Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, en meg arra is gondoltam (a karbi allitason felul), hogy ha jol sejtem neked N-es van es relativ eleg nagy tempoban probalgattad merni a fogyasztast. Szoval szerintem a legellenallas is sokat dob, mivel N-es. Plusz ha esetleg olyan ruhaban mesz, amibe belekap a szel, akkor az meg tesz ra...
Üdv Mindenkinek!

1-2 napnyi forum olvasgatás után rászántam magam a regisztrációra, hogy beköszönhessek. Nagyon barátságos, összetartó a társaságotok.
Gergő a becsületes nevem , és az esztergomi Magyar Suzuki ZRt. -nél dolgozom termelési mérnökként. (Igaz csupán autót gyártunk, de azért a központi raktárban, ládákban álló többszáz vadiúj gépcsoda látványa néha picit kárpótol ezért.)
Hosszú idő után végre 1-2 héten belül bekövetkezhet a csoda, meglepem magam egy SV650N el. Hiába igyekszem azonban neten informálódni,nézelődök ezt nem érzem elégségesnek ahhoz, hogy melyik vasat is lenne érdemes közelebbről szemügyre vennem vásárlás céljából. És mivel, ahogy észrevettem szakmai rálátásban, tapasztalatban, valamint jó szándékban sem szenvedtek hiányt segitséget kérnék.
750-900e Ft -ot szánnék rá, és 2003-2005ös évjárat érdekel, tipusa SV650N légyen. És 4-5 évig bizton és megbizhatóan kiszolgáljon.
1. Mit várhatok ennyiért, ha egy szép, jó esztétikai és müszaki állapotút szeretnék?
2. Mennyi az a futott km, amennyivel egy fent emlitett gépet érdemes megnézni. Átlagos igénybevétel mellett mikor használódik el a moci?
3. Mire figyeljek a vásárlásnál (leszámitva az általános elveket) SV specifikusan?
4. Tud valaki esetleg jó vételt? (inkább a motor megbizhatósága mint az árának irányába, mert hosszabb távra terveznék vele.)
5. Vállalkozna-e valaki akinek esetleg linket küldve az esetleges kiszemeltekről, rövid néhány szavas véleményt irna, esetleg egymással összehasonlitva öket, feles néhány percébe? (bár tudom abból nekem sincs sok)

Elöre is köszi a segitséget, a Forum-felületet, és hogy meghalgattatok!
A lófaxt nem mentünk 800at. Ha jól emlékszem akkor 7xx km után kezdtünk neki az inkluzív 10kmes offroados kerülő utadnak. Amúgy meg a karbis megtudja enni a 7et simán.
Bocs,csak egy kérdés:Pilot Road 2-ről tudnál mondani valamit?
Írtam e-mailt,holnap beszéljünk(ha addig megegyeztek).
Ja amúgy jövőre tervezek egy kibővített dolomitok túrát, reményeim szerint kb 10 napra egy kis Svájccal, Franciákkal, több Olasszal és Osztrákkal. De majd meglátjuk.
Június eleje felé.
Hát nemtom, én egyszer tankoltam 7l-t százra, amikoris valami gyökerek után téptem pályán nagyon nem 130-cal...
De 5-5,5-nél simán megáll, még pályán is 6-6,5.
A 4 gyertyás SV-ről meg ne is beszéljünk mert az meg eljár 4-4,5-ből ugyanilyen tempóval...
U.i.: amúgy 800-at nem szoktunk menni naponta csak nagyon extrém esetben, mivel nem pályázunk, így a 600 bőven elég hajnaltól estig :)
Szerintem menj el Frékkel egy olyan túrára ami minimum 800km per nap. Ott csökkent az én régi svmnek is a fogyasztása olyan 4,5-5 literre és előtte sosem tankoltam olyan keveset :D az a 7 simán jó, én 6,5-7 litert tankoltam átlagban.
Nekem OK.Holnap.Másik gépen vannak asszem 1600x2400-asok ezek is de a sportmotor lehet levesz belőle.Állapot OK nem volt túlhasználva asszem 4300 Km volt a gépben mikor oldalra dőlt jelesül jobbra.Ezért vannak meg a balos cuccok.
Több képet főleg tükörről minden oldaláról ok?
