Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kereskedésben komoly vevönek tünj,és odaadják próbakörre
motorfékre vigyázz mert jóval nagyobb mint a sor4nél
ha bejön,olvass vissza itt meg pl az svmedián
az sv nagyon megbizható,olcsón fentartható,de a fék-futómü nem a legjobb
...bár sokaknak tökéletetesen megfelel,csak van akinek az igényei elszállnak az egekbe
gondoltam kitől mástól kérdezhetném mint azoktól akiknek ilyen van ... gondolom ültél már sor4 es motoron és el tudod mondani miben különbözik a kettő , illetve az alkatrészek hozzá szervizelés-ben is neked/nektek van tapasztalatotok ! Ha lenne lehetőségem kipróbálni egy sv 1000-t nem itt kérdezősködnék , hanem kipróbálnám és mérlegelnék !
Úgy hogy a narancs jobb.

Szal marad a sorhárom.
Próbálj ki egy v2-t,alul is tol,és mennydörög nem ugy vinnyog mint egy sor4es varrógép.
Ha egész életedben almát ettél hogy meséljük el milyen a körte?
(azonkivül hogy teljesen más)
Sziasztok , egy kis segítséget szeretnék kérni ! Lassan motorvásárlásra adnám a fejem és nézelődök motorok között és beleesett a választásomba az sv 1000 s! eddig csak sor4-es motorjaim voltak ( yamaha fzr 400, cbr 600f3, kawa zr7) , viszont semmi tapasztalatom nincs v2-be ! A kérdés pedig az lenne , hogy nektek mi a tapasztalatotok miben jobb/rosszabb , alkatrész árak ehhez a típushoz, szervízháttér ilyesmi, illetve a sor4-es 600-as, 1000-es sport motorokhoz képest milyen a teljesítménye ? Vagy bármilyen vélemény ezzel kapcsolatba
Előre is köszi a segítséget
Köszi szépen!

Akkor tuti nem erre esett volna a választásom!
azért a fogadás feltételeit alaposan kösd ki, mielőtt kezet adsz rá.
Az én SV-m például 280 kilós.
HA RAJTA ÜLÖK
:-))))))))
http://svmedia.hu/svmedia/www/karbantartas.htm

Pl a légszűrő csere is benne van az itt megtalálható service manualokban :)
Sziasztok! Kicsit eltűntem az utóbbi időben, de ma elkezdtem felkészíteni a motort a szezonra.

Sanyi köszönöm a telefonos segítséget!
Azért annyira nem vagyok elvetemült, csak tényleg olyan fura
Aluba megy.Tépd meg 60-al és nyúlik majd az arcod is.
A féknyergemet is ennyivel kell meghúzni.
Bakke milyen kevésnek tűnik a 23Nm a tárcsák lehúzásának...
A társzekereken meg kocsikerék.
Amúgy vicc , hogy mindenki , hogy el tud tévedni ezek közt
Jah , és szíjhajtáson az Bordáskerék... (tudtommal)
Az lesz.
A múltkor is csak azért nem nyertem fogadásból 20 ezret mert nem akartam lehúzni a gyereket. Fél perccel később leesett neki, hogy nem volt igaza. Mondom most mivan? spóroltam neked egy 20-ast
Ha nem is pontosak az adataim, akkor sincs közel sem 270kg, szóval nyugodtan fújhatod, illetve a legjobb lenne fogadást kötnöd rá
Van itt nálunk egy srác neki van egy 650-e és azt mondják a többiek ( szentül megvannak győződve róla), hogy 270 kg.....
Mondom az én Er6n-em volt 220 kg menetkészen, nem létezik, hogy 50-el több lenne.
Akkor jól van, nyugodtan fújhatom legközelebb is, hogy nincs annyi.
Közben megtaláltam a szervíz könyvben.
Első lánckerék anya: 115Nm, menetragasztóval
Hátsó tengely anya: 120Nm
Hátsó lánckerék anyák: 60Nm
Szia!
Nem létezik, ha jól tudom a régebbi típus menetkész tömege 189kg, az újé pedig 198kg.
Létezik, hogy egy 650-es 270-280 kg?
Ja, szerintem azért nem, mert fejből senki sem vágja. utánanézni én meg nem tudok.
Jah így már értem. De gondolom nem ezért nem kaptam választ.
fogaskerék vs lánckerék :)
sorry!