Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok kész letta mocikám
Szerintem erre a motorra tök felesleges .Kivéve, ha nem dobtál rá egy turbót
Hello.
Mennyi lenne egy kormánylengéscsillapító egy sv 650re?
Hali! Mégnéztem, elől nekem is egy rovátka van szabadon, a hátulján viszont egy kattanást még keményítek, most a 4. kattanáson van .Akinek van valami jó olcsó gumis forrása, megköszönöm!Amennyiben így maradna az idő, lassan elindulok a Mátrába!
A d220-at is peremig lehet dönteni. A d208 (nem rr!) nagyon jó gumi, közútra gyorsan kanyarodni tökéletes, nem is kell jobb szerintem... Hátul körülbelül 8000 km-t megy majd el, de ez függ a vezetési stílusodtól is. Óvatosan, hiába van 20 fok, de a még hideg az aszfalt...
Kösz a tanácsot.Én nem akarok pályázni,csak gyorsan kanyarodni, úgyhogy remélem a 208 is elég lessz! A beállításokat minél hamarabb kipróbálom!
Nekem meg volt a széle is, de csak hátul. Szerintem annyira nem rossz a D220 mint amennyire mindenki mondja.
Szerintem jó sportgumi a Dunlop D208RR (RR=Race Replica). Ez már bírja a pályát is. Igaz nem 208GP, de elég jó. A sima D208 meg a Michelin Pilot Powerral vany egy kategóriába, de szerintem a D208 jobb mint a Power. Most Power van fent a gépemen de kicserélem Dunlopra (D208RR) ahogy tudom mert lassan cserés is meg nem is tetszik.
Mikor még SV-m volt (650),az elő teló betekertem, 1 jelölés látszott ki, így meglehetősen csökkent a felegyenesedési hajlama is, meg jobban bírta a csapatást is. Ehhez viszont a hátulját is keményíteni kellett, a maxtól 2-3mal vissza. Igaz, szarabb úton még szarabb lett, de valamit valamiért!

Ha Dunlopról írtok de csak annyit írjatok hogy D208! Mert vant D208, D208RR, D208GP! Sokszor csak annyit írtok, hogy D208 és közben meg a D208GP-ről beszéltek. Kicsit félrevezet mindenkit hogy akkor most mi van? D208 vagy D208GP?
Sziasztok!Ma 20c volt és végre motoroztam egy jót.Csak az a bajom ,hogy ez a rohadt gyári gumi /D220/ mindig rámhozza a szívbajt !Valakinek sikerült már majrécsíkig borítani a gyári gumit?Írjatok már valami jó sport gumit,én a dunlop 208-at hallottam,hogy nagyon jó!Mi a véleményetek?Az elsö telót hány rovátkáig csavarjátok be sportosabb tempónál?
Nyald meg,ha édes akkor az!
Köszi!

Tapintásra olyan hűtőfolyadék-szerű volt.
Szia!

Akkor ne szarj be!
A nyílt körű hűtőrendszer és a savas akksi kivezető csöve van ott. A hűtőfolyadék szintjét nézd be, hogy ne menjen minimum alá, meg néha az akksit sem árt meglesni, hogy van-e elég sav a cellákban (szintén a min-max jelek közt).
Arra a 2db gumicsőre gondolok, ami a jobb oldali lábtartó alatt van kivezetve.
Hali!

Havernak a kuplungolaj folyt jobb oldalról garanciában cserélték a tömítést.

De nem tudom pontosan honnan folyik. Vagy a hátul az ülés alatt kiérő csövekre gondolsz? Mert ott ki szokott nyomni néhány csepp hűtőfolyadékot néha, meg a svas akksi kivezető csöve is ott van. Legalábbis nekem.
Sziasztok!

Kezdő SV650-es vagyok. Lenne egy kérdésem. Tegnap találtam egy foltot a gép alatt, és észrevettem, hogy a jobb oldalon található kivezető csövek egyikén csöpögött ki valami. Hűtőfolyadék lehet? Mi az a két cső?

A hűtőfolyadék szintjét megnéztem, pont az L és F között van félúton. Az OK? A szerelési útmutató azt mondja, hogy F-ig kell tölteni. Tök új a gép, szóval valószínű eddig töltötték.

Köszi a választ, és bocs, ha baromságot kérdeztem.
Ott volt az 1000-es Kötelezőn most ősszel Egomban. Tényleg korrektek és jó munkát végeztek!
Az "n" verzió kormánya feljebb került mint az "S" változaté, tehát nem annyira "fekvős" a gép és a hátső rugóstag egyel puhábbra van hangolva. Ja, és asszem a hátsó fogaskeréken egyel több fog van.
Nekem a sima 650-es van egy kis túraplexivel kiegészítve és nekem nagyon bevált. Ha viszont csíped a sportos üléshelyzetet, akkor neked az "S"-es változat kell......
Ave ól!

Az lenne a kérdés hogy az sv650s és a sv650 csak az idomban különbözik?
Szerintetek melyik miben jobb?


Kösz
Köszi!
A sportmax d220 mondjuk szerintem sport-túra gumi...de nagyon sokan szidják!
Ha tudom akkor lecserélem minél előbb a futóművön meg állítok....
Pusinál a pont! Nem ártana tekerni néhány fordulatot az előfeszítésen. Gyorsan kanyarodni pedig normális, legalább sport-túra gumival szokás. Mondjuk a himbálózás inkább futómű...
Nagyon köszönöm! Állat ez a motor, nagyon tetszik, alig várom, hogy reggelenként ne legyen ilyen hideg.
Hideg van még a gyors kanyarokhoz... Gyárilag Neked D220 van fenn? Azt cseréld le minél hamarabb vmi normális gumira! A központi rugóstagon pedig lehet beljebb tekerni, az segít...
http://prop-tech.hu/ (Esztergomban, tavaly lettek hivatalos Suzuki szervíz) ők a legolcsóbbak... (2,5e az óradíjuk, benn BP-n 5e körül van...) Oda bátran viheted, minőségi munkát végeznek kevés pénzért!
Sziasztok!

Nekem egy k6-os 650-esem van és van vele egy olyan "gondom" hogy gyors kanyarban az egész motor hintázni kezd, úgy hogy még aki a hátam mögött jön az is látja. Nagyon zavaró és veszélyes. Lehet hogy a futómű túl puha? Volt nektek ilyen tapasztalatotok?
Előre is kösz...
Sziasztok!

Vettem egy használt sv650s-t, de pont a 12000-es szervíz előtt. Mit javasoltok hova vigyem, illetve hova ne? Bp és vonzáskörzetében kéne...
köszi