én úgy gondolom, hogy Neked igazad van!
Csak azt is vedd hozzá, hogy aki bepecsételte az olajcserét, a saját seggét is védi, ezért a gépbe ugyanúgy bviszi. Aztán mikor 8 év múlva lekérdezed, ott lesz egy olajcsere.
Vagy frpeter úgy gondolta, hogy nem is a márkaszerviz pecsétel? Szerintem a márkaszerviz dolgozója becsal mindent és kész.
Hát igen a szervízekről én is hallottam érdekes dolgokat valójában tény h úgy átcseszhetnek mint a sz...t a palánkon én nem is mehettem be a szervízműhelybe pl de ezek a veszprémi suzukinál korrektek voltak úgy gondolom azért meg kell találni a megfelelő műhelyt ami nehézkes
Ezért szoktam (kocsinál, mert a mocival még nem mentem annyit, hogy szervizelni keljen) megvárni és nem otthagyni a szervizben a kocsit, motort! Szépen végignézem, hogy mit ügyködnek a gépen! Ehhez persze olyan szerviz is kell, ahol ezt megengedik!
Ha van itt olyan aki márkakereskedésben dolgozik az erősítsen meg vagy cáfoljon nekem ezt egy sokdával kereskedő egyén mondta mikor furán néztem a szervízkönyv hallatán, sőt ő azt mondta h bármelyik skoda szervízben meg tudják nézni h a szervízkönyvben szereplő szervizek megtörténtek e ugyanis egy rendszeren vannak gondolom a suzukinál sincs másként de lehet a fazon csak linkelt elviekben szerintem logikus lenne h így működjön a dolog
a papirok? amikor a kocsim forgalmiját motorral viszem oda és kapom a zöldkártyát+matricát kézbe, amikor a kocsim módosított fékberendezéssel simán levizsgázik, amikor a másik kocsim 50%-os első fékeltéréssel átmegy a mozaikos(!) vizsgán, uggggyanmár.
egyetértek, szervizkönyvvel nem kell foglalkozni.
a szervizkönyv egyvalamit bizonyít, még akkor is, ha hitelesnek fogadjuk el: a tulajdonos törődött a vassal.
mert azt, hogy az ott előírt tevékenységeket elvégezték, azt egyáltalán nem bizonyítja. sőt. azt lehet belőle tudni, hogy márkaszervizben járt a motor! ez pedig rossz dolog. a hazai márkaszervizek inkább a járművek tönkretételén és a vevő lehúzásán munkálkodnak, nem a megfelelő karbantartáson. gondolok itt a régi olaj benthagyására + a leeresztőcsavar friss olajjal való összekenésére, vagy autónál az új pollenszűrőkészlet felszámítására de a régi benthagyására (merci, Kecskemét), a tízezer forintos szélvédőmosó feltöltésekre (bmw, Bp), és hadd ne soroljam. (tisztelet a szabályt erősítő néhány kivételnek)
OK!
akkor most mondom a frankót ha valaki nem tudná a szervízkönyves pecsétek tulajdonosait (Szervizek) felhívva leinformálható h a szervízkönyvben szereplő szervíz dátummal megtörtént e ugyanis az ő rendszerükben ez rögzítve van ha nem akkor csak "bele lett nyomva egy pecsét olcsón" ennyi
Sajnos szervizkönyvbe elég olcsó a pecsét, az óra átállítása pedig szintén 4 számjegyű összeg :(
De azért elég sok hasznos tanács volt itt, amikből azért lehet következtetni erre-arra.
Az én véleményem h csak szervízkönyvest vegyél ez azért jó mert bár itt is lehet trükközni azért nagyobb a biztonság mint a nélkülieknél.
A motor használatát jól jellemzi a féktárcsa kopása ezt újjal meg lehet nézni mennyire kopott meg, a gumik gyári gumik elöl elmennek 20000 is hátul szerintem olyen 12000 körül saját esetből indulva ki bár ezt nem tom pontosan mert az enyémbe 9600 van most de szerintem 20000 környékén lánccsere fékbetétek cseréje mindenképp esedékes ami nem olcsó szal ha van egy 100000 forintal többért amiben csak 5-10000 km van akkor célszerű azt venni meg a blokk na ez érdekes én amikor elhoztam az enyém először megijedtem h milyen hangja van h szét akar esni de megnyugtattak szervízben is h ez ilyen köszönhető ez a két vezérműláncnak gondolom h zajosabb min t egy sor négyes + a váltó és kuplungkosár is csattog kicsit alapjáraton ami a v2 miatt van nem olyan sima és folyamatos az erőátvitel mint a sor 4nek de ha behúzod a kuplungkart akkor ezeket leoldja jobban hallható a motor hangja is.
hát nekem kb ennyi jutott eszembe hírtelen
szervizek 1000km
6000km és onnan 6000ként nekem a 6000s szervízt 4500 ftért csinálták meg márkaszervízben uh vittem olajat olajszűrőt
hát nekem kb ennyi jutott eszembe hírtelen ha valamit kihagytam akkor egészítsétek ki
erre reagálva csak annyit h igazad van több dologban az egymás utáni motorozásnál sose az előtted levő nyomvonalába menj ez örök szabáj csak hozzáképest eltolva én ha autó után megyek akkor is általában úgy megyek h nincs elöttem persze sáv szélesség és autó méret függvénye busznál kamionnál nem lehet megcsinállni de az nem is tud akkorát lassulni
Ha olcsó kell akkor Conti Road vagy Sport, ha nem számít annyira a pénz, akkor Pilot Road2 vagy Power2. A Roadok többet elmennem, a másik kettő jobban tapad.