SC3... Ja, csak éppen ha te nem pörgeted 6e fölé és nem mész 100 felett, valamint nem gáz-fék-gáz-fék akkor nem lesz üzemmeleg és marha szar lesz. Plusz cserébe elfogy 3 ezer kilométer alatt!
Szal én magamnak se tenném fel, nem hogy neked ha te még nem is mész durván.
De te tudod...
Zoli megadtam az email címem erre küldj nekem a cumókról normális méretű képet min 1600*1200 megnézem h minden oké elküldöd a számlaszámot és előre elutalom a lét ha ez így jó neked
Az a gond, hogy akciós szettek mindig 160-ból meg 180-ból vannak. a 170-en én is gondolkodom, mert olyan sportgumi volt fent és mintha jobbnak éreztem volna, de ugye az pluszba egy jó ötezer mivel nem akciós :(
Az adatlapon megadtam elérhetőséget, ezen el tudsz érni de ha mindent nem kell h veszprém fele gyere csak ezért így is nagy segítség ez nekem nem tudom h pályának mész e vagy sem de amerre neked kényelmes és valahol találkozunk, írj mailt küld el a számod és rádcsörgök zolival megbeszélem az anyagiakat még
Nem mint probléma forrás ez, hanem mint tényező. Lehet sportdobod, csak a a karbit utána kell hangolnod mint a direktszűrő után...
Ati, üdv, elsőre nem esett ám le ki vagy :) Csak gondoltam nem jókedvből álltok a leállósávban, bár visszafordulni nem volt egyszerű, de örülök hogy minden OK :)
Több motoron is van sportdob, mégse esznek 5l felett... Szóval ez nem lehet a probléma forrása.
Üdv Raptor!
Sajnos ilyen jellegű alkatrészt mi biztosan nem fogunk tudni hozzá adni, és gyanítom más se nagyon... Olyan motorokhoz be tudnánk szerezni amiknek van hazai importőrük, pl Aprilia, Ducati, stb., de a te motorodhoz nincsen semmi utángyártott, mivel a motorból is alig van.
Szóval sok jóra ne számíts :(
Esetleg kéne egy kinti kapcsolat, vagy e-bayen és hasonlókon kell körbenézni.
ha valakit érdekel a gyári ezres Sv gumija, holnaptól Tsanyinál érdeklődhet...
Már 1 hete keresgélek N-es SV-re vagyis a kereklámpásra valami plexit. Nem tud valaki? Egy Givit találtam eddig 16ért, de nekem jó a használt is a feléért
Ok, köszi az infót! A villahidon meg gondolkodom még, de lehet h kelleni fog! Még beszélünk róla!
Ez ezres ott hidraulikus a kuplung ott nincs gond kicsit hosszabb cs oszt jól van gumiből pár ezres.
650-esnél hát nem tom.Megnézed az datlapon hogy van nekem.Gyári N-es híd irtó alacsony kiemelő és egy alacsony kormány és a kuplungbowden éppen nem feszül semelyik állásban.Nekem a gázbowdennen hosszítani kellett de az sem volt vészes árban.Villahíd az adatlapomon az eladó cumók közt.Kiemelő egy hondáról egy 10e a híd 15e.Kormányt kapsz lucast a nagyvason olcsóbban mint 13e.A többi egy fél nap barkács és megvan.
Tegyük fel, hogy a gyárit megfúrom, veszek kiemelőt, meg egy kormányt (LSL-be 13e), több helyen olvastam, h a gázbowden az maradhat, csak a másik oldalon kell elvezetni, fékcsőből kell egy hosszabb garnitúra (16e), a kulung is jó az eredeti! Valami hasonlót szeretnék..........
Kéksünök mit szóltak?
Nekem most jött egy birság kocsival 30-as táblánál így nem TT-zek.
Ha a gyári hidat akarod akkor akkor 43e volt januárban most több a kiemelő is 16e körüli meg a kormány az univerzálisban 10e körül de kell hosszabbítani a fékcsövet és a gázbowdent és ha olyan a cucc akkor a kuplungbowdent.A profi mart cuccok készlete asszem 230-250 euro körül van de ott már fém fékcső és bowdenek is bene vannak.
A fúrást passz többen csinálták és azt mondták no para de én nem mertem meg mivel N-est faragtam kellett a műszerfal tartó így megvettem a gyári hidat.