Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DL-re nem gondoltál ezesetben? vagy annyit nem mentek ketten?
én jártam úgy, h a lengyel határ előtt, még szlovák területen elkezdett villogni (Tátra-Lomnic felől közelítve), és sikerült fölérnem Zakopane-ba a kútig. De szerintem már csak a tartály faláról lepárolgó köddel ment akkor :-) meg az én imádságaimmal :-)
A szentendrei bevezetőn villogott a lepencei közepén nyögött kettőt a végétől meg toltam.
Szóval hajrá tankolni ha kigyullad.
Szia!
Manual szerint kb. 4,2 liter.
svmedia.hu
Itt mindent megtalálsz ami sv-vel kapcsolatos. Magyar kézikönyvet is.
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy kb. hány km-t lehet még elmenni ha kigyullad az üzemanyag jelző lámpa. Kerestem, de egyenlőre nem találtam magyar kézikönyvet és nem szeretnék vhol ott ragadni vele.
Azt megtaláltam, hogy egyébként 17 L-es a tank.

Előre is köszi nektek!
Sziasztok!

Abban kérném a segítséget, hogy van é sv 650 n tulaj Baján vagy környékén aki odaadná egy rövid karikára az asszonynak meg nekem a motorját kipróbálás miatt. Nekünk az S verzió van, és nem igazán szereti az utas testtartást. Csak meg szeretnék győződni, hogy érdemes e gondolkodni az N-sben, vagy térjünk e vissza a túra motorokhoz. Megszokta a Yamahánál, hogy belém kapaszkodik, és hogy egyenesen ülünk mindketten.

Köszönet előre is.
Köszi a válaszokat!
Az jó hogy csak olvasod.Repes a szivem.
És mivel fogalmad sincs mit írtam csak olvasod és mindenképp azt szűröd le hogy bajom van ezért meg is hagylak ebbéli nézetedben.

Itt arról volt szó hogy az SV1000 hurka bezzeg a mindegyhogymelyik 1000 gixxer az sirály.

Ugyhogy olvasgasd de engem hagy ki.
Nem kifejezetten van hangulatom kibogozni mit is szeretnél mit tegyek.
Zoli! Sose hagysz fel ezzel az 1000ccm-es dologgal? Aktív olvasó vagyok, de Te állandóan ezen lovagolsz...
M5 nagyobb.................azt kapsz és kész.
Tudod................ezer alatt motornál M5 alatt autónál nincs élet.
én inkább m3-at szeretnék :)
650-esnél egyik oldalon csak ráakasztani kell.
Bocsi, az 1000-est írtam.
Alá kell beakasztani a műanyag füleket.
Nekem 2 csavar van fent, egy alul a szelepfedélhez.
Sziasztok!
Kuplung működtető pálcához, illetve a munkahengerhez kellene szimeringet vennem. Van tippetek hol érhető ez el normális áron?
Előre is köszi a válaszokat!

Csatolok egy képet, itt a gépem, csak szegény ereszti kicsit az olajat... :s
Sziasztok!
SV650 K6-tal kapcsolatban kérdeznék: a vezetőülés hátsó két műanyag füle az a vázon lévő kampók alá vagy fölé kerül helyesen?
Illetve a hűtőradiátort egy csavar tartja a jobb oldalon és a bal oldalon csak akasztani kell, vagy mindkét oldalt csavar tartja?
Most mostam le.
neked szép fényes tiszta a láncod nekem meg összeszedi a koszt gondolom azért mert a láncolajban van valami tapadásjavitó adalék, de mondjuk sehol sincs olajfolt se a gumin se a felnin sehol de jobban örülnék ha nekem is igy nézne ki
nyolcötvenes? az milyen olaj?
aki szeret 14 ezres fordulaton motorozni annak tényleg jó lehet, de közúton ezt ritkán tudod kihasználni.
Egyenlore semmit.most meg csak tesz.
Amugy valami noname nyolcotvenes.
Ezzel szerintem most semmit nem mondtál.
Zoli
Te milyen olajat használsz az olajozóba? én sthil félszintetikust de nekem nem tiszta a láncom szedi össze a port.
Ahham, akkor a festo paralevalaszto tartaly is ki fog ezekszerint nálam ennyit bírni.
Picsanyi fektartartalya fer szerintem ketdeci olaj amit a ketfejes lanckeno rendszer kb 10 ora alatt ad ki magabol.
Durvan percenkent ket cseppel.
Ez szerintem sok.Majd meg allitok rajta.
A teszt lenyege az volt hogy felmalhazva egy hat nyolcszaz km kb tizoranyi utat kibir e ujratoltes nelkul vagy sem.
Bebizonyosodott hogy ki.