Váz futómű blokk semmi nem sérült csak az amiket leírtam h keresek de így ha bontva meg tudom szerezni a cumókat lesz 200-250 rugó plusz a fényezés azért ez elég tetemes szerintem ha lett volna cascom ami nem volt és itt hívom fel mindenki figyelmét rá h ez nagyon nem hülyeség ezentúl mindig kötök akkor ezt a motort gazdasági totálkáérra írnák fel az tuti suzuki szalonból 5-600 ezer lenne ez a kis történet az biztos
Üdvözlet!
Részvétem a kollegának a motorja miatt.Alkottam énis,de én a saját garázsomban döntöttem fel a motort és letört a kuplungkar kb 1/3-a.Pár nappal az eset után láttam egy kék sv-t amin gyönyörű kék eloxált, egyedi formájú karok voltak. Na ilyethol lehet beszerezni/készittetni?
A károd azért főleg látványos csak, nincs itt komolyabb baj azért. Most nem anyagilag értem, mert biztos nem olcsó egy tank... Arra gondolok h egy hűtő kell és szinte járóképes a gép
Egyébként az űber poén h balra csúszott ki a motor eleje tehát jobboldalára feküdt le és a kipufogó sértetetlen a váz nem karcos és a tank pedig az első földetérésnél horpadhatott csak be mivel a motor a bal oldalán fekve állt meg és a tank szinte a tetejére esett ahogy a képen látszik
a hűtő egyenletesen de nagyon elhajlott nem tom h meg lehet e javítani akinek ezzel kapcsolatba van infólya az írja meg nem csavarodott meg csak nagyon minimálisan így még jó lenne csak vissza kéne hajlítani valahogy
hozzáteszem így zárójelben h a két tenyerem sérült meg körbetört a motor de ha nem ment volna ki az eleje akkor se tudtam volna megállni és akkor tuti h komolyabb bajom lett volna meg a motornak is uh azt hiszem h nagyon jól megúsztam
Hát részvétem.Szerencsére megúsztad ennyivel.Ahogy látom a hűtő talán menthető ha a fejidom darabjai megvannak az is és a lámpa is.Bár nem látom a bal oldalát.
én nem az áttételről beszéltem abban igazad van de az h ha azt mondja valaki h ugyan úgy megy egy motor a 120 kilóssal mint az 50kilóssal az nem igaz de ha ő a ford számra és az ahhoz tartozó sebességre gondolt akkor az nyilván más kérdés
Ijjj Hát jól elbambultál valóban, sajnálom nagyon, h ilyen dolog miatt kellett összetörni a vasat... Tanulni biztos, h tanultál belőle, mert a saját hibáidból lehet igazán. Mielőbbi jobbulást az SV-nek ha Neked nem lett bajod!
bassszki olyan "jól" leírtad, hogy szinte éreztem ahogy az orrom megtelik vérrel, mint amikor kapsz egy nagy maflást, vagy épp odaverted a fejed... mákod volt. A hirtelen megálló kocsisor engem autóval is megviccelt már nemegyszer, országúton nem erre számít az ember, és nagyon gyorsan tudnak közeledni. Elbambulásnak csak annyiból nevezném, hogy tiszta száraz időben az országúton nem szoktak megállni, max lassítanak egy kicsit, én is lassítok, de aztán ha megállásról van szó, könnyű úgy járni, ahogy Te... hibának hiba, de bárki benézheti , és kösz h megosztottad :(
Helyszín Balatonpart 71es Balatonalmádi és Balatonfűzfő között 14:30 környéke kényelmes 100-120 között motorozgatok meglátom magam elött kb 100-150 méterre feltorlódott kocsisort motorfék 6ban és nem tom valahogy elbambultam vagy nem tom mi történt de egyszer csak azt veszem észre h kurvára közeledek az elöttem lévő autóhoz kb 25m aki már állt h baszná meg megilyedtem hirtelen behúztam a féket és blokkol az első kerék (fehér aszfalton sikerült ilyet produkálnom eddig persze kissebb sebességgel) eleje úgy elment balra h reagálni se tudtam kb 80-90 között mehettem csak azt vettem észre h nekivágódok a földnek jobboldalamra meg a kezemre (gagyi biciklis kesztyűvel volt rajtam ilyet se csinálok többet) pörögve csúszok a motorral valahogy beelőztem a motort és a két kocsisor között mert h azért állt meg a sor mert vki megfordult valahogy összevissza elbukfencezek csúszok és megállok az elöttem haladó ill álló második autó elött keresztbe az úton és a feljem a lökhárító előtt van a motor meg belecsúszott az előttem álló autóba menetiránnyal szemben! hát kb ennyi történt és hozzáteszem h kurva szerencsésen megúsztam ha annyi balszerencsém lett volna mint amennyi szerencsém volt így, akkor már lehet nem gépelgetnék itt
Basszus sajnálom a motort. Remélem nem lett bajod!
