Hál Istennek nem. Haver srácé.
A hátsó féktárcsát tartó egyik csavar belenyalt a féknyeregbe neki, (szitált a hátulja meg kopogott mint állat.) azt okoskottuk ki helyszínenen, h valszeg csapágy mert a hátulját felemelve ahogy forgattuk a hátsó kereket a felni is ütött. Majd holnap szétszedik aztán kiderül.
Valaki próbált már 160-as gumi helyett 180 ast felrakni?Mennyire húzza be a 2 szélét?Most per pl 160-as pirelli Diablóm van de az meg olyan mintha 140 es lenne nem annyira lapos mint álltalában hanem mintha agyonra lenne fújva és tök szarul néz ki..pedig maga a gumi nekem tökéletes..viszont ha jól tudom diablo corsa meg csak 180-tól van.Szemre belemenne mert van kb 5 cm mindkét oldalt..viszont kérdéses a biztonság a gumi miatt meg hogy menyivel romlana a fordulékonyság..vagy lehet szerválni kéne vmék komámtól egy legyalázott szövetes 180-ast
jaja ez a gyorsulás is csak heccből történt.Veséztük hogy többen halloták hogy a raptorok jobban mennek mint az sv-k vagyis inkább ebben jobban muzsikál a blokk aztán addig addig hogy ez lett a vége.Ez volt az első gyorsulásom minden rutin nélkül ilyen téren de azért jól sikeredett.Egyébként tán azért menne jobban mert 2 dobos módosítva van a keverékképzés ennyi hivatalosan..meg ki tudja mit finomítottak még rajta.
Tsanyi: Köszi az infót!Akkor a 2 dobnál maradok szerintem elég az is....ezek a maszek itthoni dobok érnek valmit?Vagyis megérződik ha csak simán ráteszem vagy inkább csak hangbeli?
Pestre simán felviszem csak nem valahol érden legyen ez hétköznap.Egy lightosabb gurulás benne van de a múlt heti balaton méretű nem megy időhiány miatt.Szombat délután vagy vasárnap mehet bár egy vagon prospektust kell digaitalizálnom mert frissítik az áruház honlapját így 2-3 óránál több időm nem lessz.
Ezekkel a motorokkal mint ami nekünk van (Raptor, SV N-es verzió) soha nem fogsz úgy menni 130-140 felett mint a burkolt tesókkal. A légellenállás iszonyatosan nagy, az ember nem is hinné. Az enyémen plexi sincs, és komoly kihívást jelent 130 felett menni vele, akkor ráhasalok a tankra ugyan azon gázállás mellett és elindul az óra felfele, majd normális ülőhelyzet és mintha fékernyő lennék és óra megy visszafele. Ez a típus tényleg túra motor 120-130ig nyuszi onnan pedig már harc van
ha a Tied még karbis akkor a sportlégszűrőt még véletlenül se tedd be anélkül, hogy a fúvókákat nem cseréltetted ki lehetőleg valami normális gyártó által méretezettre.......a dobot még elviseli a gyári beállítás valamennyire, de sportszűrővel annyira fog torpanni, hogy menni sem bírsz majd vele....
hmm nekem is tervben van majd valamikor 2 sportdob. Akkor ha csak úgy simán ráteszem kb az lesz hogy nagy hang sok fogyasztás leromlott menetteljesítmény főleg kis fordulaton?A karbin lehet berhelés nélkül is állítani vagy cserélni kell benne ezt azt?Ja ha meg még utána vagy még spordob előtt teszek rá sporlégszűröt akkor szintén ez a tortúra megy végbe?
-Akkor ennyit számítana a gyári kontra sport dob?Mert én életem első gyorsulásán egy fejidomos Sv-t 2-ban gurulórajtal lenyomtam mint a sicc oda vissza.Csak sajna az öröm kb 150-160-ig tartott mert szépen utólért és elment mellettem kb 10-15km es + seb különbséggel.Hozzáteszem az spordobos és jobban is van hajtva mint az enyém + enyim idom nélküli +a légszűrőm már nagyon cserés.(gyári 20 e km-es).gondolom nagy tempónál 5-6 ban menetszél stb már horpad mert nem kapp elég levegőt.
Jópár évig robogókat tuningoltam, és akkor rájöttünk mi is, h bármilyen változtatás karburátor beállítást követ. Ezzel tisztába is vagyok, nem okozott nagy meglepetést, 2 ütemnek lelke a kipuffogó és a karbi a tökéletes gázlengések miatt. De azt hittem, hogy 4 ütemnél ennek jelentősége elhanyagolható, és lám mégsem... Holnap kapok egy írást a gyári SV karbiról a gyári beállításaival együtt az egyik suzuki salonból, utána ellenőrzünk mindent, hogy mennyire stimmelnek
Szia Sanyi!Ma voltam nálad szinkronon meg volt irás is.Szuper a gép,finomabban reagál a gázra meg 5-6-ban érezhetöen jobban harap,viszont a durrogás 2és 3-ban megmaradt.3.-tól felfele nem durrog.Mikor mehetnék vissza még egy kis irásra?
hát igen....a karbisnál ez a gond, ha bármit változtatsz akkor a fúvókákat cserélni és a karbi beállítást változtatni kéne...... ez a fiatalabbaknál sokkal egyszerűbb....írok rajta egy kicsit és kijön aminek jönnie kell.....
A hátsó féktárcsát tartó egyik csavar belenyalt a féknyeregbe neki, (szitált a hátulja meg kopogott mint állat.) azt okoskottuk ki helyszínenen, h valszeg csapágy mert a hátulját felemelve ahogy forgattuk a hátsó kereket a felni is ütött. Majd holnap szétszedik aztán kiderül.
Köszi mégegyszer, h megálltál (Megyeri híd Budai lehajtó).
Tsanyi: Köszi az infót!Akkor a 2 dobnál maradok szerintem elég az is....ezek a maszek itthoni dobok érnek valmit?Vagyis megérződik ha csak simán ráteszem vagy inkább csak hangbeli?
cuccok
-Akkor ennyit számítana a gyári kontra sport dob?Mert én életem első gyorsulásán egy fejidomos Sv-t 2-ban gurulórajtal lenyomtam mint a sicc oda vissza.Csak sajna az öröm kb 150-160-ig tartott mert szépen utólért és elment mellettem kb 10-15km es + seb különbséggel.Hozzáteszem az spordobos és jobban is van hajtva mint az enyém + enyim idom nélküli +a légszűrőm már nagyon cserés.(gyári 20 e km-es).gondolom nagy tempónál 5-6 ban menetszél stb már horpad mert nem kapp elég levegőt.