Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma elmentem több szerelőhöz és elmondtam nekik a fogyasztásproblémámat. Midegyiknél a az első kérdés az volt, h sportdob van-e rajta (a válasz igen) majd mondták, h csodát ne várjak, rakjam vissza a gyárit és próbáljam meg úgy mennyi a fogyasztás, úgy h semmihez nem nyúlunk. Kicsieréltem ma és mentem vele és érdekes módon megjött az a kis fordulati erő amiről beszéltetek. Írtam, h nekem 4E alatt nem csinál semmit ezzel meg tényleg 3E körül is lehet menni 6ba és légyegesen erősebb is lett. Fogyasztás majd hétvégén kiderül....
Sztetek tényleg ennyit számítana egy szaros sportdob?
Ami nagyon rossz most az a hangvilág hiányzik az a szép zeneszó nekem
Ahogy én és Te használtuk kb.6e km... Hogy-hogy tettél rá új gumát?Nem volt jó a michelin?Nekem az "új"mocin is az van fennt csak nem pilot sport hanem powersport.
Nem jártál tegnap 4 óra után az Október 23. úton?
Frpeter!
Láttam a weboldalon hogy pl olasz géphez is megpróbáltaok alkatrészt beszerezni...Az én Raptorom mekkora gond ilyen téren?Csak mert azzal ilyesztgetnek hogy egyszer töröm meg aztán megveszem mégegyszer mire helyrehozom.Amióta megvan azóta keresek alkatrészforrást de semmi még a szalonok is azt mondják hogy viszonteladók ne is reméljem ki kell menni érte olaszba...per pl első hátsó sárvdőre lennék kiváncsi meg akármi másra ami ehez való...extrák is!Remélem sosem kerül rá sor de somsem lehet tudni hogy én vagy más mikor lessz hülye.Eddig vmi oemmotoparts-ot találtam weben de olyan árak vannak ehez hogy csak a szemem kerekedett meg ugye az nem is itthoni sajna.
Köszi
Hétvégén valaki Kakucsring?
Toljunk egy keményet
Majrécsík asszem az időbe fog kerülni...
Egyelőre még csak a "technikás egyeneseket" próbálgatom emberfeletti 70es tempómmal

Amúgy most kerül rá supercorsa3, így lekerül róla a gyári.
Érdekel valakit az Sv-m gyári gumesza?Valami jelképes összegért...Tsanyinál lesz a csere.Majd mondok profilmélységet is.

Balu szerinted mennyi km lehet még abban a gumiban?
Hát nem is vágná telibe egy elkottázott kanyar után a lefelé andalgó csóri másik motorost mert megijedt.
Azért egy hétvégén meglepődnének sokan ha pl:valamelyik gp versenyző egy szakadt Bstar bőrruhában sorra verné a mátrai királycsávókat..Lenne nagy hűbazdmegolás..
Valószínű.Mivel a vállára is koptatót szereltek mer avval támassza az aszfaltot.Vagy az elmegyógyból szöktek ezek tudva hogy milyen minőségű az aszfalt görögben.
Colin Edwards görögországban nyaral és csapat egy lájtosat Mátyás király álruhában..
Jó kis utángyártott fékkar!Ahol pirossal megjelöltem elrepedt!Egy emberesebb fékezésnél lehet hogy a kezemben maradt volna,örökre.........
Nekem 60 literes doboz van fent és néha még autóalkatrészeket is szállítok benne ami súlyosabb de eddig még nem tört el!
PErsze jól mennek csak életveszély amit művelnek..
Milyen a motor?Remélem azt a kis majrécsíkot eltünteted amit rajta hagytam a gumán..
Biztos hogy görögök voltak?Nem valami versenyző görög nyaraláson?
Amúgy tényleg donortempó simán át a bal sávba kanyarban.
Stimmel...