Végsebességben nem számít a tömeg, csak a légellenállás. (Sík utat feltételezve). Amit érzünk, az a gyorsulásnál van, ott igenis számít, hiszen F=ma. Végsebességben a tömeget csak hegynek föl lehet érezni, mert ott tulajdonképpen emelsz. ("Érdi emelkedőn százat ment a trabantom" kezdetű sztorik).
Van egy javított de nem festett fejidomom meg egy szintén már javított lámpa és egy javított óra körüli idom plexi háttttt az grátisz kell vele molyolni mert az elég gatya nem törött de nem is 100%.Továbbá sérülés nélküli bal tükör és bal kormánycsutka.Index sajna nuku.
Ennyi eszetek van, nokomment... Majomnak magyarázni az evolúciót...
Az hogy hány kilo vagy a gyorsulással és végsebességgel függ össze. De hogy ugyanabban a fokozatban ugyanolyan sebességnél mennyit forog annak semmi köze hozzá. Fizika első osztály.
Kedves sv-sek a mai sikeres perec után keresem az alábbi alkatrészeket Suzuki SV 650 S K6hoz:
- tank
- komplett felyidom
- kormánycsutkák
- visszapillantó
- hüttő
- egy darab bal első v jobb hátsó gyári index
Részvétem a kollegának a motorja miatt.Alkottam énis,de én a saját garázsomban döntöttem fel a motort és letört a kuplungkar kb 1/3-a.Pár nappal az eset után láttam egy kék sv-t amin gyönyörű kék eloxált, egyedi formájú karok voltak. Na ilyethol lehet beszerezni/készittetni?
Egyszerűn fogalmazva ELBASZTAM!
Bővebben:
Helyszín Balatonpart 71es Balatonalmádi és Balatonfűzfő között 14:30 környéke kényelmes 100-120 között motorozgatok meglátom magam elött kb 100-150 méterre feltorlódott kocsisort motorfék 6ban és nem tom valahogy elbambultam vagy nem tom mi történt de egyszer csak azt veszem észre h kurvára közeledek az elöttem lévő autóhoz kb 25m aki már állt h baszná meg megilyedtem hirtelen behúztam a féket és blokkol az első kerék (fehér aszfalton sikerült ilyet produkálnom eddig persze kissebb sebességgel) eleje úgy elment balra h reagálni se tudtam kb 80-90 között mehettem csak azt vettem észre h nekivágódok a földnek jobboldalamra meg a kezemre (gagyi biciklis kesztyűvel volt rajtam ilyet se csinálok többet) pörögve csúszok a motorral valahogy beelőztem a motort és a két kocsisor között mert h azért állt meg a sor mert vki megfordult valahogy összevissza elbukfencezek csúszok és megállok az elöttem haladó ill álló második autó elött keresztbe az úton és a feljem a lökhárító előtt van a motor meg belecsúszott az előttem álló autóba menetiránnyal szemben! hát kb ennyi történt és hozzáteszem h kurva szerencsésen megúsztam ha annyi balszerencsém lett volna mint amennyi szerencsém volt így, akkor már lehet nem gépelgetnék itt
Végsebességben nem számít a tömeg, csak a légellenállás. (Sík utat feltételezve). Amit érzünk, az a gyorsulásnál van, ott igenis számít, hiszen F=ma. Végsebességben a tömeget csak hegynek föl lehet érezni, mert ott tulajdonképpen emelsz. ("Érdi emelkedőn százat ment a trabantom" kezdetű sztorik).
Már lassan vehetsz egy másik gépet bontani :(
Az hogy hány kilo vagy a gyorsulással és végsebességgel függ össze. De hogy ugyanabban a fokozatban ugyanolyan sebességnél mennyit forog annak semmi köze hozzá. Fizika első osztály.
- tank
- komplett felyidom
- kormánycsutkák
- visszapillantó
- hüttő
- egy darab bal első v jobb hátsó gyári index
így elsőkörben ennyi köszi előre is a segítséget