Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem is töltés, különben a hosszú menet után kicsit jobb lenne, mint hosszú állás után. Ez inkább töltés/generátor. Fordított esetben lehetne akksira gyanakodni (rossz hidegindítás, menet után könnyű újraindítás).
A feszütségszabályzó szokott elromlani karbison nemde?
Szerintem töltés baja lesz,de ne legyen igazam!Kb. 14 volt körül kellene töltenie,a 13 körüli kevés!Épp ezért merül menet közben mert több áramot eszik mint amennyit tölt!
Gratulálok a motorhoz!
Majd írok vissza ,hogy mi a helyzet
Bakker! kb 2 perce küldtem Neked egy e-mailt!
Elvagy tünve... :) kösz a segítséget! remélem hogy az akksi a baja...
aztán szombaton remélem erre tekersz az RR- el! nézd meg a vasam!
Hali köszi!
Szevasz Néger!
Valósznű az akkumulátor adta meg magát.Kérj kölcsön valamelyik havertól egy akksit és meglátod mi a helyzet.Azt hogy jó e a töltés úgy tudod megmérni,hogy tölts le egy service manualt a motorodhoz,és abban benne van hogy mekkora fordulaton mekkora töltést kell mérni az akksin.
A haverom ugyanígy járt csak neki 600f-je van,csak tolásra indult,pedig akksifesz is rendben volt,kis töltögetés után is indult,kölcsönadtam neki az akksimat és egyből jó lett a motor.
Ha még van kérdésed írj!
Üdv Császárról
Jubileumi 10. Trike & Bike találkozó, Réde,2009.07.31-08.02.
vetélkedők

élőzene

mo
toráldás

tüzijáték

sztriptíz

szépségver
seny

hastánc

Kapcsolat: Triker Dodi - +36-20-591-2443
Sziasztok AKRAPOVIC dodot keresek sv 650 re lehet használt is nincs sok pézem rá de hátha van valakinek olcson egy eladó kőszi.....
igen karbis a gép! de nem a hideg-meleg indítással van a baj, hanem ha sokat megyek vele egyszerre és leállítom valahol utánna nem indul el! multkor már a piros lámpánál is leállt mikor lesett a fordulat :S
Egyébként a szervizekhez. Apának vettünk egy Hyosung XRX 125-ös kis endurot, teszem hozzá szervízkönyve volt, vezetve csak kb, de az állapota rendben, a papír annyira nem érdekellt minket.
No de 2 nappal a műszaki lejárta után siekrült megvenni. Mivel az NHK mifelénk olyan 1-2-3 hét múlva ad csak időpontot, ha nem egy hónap múlva, meg különbenis 50 km-re van, ami vagy útvonalengedélyt, vagy utánfutót, + egy fél napot von maga után, így a környéken kellett vizsgáztatni. Sajnos mára már egyetlen egy cég foglalkozik ezzel, valamikori ősi autójavító szervíz, ma suzuki autószalon. A motor renben, így a vizsgán nem lehet gond.
Apa el is vitte, érte ment, kühüm kicsit drága volt, 11800 Ft az NHK 4000 -vel szemben, háát de ez van, aznap megcsinálták, mikor odament, hogy kéne. Aztán kisétált a motorhoz, ráadta a gyújtást, se kép-se hang. (önindítós, + berúgókaros) be kellett rúgni. Nem, nem a benne lévő Yuasa akku volt a rossz, mert feltöltés után nem produkált ilyet! Előző este hoztuk, akkor jó volt, reggel is, akkor nem, feltöltöttem, azóta nincs gond. Magyarul addig csesztették, amíg annyira leszívták az akkut, hogy az üresjelző se világított. Nem voltam mérges kicsitse... AZtán emntem vele, kiderült, hogy a hátsó féket elállították (dob), igaz, előtte nagyon hamar satuzott, na most spiccen alig fogott! Kösz! Drágán műszaki, után az akkut tölteni kellett, és a féket elállították veszélyesre. Nos, ezekután egy márkaszervíz óradíjai nem is olyan bántóan drágák, és ott legalább értenek hozzá. Legalábbis a rendesebb helyeken. Namármost gondoljátok el, mit művelnek ilyen helyen egy nagymotorral? Szerintem semmi jót. Örülhet a tulaj, ha nem borítják fel, és nem törik össze. Fakezű banda! Csak sose értem meg, ha nem ért hozzá, minek piszkálja?
jó a nikked :)

jól értem, hogy az a szindróma, hogy hidegen jól indul, melegen meg nem indul?

mert amikor elektromos döglődés van, akkor szvsz pont fordítva szok lenni: sok állás után nem indul, aztán ha már egyszer beröffent, utána könnyű visszaindítani bármikor. majd a következő állás után megint szenvedés.

próbáltad már, hogy azt a tíz percet ugyanúgy kivárod, de nem teszed rá a töltőre? hátha nem is a töltő, hanem a várás oldja meg.