Kiváló videós kieg. kedves kolléga
Nem rossz sisak lehet csak a havernak támadt vele egy kis gondja bár az egy régebbi típus volt tény és való..A HJC sem túl csendes,legalábbis 120 körűl már elég nagy a szélzaj a sisakban..Mondjuk nekem az Fg-14 van,én csak arról tudok nyilatkozni..Őrűlt görögök?Ugyan már..
őrült görögök
Frpeti: az eü-s én voltam, múltkor a nagy dumálásban elfelejtettük elboltolni Sanyival, de a héten úgyis megyek hozzá...Sorry

Nekem is olyan Cabergem van Balu, mint amit írtál...Hááát, nem is tudom mit írjak róla...Lehet, h versenysisakot kellett volna vennem, alig hallom benne a motort...A szél is épp csak fújdogál benne, fő a fejem, pedig azt az alsó műanyagizét (légterelő?) ki is vettem, h legyen cúg...Amúgy a napszemcsi nagyon fain .Csak ezért vettem meg.

Offtopic: a görögök állatok, már ami a közlekedést illeti.Szétpimpelt motorok, kocsik.Nulla védelem, jaszkarizás a sétálóutcában.Nyitott dupla micronnal, tiltásig a zx10...Persze a strandpapucs, póló az széria...Fura, de a rendszám NEM, sőőőt, egyes drágább autótípusoknál sem jellemző a rendszám (Q7, 5ös bömbiktől fölfelé)...Szóval, ilyen szemszögből nézve Pest nem is durva hely...2 sávos út, kibővítik 2x2re az autósok, a robogósok meg még a szélén elférnek...Kettős záróvonalon 90es táblánál (mi mentünk 120-szal, próbálva felvenni a ritmust:) úgy előztek ki minket 150-nel, mintha álltunk volna.Természetesen a dupla záróvonalnál visszafordulni is természetes dolog.Mindenhol stoptábla, mert még ezt sem adják meg (a jobbkezes dologgal szerintem meg sem próbálkoztak:) tehát atom módon kell figyelni...
A parkolásnál tuti a karc, mert bevett szokás, h ha nincs elég hely, finom előrébb lökheti az álló autókat a parkolni kívánó delikvens...

Egyébként macedón, szerb és a görög hegyek, szerpentinek csodálatosak.

Érdekel valakit egy délutáni, esti gurulás?Budmyke-al mennénk egy kisebb karikát (Vörösvár-Szentendre-Visegrád).
Híjjnye ez nem jó a 06-os akkor már alu az gáz.Lehet marad Töki táskája.Még törpölök rajta és keresek hegesztő embert aki megoldja.A gépgyárban lenne olcsóbban de nem slattyoghatok be egy segédvázzal.Ez asszem téli munka lessz.
Az enyém fém, amúgy alu az újabbaké. Azt még hegeszteni is nehézkes. az enyémet legalább lehet.
Utána meg a csavaros törnek el amúgy...
De hogy akkor egyben leírjam az evolúciót...
Givi 45l-es doboz 2004 tavasz.
2007: kettétört a konzol, gariban cserélve.
2007: kitört a tartócsavar a kapaszkodóból, megerősítve hátsó tartósra
2008: eltört segédváz, meghegesztve, megerősítve
2009: eltört kapszkodócsavar
A segédváz alu vagy acél zárt szelvény?
Akkor a hátsó rögzítési pontot is oldasd meg vele... Én a kapaszkodó közepére tettem. Ja és a segédvázat is meg kell erősíteni, mert a vasat is eltöri egy idő után sajnos.
Szerintem pont ezért támasztották meg a lábtartó alsó végén is így tehermentesíti részben a kapaszkodó csavarját.félcolos csőből szerintem meg lehetne oldani.Keresek egy lakatost aki megoldja a rajz alapján szerintem, de ez még távlati terv.
Hát igen, ezt néztem énis. De sajnos ez is a kapaszkodó alá fogatja meg, onnan pedig kitörik a csavar, mert az ott nagyon gyenge.
Az enyém kicsit másképpen van megoldva, viszont ez amúgy tényleg jobbnak tűnik helyből mint pl a Givi.
A 2 motorrad best brand képecske alatti.
Itt van képekben a szerelési segédlet ami van hozzá. Remélem a lényeg látszik rendesen a fotókon. A cucc egyébként Tatán lenne.