Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és akkor vedd hozzá azt, hogy Mo-n milyen úgy általában az autó- és motorkarbantartási morál, és hányan gondolják végig azt, amit leírtál. Mer' sportszűrő az mindenkinek rohadtul kell, de a harmadik párezrenkénti dzsuvázás után elszáll a lelkesedés. (A jelenlévők mindig kivételek, ugye ;-)) Szóval az átlagjúzernek én beletenném a papírszűrőt aztán "gyí", ne foglalkozzon vele. Azt már le se merem írni, hogy az érezhető nyomatékrugalmasságváltozás akkor is megvan, amikor a tömött papírszűrőt új papírszűrőre cseréled ugye. Nem tudom hány smileyt tegyek a végére, h senki se sértődjön meg :-):)
Ahogy öcsémet figyeltem nem egetverően bonyolult a kiforrasztása.Bár néhány trükk azért fontos.Első a tényleg jó minőségű elekrtechnikai páka nehogy szétégjen körülötte a nyáklap a másik hogy nem árt ónszívót bevetni sokkal jobb lesz az eredmény.Amúgy azt mondta hogy be tud szerezni és pik-pakk ki tudja cserélni a ledeket ha nagyon muszáj.
Nem is kell, a sportszűrő nevében benne van, hogy mire találták ki, így ha valaki azt normál körülmények közt akarja használni akkor először nézze meg milyen környéken lakik(homokos,erdős, hegyes vidéken) és a környezeti terhelésnek megfelelően találjon rá arra az intervallumra ahogy az övét takarítani kell, ehhez persze eleinte nem árt 1000-ként megnézni mennyire koszolódott és ahhoz beállni. Pl akik sík, poros vidéken laknak ott néha még az 1500km is sok.
nem mindenkinek adom meg....csak haveroknak, titkos!
OK, én igazán nem akarok senkit meggyőzni, csak mondtam.
Mondjuk pár dolgot nem árt tisztázni sportszűrő témában. A sportszűrő egy teljesen lukacsos valami. A sportszűrő magában max a legyeket szűri meg, port nem. A szűrést a sportszűrőn az olaj végzi. Ha nincs takarítva az olaj eltömődik, összeszárad és nincs ami szűrjön. Ezért kell takarítani és jól befújni. Csak ezt sokan nem tudják.
Nem vagyok szerelő de nem hinném,hogy alkalmaznák sok helyen ha tré lenne .Asszem a k&n elég régóta gyárt sportszűrőket..
Nem 10 ezrenként kell takarítani és akkor nincs ilyen gond. Az enyém miért nem hullott szét 50e alatt? És nem 2 ezrenként takarítom, hanem inkább 4-enként.
Neked van MSN-ed? Vazze :D
nekem elég volt látnom egy sportszűrős autó turbójának a lapátkerekét ahhoz, hogy ne akarjak sportszűrőt. (jó, tudom, az SV nem turbós :-)). Le kellett volna fotóznom, és minden sportszűrős kérdezősködésnél csak szó nélkül megmutatni.
Nem nagyon szoktam msn-en lenni de ha gondolod mailben megírhatnád:balu88@mailbox.hu.Köszi!
Inkább privátban este ha gondolod msn-en. svsanyi@hotmail.com, nem nagyon szoktam fent lenni, de este majd felmegyek.
Nofene,mesélj csak...hátha tanulok belőle..
csak annyit szeretnék belebeszélni, hogy a forrasztást sokat kell ahhoz gyakorolni, hogy motorkerékpáron (rezgések!) is üzembiztos és tartós forrasztást tudj létrehozni. Ha fateré a páka, akkor csinálja a fater! (És ő majd csak ránéz az áramköri lapra, és tudni fogja, hogy jó-e a pákája hozzá, vagy sem).
Amúgy ha újat szeretnél most akciósan 3000-ért adjuk hozzá a tisztítószettet. Amúgy 16.000Ft nálunk SV-be a sportszűrő, máshol 20 felett.
Sportlégszűrő: nekem gyári dobom van. Így 2LE pluszt jelent, de nem ezért tettem be, mellé mondjuk még dukál egy ezres szívócsonk, hanem mert elég jó hangja lett tőle.
Én 3-4 ezrenként tisztítom, lehet 2 ezrenként is, de sztem felesleges. Én már 50 ezer óta járok sportszűrővel a kompresszióm gyári. Csak alaposan kell takarítani. Amúgy az árát 2 sima csere alatt behozza. A tisztítószettem amióta megvettem megvan, tehát kb 100e km-re elég.
Nem, az enyémben is sportszűrő van, ha jó árat mondasz azt is eladom. Van hozzá egy fél adag tisztító is.
Az nem jó amit ott írnak, 5-6000-ként csak tönkremegy a motor, legfeljebb 2000-ként takarítani kell........tudnék mesélni a Te volt gépedről is....
Hát igen
Észre veszed a sportszűrőt az biztos már csak azért is mert brutál jó szívóhang jár hozzá egyébként azt írják több helyen h nem is igazán a lóerőn mint inkább a nyomatékrugalmasságon érezhető
Elvileg egy alapszintű tuning így néz ki:Sportkipufogó,sportlégszűrő és az elektronika hozzáírva a géphez..
De minek is a macera?Papírszűrő mennyit ront a motoron? Észreveszem?
Mint ápszolúte kezdő?
Google a jóbarátod..Beírod a keresőbe:"k&n légszűrő tisztítása" és egyből kidobja amit keresel.Az első pdf formátumú link lesz az..
Akinek van sportszűrője írja le h hány kilóméterenként kell takarítani és h kb hány olajozásra elég egy flakon olaj? Tisztítás csak tisztítóval vagy benzinnel esetleg mással is történhet?
Esetleg ha valaki tud olyan cikkről ami ezzel foglalkozik belinkelhetné
De te újat adsz nem? nekem meg használt kéne olyan amihez adnak lónyálat is