Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(nna... gagyiakksi: beindult vele. kuplungragadás: beindítás előtt addig rángattam előrehátra behúzott kuplunggal egyesben, amíg meg nem indult, és csak azután veszélyeskedtem a beindítással :-))
Hello all!
Volna 1 nagy költői kérdésem. Néztem 1 inuverzális fejidomot az SV-m re és az lenne a kérdés, hogy a fejidom felfogató csavarjai közötti táv az 29cm míg az sv-m lámpatartói csak 23cm szélesek ezt tudom valahogy orvosolni vagy nézzek másik lámpást az elejére?

http://www.ebay.com/itm/Street...

ez az oldal aholkinéztem. a googleban pedig "Raptor" fejidom néven fut
Felmegy,behúzza a felni pereme,nem ér bele sehova.Van aki szerint szarul kanyarodik (van benne valami) sándor szerint nincs gond.Te döntöd el felrakod ha nem jön be akkor leszeded.
Új gumit csak a kinézet miatt én tuti nem vennék 180-ast de ha csak ezt találod olcsón használtban akkor tedd fel oszt annyi.
frpeter -é a cucc :) kapcsolat menüben van elérhetőség.
Szia, ha jol értettem a kommentedben neked pála gumma volt fent 120/70 volt az első és 180-as hátra. Sokan mondták már nekem hogy a 180-asat nem birom feltenni erre a felnire hátra, ha felteszem akkor a gumi eldeformált lesz és többet vesztek vele mint nyerek. Neked milyen tapasztalatok voltak vele? tudnál esetleg egy képet küldeni a hátsó kerékről hogy nézett ez ki? azért váltasz mert csúszott utcán, vagy mert gyorsan kopott?
Sziasztok!
Motoralkatresz.eut innen üzemelteti valaki nem? Elérhetőségét tudja valaki?
Az MV az full új fejlesztés a 675-ös mind az F3 ban minf a kicsi brutaléban de van 800-as is.Az összes teszten a legvérmesebb volt de annyira nyers a motormenedzsment hogy utálta minden tesztelő.
Így maradt a britt tripla.
Az egyszerűen nem lehet megverni jelenlegi palettával.
Talán az MT-09 de az meg majd 900 köbcentis és teljesen más stílus.
Én egyszer.A tavaszi kiállításon ahol ráfeküdtem.
Nem az én TV-néző izmomnak találták ki de a hajolás és a magas lábtrartó miatti sarkon guggolást kivéve elfértem rajta.
Az enyém sem az a kifejezett mamut motor és simán lehet rajta 6-700-at menni.
Ha lesz kanalam most is kimegyek mert kesztyűt kéne lőni valamilyen accijósat és ujra rápróbálom a 13-asra magam.

Amúgy végső halálán van az akksim.Szombat este feltöltöttem fullra azt a szart.Majd vasárnap reggel kitóltam a hótt poros motort pöcc-röff indult mondom néééé de jó.Mikor délután akartam indítani hogy halljam a hangját már csak bénán kattogott és leesett 11v-körülre a fesz.
Na még az MV Augusta egy szép motor..
anno mikor SV-t néztem ajánlottak egyet de kb 2x annyiba került mint az én motorom.
nemcsak a triumphnak van 3-hengerese, és most a japánok is kopizzák már, korábban pedig ott volt mondjuk az MV Agusta ha jól tudom, és mások is. A V2 az V2, a sornégyet meg konnyebb kiegyensúlyozni... + a tradíció. Ne félj ettől a hengerelrendezéstől!
Amúgy kizárólag technikai szempontból van létjogosultsága a 3 hengernek?Azért mégis csak V2 vagy sor4 az általános.
Nem macerás ez a megoldás?
Nekem az csak jó
én csak a cikkekből ismerem, de annyi jött le, hogy nagyon pici motor. Tehát a sportmotorok "hőskorához" képest összement, és nagyon kompakt. Valahogy az a benyomásom, hogy a 183 centimmel kicsi lenne. Mondom ezt úgy, h sosem ültem rajta... :)
Igen olvastam is pár cikket és ha komolyabbra fordul az érdeklődésem akkor az utolsó bitig mindent el fogok olvasni de mivel tudom,h Zolinak Triumph van és egyébként is itt olyan emberek vannak akik szoktak segíteni, így gondoltam bekérdezek ide is.
Köszi Zoli a részletes infót!
Igen, látom,h abszolút sportmotor annak minden előnyével és hátrányával. Nem ezzel fogok Horvátországba menni, de megmondom őszintén a mostani SV-mmel se. A mostaninak is már eléggé fekvős a pozíciója.
utánaolvasni próbáltál egyébként?
Superbike magazin pl.
Itt a SportMotoron is biztosan van róla cikk.
A britek egy kicsit hazabeszélnek, de minden supersport tesztben győztesnek hozták ki, illetve a 600-asból kilógó motorok tesztjében is győzött (675, 848, 636, 750, stb)
csak mondom, hétvégén kiástam a motort a többi ott tárolt tárgy alól :)
következő lépés az akksi visszarakása, rövid menet, tisztogatás, olajcsere.

