Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem igaz.
Te próbáltál amúgy Gixxer-t hosszú távon? Hogyha nem akkor hogy mondasz róla véleményt?
Látod pont itt írtad most le, h miért szar a szervizháttere.
Suzuki pl gyári cuccok 3-5 nap és itt van.
Bármit találok itthon a bontóban a Suzukihoz.
Szted egy mezei Triumph-os motoros tud ebay-ezni meg külföldről beszerezni mindent?
Te lehet tudsz, de általánosságban beszéltünk!
akkor jó, pont olyanom van...
hajtási engedéllyel
Csak benzin kell bele.
talán még smkp jogsival is vezethető
semmiség az a 120 ló
Gyártani sem engedném
csak a k7 játszik....annak van dupla kipufogója.
K5 1000?
Még futárkodni is gyenge...
Ezert is ajalom barkinek aki barmilyen motort akar hogy a gixxerezernel nincsen jobb........vagy egyszeruen az a motor.a tobbi csak probalkozas.meg se erdemli a motor jelzot.
Pont mint a kocsiknal a bmw m5.
nem Zolit meg a motorját fikázzák hanem mindent ami nem gixerezer
Motorrevüben a teljesitmenynovelo tuningrol inditottak sorozatot es a konkret pelda amit vegigvisznek, az az sv650 motorja :)
Mit fikazzatok mar megint a Zolit meg a vasát, tessek befejezni mer pofonlesz.
Tevedes.Eleg nagy.
Bemesz a boltba es barmi megjon garantaltan egy max ket heten belul.
Ez kb az utolso patentig bezarolag az uj fotengelyen at a gyari gyorsvaltoig
Tapasztalatom szerint nem dragabban mint a gyari bolti szuzukinak.
Kopo-fogyo alkatresz pontosan ugyannyi az ellatottsaga mint minden motornak.KBY teleszkopok nissin fekek hiflo szurok.
Gyari legszuro nnyiba kerul mint az svbe es olcsobb mint egy z750.
Bontott kasznielemet futomucuccot egy komolyabb pofaraesesnel itthon nem keresek de ebay en vettem ketszaz dollarert ket teleszkopot szazert komplett feknyeregpart es televan a legaprobb vscakkal is a harom ebay csak ne lenne a posta meg a vam.annyival dragabb mint itthon a japok cuccai bontva.
Szereles ugyileg tokeletesen japan minta.talan a kabelezes nem olyan rendezetten katonas mint naluk.
Na a tiédnek pont rossz a szervízháttere.
Alkatrészt szerezni hozzá jó móka lehet.
Barmilyen hihetetlen nem vagytam es valszeg sosem fogok gsxr 1000 egyik evjaratara sem.
Doszt eleg a haromhengeres.
Ha valamilyen csoda folytan utolerem tudasban akkor talan johet egy 1050 es.

Bar csak halkan mondom a 675 os a tagabb kategoriaban meg mindig folotte all a japoknak.

Valamit tud azert kulonben nem irna rola ennyi jot mindenki.
Lehetne K2 vagy K4 vagy K7 is.
Még szerencse, h nem próbáltál ki egy olyat, mert a 3 hengeres már az árokban lángolna...
K5 ezres az etalon.......onnan mar csak lefele van.......
Bocsi Cimbi, de nem tudtam kihagyni.
Öööö, mit érezne akkor egy K5 1000-ren?
Szervízháttér és alkatrészek ugyan olyan árban mennek mint más sportgéphez a Suzuki családban. Teljesítmény? Hát, ne várj sokat a 130 egynéhány lóerőtől. Nekem a régi Hondám ment úgy mint az SV.
Igazából ez inkább túra motor, mint sport.
Most az 1000-resemhez képest egy SV olyan mint valami játékmotor. Szerintem a tapasztalataim alapján a TL1000R is jobban megy mint az SV1000. Én így látom a dolgokat miután TAPASZTALTAM mind1iket.
Hogyha van még kérdésed kérdezz nyugodtan.

Bocsi Sv-sek, csak azért írok némi tényt is.
Ne legyé genyó Oszi! Amugy én is ezt ézeztem, mikor a tüzpiros komáromról átültem a simóra.
Bocsi, ezt nem bírtam ki!

Még hogy elszabadul a pokol...
Köszi :)
Hali.
Most vettem SV 1000-et. Eddig végigjártam mondhatni a létrát. Simson,ETZ,CBR után,azt mondom hogy egy állat,egy szelídíthető szerethető vadállat egy brutális aszfaltszaggató,imádom a hangját ha akarod komótosan csordogálsz,vagy csavarásra elszabadulhat a pokol,nagyon észen kell rajta lenni. Széles utat!
A kuplung also munkahenger szokott kinyiffanni de karmantyucsere es tisztitas utan jo lesu.
Mrg talan ritkabban tps szenzor.
Mas iniabb baleset nyuzas vagy hanyag tulaj.