Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja janavé van az adatlapon hogy eladó cuccok ott van hirdetése onnan a szám.Lámpán KB minden javítva volt csak a kölső plexi az nem sérült.elég borsos de szépen összerakta muki minden fül megvan rajta.Képek holnap mert nem férek hozzá.
nem tom lehet hogy meglehet menteni még ezt a lámpát igazából az a baj h letörtek róla azok a pöckök amivel ráakasztod a konzolra, a tiedén mi lett javítva esetleg tudnál róla képet felrakni és köszi a telószámot ez a janavé ha jól gondolom holnap fel om
+ ennél messzebb nem is lehetne tőlem
Próbáld inkább telefonon az nagyobb sikerrel kecsegtet van eldó cucca is onnan van a telszám:70/3778746

Amúgy legyen a 12e Fejidom és lámpa érdekel?Igaz jaított de olcsón adom.
kérhet érte annyit de nem biztos h fognak is érte adni annyit
Hát egyelőre az képlékeny vagy egy nagyobb sv vagy gsx-r vagy semmi, igazából inkább csak a pénzt akartam belőle kivenni hát most nem hogy kiveszem hanem még beletezsem
Úgy értem,el akartad adni?
El akarta adni?És mi lenne helyette?
Akkor ez az N es történet ugrik az biztos. egyébként a tükör nem sérült, 12e ért hmmm?
Helló janav! érdeklődnék hogy a tank meg van e még és ha igen mennyi az annyi? köszi
Izé N-es alakítás dióhélyban.Lebontasz mindent a villahídig kell hozzá lámpatartó a villára plussz a háromszög alakú izé ami a tényleges lámpatartó akkor a felső villahíd a műszertartó hosszabb gázbowden és fékcső előre és borítás a műszerre mert s-esen nincs nameg kormány és kiemelő.Nemigen talátam bontottat mikor kerestem minden bontós aszodta majd megy márciusban és hoz ha talál.Így a villahíd gyári műszertartó gyári lámpatrató bandité rövidítve háromszög tartó házi gyártmány kormány lucas utángyártott kiemelő KTM cross gépé lámpa 02-előtti sv é volt így a műanyag hátát gyáriban vettem.Gázbowden eredeti de hosszítoták a végét és a fékcső házilag szerelt fittinges öngyilkos cucc.
Nya ő árul tankot ha el nem vitték.Megtaláltam.A csutka+tükör 14e ért jó vagy nem?
Köszi ! A gumiról csak annyit h szerintem bár nincs nagy tapasztlatom de ennél szarabb gumit nem tehettek volna rá. Értem én h sokáig elmegy de ez hogy lehet szempont egy motornál, itt szerintem az elsődleges a jó tapadás és minden csak utána jön. igazat megvallva én elakartam már adni mert túl sokat kellett volna rákölteni ahhoz h közelítsen ahhoz amilyet szeretnék és ez a gumivásárlással kezdődött volna most nem gumira költök majd hanem h újraépítsem a vasat, de szerintem ezt most nem lehetett volna kivédeni jobb gumikkal se mert későn vettem észre , mondom ezt úgy hogy nem tudom milyenek a jobb gumik
NEM. Ma borultam és ezeket az alkatrészeket vettem meg a motorra mert amikor megvettem csúszás sérült volt ezek az alkatrészek is összetörtek ma az esésnél sajnos most állt volna össze a gép már fényeztetni akartam dee most kezdhetem előröl az alkatrészvadászatot és ez nekem cirka két hónapba tellet szóval nekem lassabban ment. Visszatérve a tankot mikor hirdették az meg lehet még, és azt mondod N esre se lehetne olcsóbban visszaépíteni vagy ha nem olyan nagy a difi akkor az S az jobb, a hasalós pozíció jobban tetszik , ja és a balos csutkát meg a tükröt mennyiért adnád oda?
Nekem is a gyárilag szerelt gumi van a gépemen(14000km van benne),és kezdem megérteni azokat,akik szidják ezt a típust.Persze sokat elmegy,de szerpentinen,kanyarokban nem érzem stabilnak a motort,lehet hogy vészfékezni sem lehet vele biztonságosan.A múltkor Pilisvörösvár és Csobánka között a vizes úton majdnem kiment az eleje az egyik kanyarban,pedig kb. 40-nel mehettem!(Neked meg részvétem.)
Kormánykapcsolót én burgmanét berheltem rá ugyanaz csak a vezetékezést forrasztottam át de ingyé volt.N-es alakítás nem olcsóbb mint a javszer hacsak nincs meg a villahíd és a kormány vackai.
Ezek az alkatrészek megvannak a tegnapi borulás után?Mert akkor irtó gyors vagy nekem 1 hónap alatt gyűlt össze a dologra az összes alkatrész.
9600 miért? a hátsó már kicsit kopott
nem tod ki hirdette azt a tankot ezen a fórumon volt , és kb mikor egyébként én ezt a motort egy ilyen de ennél azért enyhébb sérüléssel vettem, ezek kelettek hozzá ennyibe kerültek:

- fejidom 30000
- fejidomtartó konzol 26000
- lámpa alsó felső műanyag a fejidomhoz + fejidom tartó oldalsó kis konzolok 50000
- kormánykapcsoló 10000
váltókar 7600

és most még kell tank kormánycsutko opcionálisan de jó lenn mert nehéz jól bállítani jobbos kormánykapcsoló fékolajtartály tartó fékolajtartály munkahenger összekötő cső gumi alátétek plexi és kb meg kis apróságok és a hűtő ha nem menthető meg

a feljidom cserés mert szétnyúlott elforgácsolódott az anyag
lehet Nesre kéne visszaépíteni
Üdv mindenkinek!
SV650s-hez (K7) keresek K&N légszűrőt jó áron. Ha valaki tudja, hogy hol érdemes körülnézni annak a válaszát előre is köszönöm!
Hűűűű ez nem szép látvány de hogy festés nélkül 250-lenne azt azért nem hiszem.Talán gyári új cuccokkal bontott olcsóbb.Időtényezőtől függ hogy tudod kifogni.Tankot egy tag itt árult 34e ért ha jól emlékszem és pont ezt a színt.Hűtő ha csak csavarodott és nem hiányos lyukadt meg ilyesmi Kerepesen megoldja a hűtős nekem 8e ért hajlította vissza és kanyarított lemezből egy ventillátor házat.Idom ha megvannak a darabok olcsón összefoltozza.Viszont lassú az ipse nagyon.
Indexet meg szerintem univerzálist kapsz 4db ot a gyári 1db új áráért szerintem.
Csak érdeklődnék,a gumi(k)ban hány kilóméter van?
akatrtam mondani
Hát igen
A régi csővázas SV vár nem fog így eltörni az biztos... bár ennek jelentősége nincs már