A legutóbbi FastBikes UK magazinban 2 duplaoldal TL1000S és R történet, fotók, stb.
Az egyik legjobb választás.
Már ha ez a vágyad.
Jó futómű/fék/váz.Szuperkompakt építés.
A 3 henger az a legjobb része a dolognak.
Tényleg olyan ahogy mondják.A V2-nél kevesebb tolás alul viszont nem fogy ki a szufla 8-9e-nél hanem vidáman rombol tovább 12500-ig.
A legnagyobb előnye hogy szétteríti a nyomatékot a teljes fordulatszámban.Ez a technikai blabla.
A lényeg hogy míg a V2 3-5e-nél hátbavág és lecseng mondjuk 10e-nél a sornégy meg 7-8e-nél vág hátba és addig mint a döglött hal addig ez szépen finoman de mindenhol ott van nem rángat,nem csapkod láncot csak tol és tol.

A daytonákat ezen felül még megáldották egy viszonylag kényelmetlen szupersport üléspózzal ami segg a levegőbe,könyök a terdnél féle kínzópadot jelent.Pályára,hétvégi parassapuszta-oda-vissza,kakucsiring,hungaroring dologra kiváló de Stelvióig nem mennék el vele.
Túl sok a neten nincs belőle elvileg a szürkéről azt hallottam hogy törött volt de ez is csak hallomás a többit nem ismerem.
Sziasztok!
Eladó egy kappa 49l-es túradoboz tartóval együtt!
jó állapotban az oldalán minimális sérüléssel.
kancsar.ferenc76@gmail.com
Köszi, köszi, megoldom akkor, a gyertyakulcs papíron hányas méret amúgy?
Sziasztok!
Jó ideje nem írtam ide, dehát most semmi nem történt csak várom a tavatyt
Elsősorban Zolihoz kérdeznék (off topic lesz) de persze mindenki szubjektív véleményét meghallgatom szívesen.

Szóval véletlenül elém került a neten egy Triumph Daytona 675 és nagyon megtetszett a motor. De kb ennyi, semmit nem tudok róla csak annyit,h 3 hengeres.
Tudnátok nekem adni tapasztalatokat és általános infókat,h ez a motor mennyire szervízigényes, mennyire megbízható, jó motornak számít e, stb stb.
Ja és azt,h a 3 henger az miért jó / nem jó?NEm igazán elterjedt megoldás a motorok területén.

Köszi
Acélszalagos leszedőt hirdet most a Lidl egy ezresért
Bárhonnan.Nem spéci a cucc egyik sem.
A leszedő sima láncos,hevederes jó hozzá barkácsból de haátütsz a szűrőn egy csavarhúzót az se rossz.
A gyertyakulcs meg szintén csak jó legyen a méret.
Nem tudjátok esetleg, hogy olajszűrő-leszedőt és gyertyakulcsot SV-hez honnan tudnék beújítani?
Ha küldesz képet, talán kiderül.