itthon eladott gep ket harom eves.fekbeten olajon szurokon kivul mast nem cserelnek rajta.ha meg torik cascora tori az atlag triumphos.
Keress mar legyszives egy L2-3 as ezresre barmelyik itthoni bontoban idomot ha k
Szerintem pici nehezsegbe fogsz utkozni..
Az a nagy helyzet hogy te is a tipikus magyar motoros vagy aki tizenket tizennegyeves piaci helyzetet szokta megEs azota picit szuk a latokore mert ezt a koru motort nezte mindig.
Fogd fel.a japok sem adna el most rengeteg sportmotort es mar dragak is.es a kereskedoi halozat sem olyan mint annak idejen.en volt hogy egy honapig vartalm egy legszurore
Szoval ha csak hallomasok felinformaciok es merev berogzult dogmaid hangoztatod legyszives ne tedd.
Tartsd meg magadnak, es a haveroknak sztorizni.En meg elvagyok es evente nagyonkeves 8-10eret elturazgatok a szervizelhetetlen gyengusz motorommal.
Nemigen fogom az eros es mindenben fenyevekkel jobb gixxerezresek klubbjat zavarni megigerem.
Valszeg kozrejatszik hogy talan a bmw-sekre hasonlitanak mentalitasban.
Remelem erted.
Koszonom a beszelgetest.
Ez nem SV topic? A gixeresek miért nem mennek abba a topicba?
Mentrm mar huzamosabban k3 gsxr1000-el. Azon kivul h bitang eros , valahogy nem fogott meg. De bitang azt meg kell hagyni
Ajánlom!
Mind1ik motornak megvan a maga feelingje.
Na majd egyszer kiprobalok egy tlr-t.
Egy olyat elfogadnek. Viszont a gsxr valahogy nem illik hozzam.
Figyelj, idézek Laki02 kérdésből:
" illetve a sor4-es 600-as, 1000-es sport motorokhoz képest milyen a teljesítménye ?"
Az SV nem sportmotor...
És én leírtam a tapasztalatomat.
Amúgy a 136 ló a TL1000R-ben SZTEM jobb.