egyébként karbis a gép?
Szevasztok srácok! Segítség kellene! Ha több mint 200 km-t megyek egyszerre a motorral nemindul el még csak nem is teker az akksim de ha felrakom töltöre 10 perc után pocc re. Milehet a baj? akksi? vagy generátor? esetleg fesszabájzó ja és 12.6 a töltésem kis gáznél ugrik fel 13,4 re az normális?
Félreértés ne essék nem bálványozom a szervizeket én halottam nagyon - nagyon sok brutál történetet szervizes átverésekről csupán elmondtam amit hallottam ezekről a dolgokról mert az h valami vezetve van az nem jelenti azt h minden ténylegesen szép és jó, bár aki motorokkal foglalkozik az általában szereti azokat szerintem sokkal becsületesebben végzik a munkájukat mint egy autó szervíz tény h a motort jól meg kell nézni jól látszik ha hozzá nemértők berhelték

motorvásárlóknak akik még nem rutinosak itt van két link ezeket célszerű elolvasni:
http://www.motorrevu.hu/csemege/motor_vasarl
as_tippek
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/motor_vasar
las
a témát részemről lezárom
nem akartam ebből ekkora vitát.
szerintem van, aki naivan látja a dolgokat.
Trakee-nak van igaza: "aki csalni akar, az csal is".
ennyi.
ezért mondom, hogy az eladó személye nagyonis meghatározó. akinek van emberismerete, inkább erre figyeljen, mint a bálványként mádott "szervizkönyv"-re.
Teljes mértékben egyet értek ezeket kell nézni
Nem értelek ha valahol bepecsételnek illegálisan az bűncselekmény végül is a lebukás minimális mert ez amit itt leírtam senki nem csinálja meg vagy nem is tudják h van ilyen lehetőség miért reklámozná ezt bárki miért adnák ki és szerinted az alkalmazotton kívül bárki is részt venne ebbe? NEM mert nem érdekük és pont.

A kérdés az lenne h az elvégzett munkákat rögzítik e vmilyen rendszerbe vagy sem és ha igen meddig őrzik meg? ennyi
Azért ezt az állapotot nem kéne ennyire túlbonyolítani.Egy motor azért nem autó hogy a részegységeket takarja.Szemre be lehet lőni az orbitális csalásokat.Féktárcsa állapot,hangok a blokkból,kopásnyomok a tank és az ülés környékén meg úgy az általános állapot kosz mennyisége olajfolyások,csavarok a féken blokkon,betétek állapota,karok álapota stb.Ezek azért árulkodó jelek.Nem hinném hogy egy 50e-res gépet el lehetne 10e-resnek sütni mert az azért látszódhat.
A többi dolog is árulkodó lábtartók magasabbra cseréje koptató állapota pályázásra utalhat csomagtartó megléte vagy a csavarok ilyen célból történő megbontása inkább túrára utalhat.
Nameg az eladó viselkedése elárul sokmindent.
Nem viheti be a gépbe mert azután fizetni is kell pont ez a lényeg h számlák alapján van nyilvántartva elvileg elvégzett munkák fizetéssel szal ha bepecsételi vki a rendszerbe nem tudja bevinni a szervízt különben kifizetheti a szervízkölcséget érted? a számlán tételesen szerepel a munka és anyagköltség így lehet ellenőrizni az más kérdés h valósan kicserélték e
Valld be a motorodba az a sok-sok km csak a fele, a ténylegesnek :D CSak otthon az asszony előtt tagadni kell mennyit is motorozol valójában :D:D:D:D
Háát amelyik szervízbe nem engedik, az már szerintem gyanús. No nem hogy ott állj mellettük, de legalább messzebről rájukláss....

Egyébként ez a szervízkönyv dolog.. Sajnos én is sokmindent hallottam. Aki csalni akar, csal is! Hja, és én nem sokadkézből hallottam. Pl szomszéd egy VW Bora esetében vitte minden második alkalommal szalonba. Szép vezetett szervízkönyv volt eladáskor kb 100 e km-el, tulajdonképpen első tulajjal, mert családon belül történt tulajcsere, csak az autóban 2× annyi volt, de olyan szinten tip-top állapotban, hogy meg nem mondta róla senki.
Egyik haver pedig seít szervízbe dolgozik, mesélte, hogy a fószer bejött szervízre, végigkérdezte, mi mennyi, hogy, aztán megiratta a papírokat, és azt mondta állj, mennyi is lesz? Óó az sok, akkor mégsem, pá. Mikor már megrendelte, beírták a szervízt a kiskönyvbe, és éppen letolták volna az autót a műhelybe.

Persze ugye nem is kell ilyesmi, hiszen a garanciális munkákat nem csak márkaszervízben lehet elvégeztetni, hanem máshol is, garanciavesztés nélkül, csak ugye ezt nem reklámozzák, csupán törvényi előírás. Annak meg nem lesz nyoma


Ráadásul az én véleményem az, hogy ha olyan a tulaj, és karbatartotta, oly mindegy, hogy otthon végezte-e ezt, ha értett hozzá, vagy vagyonokat fizetett egy szervízbe. A lényeg, hogy a motor rendbe legyen.
Félreértések elkerülése végett nem én csinálom, sőt nem is tudom ki csinálja, de már több helyről hallottam, és elektronikailag nem megoldhatatlan.
Ezt már írtam az előbb, hogy a km órát 4 jegyű összegért lehet tekerni ahová csak akarod.
Suzukinál dolgozom véletlen...
Szted ha valahol bepecsételnek, ott utána egy telefonba kiadják, igen mi voltunk, jelents fel a Suzukinak? LOL...
Amúgymeg az előbb elhangzott az igazság, már az a aj, ha márkaszerviz pecsét van benne... Én pl továbbra is vezetem a szervizkönyvet, de nincs benne pecsét. Hogy minek? Magamnak. Vissza tudom követni, mikor, hol mit cseréltek vagy cseréltem. Ennyi.
a szervízkönyvnél végül is a km állása az ami biztosabbnak mondható