Persze, mivel az van fent :)
Tök jó túragumi, sokat elmegy, de oldalt tapad ahogy kell :)
Megjegyzem nekünk egy dolomitok túra után sajnos a széle elfogyott, így mostmár leginkább autópályára jó :D De már több mint 15 ezer van bennük.
ezek egy részét meg lehet dumálni elindulás előtt szerintem. (pl teletankkal indulás, és hatótávtól függetlenül amikor tankolás van, mindenki tegye tele). Vagy nem? :) Én még csak nagyobb társasággal motoroztam együtt, de engem is zavartak a hosszas megállások, "pihenések", aztán alig mentünk. Egy ember miatti tankolás, de akkor már más is, akkor már kávéznak, akkor már 40 perc lett abból, ami rendesen 10p kellene legyen... A követési távolság nemtartósak engem is zavartak, legközelebbi startnál figyeltem, hogy más kerüljön mögém az alakzadban. :-) Fékezéskor mindig mellém csúszott, belegondolni is rossz, hogy mi van, ha mögöttem jön. Meg amikor a saját biztonságom érdekében nagyobb távot hagyok (sebességfüggően ugye nyúlik a cipzár), 110-nél nem négy méterre megyek a másik mögött, erre elkezd beelőzni.
No ez az, amit én hiába próbálok belesúlykolni emberekbe. No meg hogy tartson követési távolságot, mert ha én belenyúlok a fékbe, akkor ő letol az útrol, meg hogy jólenne, ha nem közbetlenül mögöttem motorozna, mert egyrészt letol az útról, másrészt nem látom a tükörbe. De járathatom a szám :D:D:D
Nem is szeretek másokkal motorozni!
1; sose érnek oda pontosan (+5 perc nem számít persze)
2; mindíg bekavarnak az erdeti tervbe
3; állandóan meg kell állni, mert valakinek valami hasfájása van, pl tankol, stb stb persze tankolni 3 motor 3× áll meg, 20 km-enként...
4; megállásnál hosszas dumálás, ergo fél nap alatt 150-200 km motorozás max
5; jellemzően kapkodnak, és rohannak, persze csak egyenesbe, sorok között előzés, agresszív vezetés, és minden autós hülye, holott ugye látni, és látni hagyni
6; ha elől megyek, akkor jön az első pontokban felsorolt kisül a szemem, tükörbe semmit nem látok a reflektortól típus, illetve a nem tartanak kellő követési távolságot típus, mindkettő rendkívül veszélyes, ha meg hátul megyek, minden kanyart gyalog veszek, olyan lasúak, és annyira nem találják az íveket!
Sajnos jellemzően akik így motorznak, nekik mondhatom 100×, hogy ez így veszélyes... Meg persze ha valaki fékez előttük, az hülye, mert indokolatlanul tette, vagyis csak megállt a zebránál. Hja, kétsávos úton ugye nem szabad elmenni a zebra előtt álló jármű mellett csak úgy...
Persze ez az ilyen hirtelen szerveződött csapatokra jellemző, bevallom, nem szeretem a társaságukat. Két ember van, akivel én szívesen megyek együtt. Csak ők messze laknak, így ritkán jön össze.
Mindenesetre vigyázzatok a spontán szervezett nagy lelkesedésű közös motorzásokkal.
Én tudok 1 eladó mocit ami megbízható, kb 16e km-el. Igaz 650S, de egyenes kormány van benne. Egy haveromé, nincs hírdetve, én is ezt vettem volna meg de nekem 1000 kellett most volt műszakiztatva, 2003-as, ezüst színű.
Te itt dolgozol a 11-ben vagy csak erre jártál épp?:)
Egyébként szépen röfögnek a kis hurkatöltők:)
Hangja milyen volt kívülről?Csak mert eddig mindíg rajta ültem,sosem tudom,hogy milyen a hangja kívülről.
Hali! Ha jó esztétikai állapotút szeretnél azt nyilván meg kell fizetni, szal a 850-900 és afelett gondolkodj, sztem a 2005ös modellek kb ott vannak. A kilóméteróra állásra én nem alapozok, mert egyrészt a tulaj módosíthatja, másrészt nem mindegy 20Ekm futott jó gazda mellett v 10E-t olyan mellett aki ütötte vágta. Az alkatrészket kell szemügyre venni(pl. kopottság), a motor hangját(pl:zörgés), ha rendelkezik szervízkönyvvel akkor azt is. Kopóalkatrészek tekintetében a gumik, a lánc, féktárcsák mondhatóak véleményem szerint nagyobb tételnek ár szempontból.
Egy jótanács, vagy inkább javaslat! Ha társaságban gurulsz és követsz valakit akkor nem szerencsés a reflektort használni, mert kiégeted a retináját az elötted haladónak!
100 alatt? Akkor semmit! Gyári! De még messze van az, hogy azt kellene figyelned, mikor csúszol meg! Mint mondtam, majd olyan 6000 rpm fölött kezdődik az élet! Ésszel, de próbálgasd a szárnyaid! Mint mondtam az a szakasz ahol tegnap mentünk ennél a tempónál azért jócskán többet tud! Pláne a te gépeddel!
Csak azt is vedd hozzá, hogy aki bepecsételte az olajcserét, a saját seggét is védi, ezért a gépbe ugyanúgy bviszi. Aztán mikor 8 év múlva lekérdezed, ott lesz egy olajcsere.
Vagy frpeter úgy gondolta, hogy nem is a márkaszerviz pecsétel? Szerintem a márkaszerviz dolgozója becsal mindent és kész.