Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MOTUL AKCIÓ!
Raktárról!

Motul 5100 10W40 literes 2700Ft/l
Motul 5100 10W50 literes 2400Ft/l
Factory Line láncspray 3100Ft/db
Fuchs Silkolene túraláncspray 2600Ft/db
Persze, h teli tankról mértem.

Mikor Balutól átvettem, akkor nulláztam.Onnantól került bele a 220km.
Az első tankolásnál 7L, másodiknál 11L, mert teli tankoltam...

Azé' volt furcsa, mert eddig mindig azt olvastam, h 6-7 körül evett...
Annyit nem tudok vele menni (Xszázkm), h zavarjon, de akkor is furcsa...
Hová is
ahogy olvastam a gsr-nél Te holnap nem jössz?
Ok! Köszi!
Ez se rossz megoldás!Néger,ha 13 voltot tölt akkor ne pazarold a pénzt új akksira,tuti hogy a töltésssel van valami,elősször vidd el egy autóvillamoosság szerelőhöz hogy kimérje rendesen!Az is lehet hogy csak nincs gerjesztőáram!
Nem, ha jól megy akkor maradhat a beállítás......
Ha dadogós fordulaton mész vele akkor is fogyaszt! Meg kell tépni néha neki ott érzi jól magát!
Én már építettem 1-2 motorhoz fesszabályzót, ha van rossz, akkor gyári csatival, beöntve meg tudom csinálni, a bontott ár környékén.... sőt, ha elfér a dobozban, akkor 15 amperes diódák helyett 20-25 amperest is be tudok rakni, így nem melegszik annyira.....
Jahh,h te Rédéröl jössz Rédére! Erre nem számitottam
Hahhó, én tuti ott leszek! Te mikor és honnan indulsz? Esetleg mehetnénk együtt!?
Nekem az altalad emlitett tempoban 6-tal elmegy (sportdob van fennt).
Telitankkal indulttal? Ha igen, akkor kisse erthetetlen...
kösz a segítséget srácok! sztem akksi cserével kezdem aztán gyertya csere ha nemlesz jo véül feszszab :S hétvégén trike and bike találkozó RÉDÉN azombaton lesz egy kisebb felvonulás gyertek el..azt ha megáll alattam az SV betolhattok! jójám
most szállt el a beírt anyagom

Mennyit ehet a nagySv kb?

Mert 2*60km városi szötymörgés + 1 Dobogókő-Vörösvár oda vissza + némi Piliscsév a 10esen, összesen 220km és sikerült 2 alkalommal összesen 21L-t beletankolnom.
Nem mentem 100 felett és max. 6000ig engedem.

Valamit elbénázok?!
Most olv vissza a többiek hsz-eit, abban is lehet valami
Bocs h belevau de bevillant egy dolog:
Próbálj egy gyertyacserét!
Nekem köv volt a szitu: reggel asszony eldob kb. 60 km autpályán durván 160-as tempóval, majd mikor megálltam nagyopn ingadzott az alapjárat, fulladozott (1500-re lőttem be, akkor kb 800-1500 közt oda vissza). Ezután be sem indult csak gázra fordulaton tartva. Az eset után kicseréltem a gyertyát és azóta nem produkálta a hibát.
(2006 SV 650S). Próbálj más hőértékű gyertyát esetleg beletenni (nekem agyári előírt CR8 helyett CR9EK van benne).
Lehet h hülyeséget írtam, de nekem ez volt a a tapasztalatom.
Sok sikert
Sziasztok, a segítségeteket kérném, ugyanis elütöttem ma egy kutyát és csúszott a motor vagy 5m-t és kéne hozzá egy pár dolog jó lenne ha tudnátok vmi bontót ajánlani előre is köszönöm.
A biker-world-ben 45000 lenne a fesz szabályzó.Elég húzós.
Szasztok! Újj a dobom megent, mennem kéne megint hozzád?
Generátort lehet tekercselni de többe kerül mint a bontott vagy ugyanannyiba!Fesszabályzót nem lehet javítani,illetve van amelyiket lehet de amelyik be van öntve műgyantába (általában mind be van)azt nem igen lehet roncsolás nélkül szétszedni!
Volt egy XS 750-esem,azon szét tudtam buherálni a fesszabályzót és a helyi tv-szerelő megcsinálta!
külön van a fesszab, újonnan kb 30 rugó, bontva 12 körül adják viszont legutóbb is rosszat kaptunk és nem cserélték vissza....
Köszi szépen! Feszszabályzót lehet külön cserélni vagy generátorral együtt? tekercselni nemlehet ezt?
Kösz az infót!
Sajnos ez nem aksi, hanem generátor, de inkább feszszabályzó. Havernak ugyanez van most. 200km pont leszívja az aksit, ami után már gyújtásod sincs, be se lehet tolni. De hamar ki fogod nyírni így az aksit is, ha még nem történt meg ugye.