Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neee! Mesélj!
micsináltál?
a súly sokat számít ugyanis adott lóerő több vagy kevesebb súlyt cipel. Nyilván ha nagyobb a súly akkor nem megy úgy ill többet is eszik
Amúgy megnétem 90nél 4100as a ford annyira megnéztem h ma rommá törtem a motort h baszná meg
Köszi a felvilágosítást!
A végsebesség más mint a fordulat és sebesség viszonya.......ugyanannyit forog ugyanolyan áttételnél alattad mint egy 50kg-os csóka alatt. Legfeljebb a gumi átmérője miatt lehet némi különbség ami alattad jobban összelapul így kisebb és mivel az első keréken mér a kmóra a laposabb hátsó nagyobb fordulatot produkál ugyanannál a sebességnél mert az első kerék annyira nem lapul mint a hátsó........de szerintem ez annyira csekély különbség, hogy szinte észrevehetetlen...
Jolvan na, én csak érdeklődtem.. akkor alattam is ugyanannyit és ugyanugy megy, mint egy 50kilos ember alatt?
Fizika törvényeit azért remélem nem tudod megváltoztatni Ha egy fogaskerék 20at forog x idő alatt akkor 20at fog forogni 30kg alatt is meg 130 alatt is, gondolom ez egyértelmű.
Lehet, hogy hülyeség, de sztem annyira nem. Egy 50kilós emberrel is pl max 220at megy, és ugyanannyit megy velem, 125 kilóval?
Kb olyan kaliberü badarségot mondasz mint, h Én 189cm vagyok és 81kg(ami igaz) Te meg szintén 189 de 105kg, ami azt jelenti a gondolkodásod alapján, h Én magasabbra érek a kezemmel mert vékonyabb vagyok Lefordítva nincs összefüggés a kettő között
Szerintem annyi lehet, hogy nehezebb súlyt nehezebben is bír. Pl. neked 5000 fordulaton már 120at meg, nekem csak 5500on van olyan sebesség. Sztem van összefüggés. Bár lehet, hogy tévedek!
Áruld már el mi köze a súlynak a fordulatszámhoz?
viszont én 125 kg vagyok így az az 500 eltérés érthető nem ?
köszi!
Nekem meg N-es van és szintén 2000-es és 6ba 5000nél kereken 120
6-ikban 1000 fordulat=20km/h. /70-es gumival, kb 3% csalással.
nekem is úgy tűnik csak nekem nincs meg az első sárvédő, azért írtam h hátha vki megtudja nézni. Köszi szépen
142 Km/h nál 6500 at forog.Legalábbis nálam.A fordszámmérő mutatóját cak saccra szúrtam be az órajavszer közben.
Nekem úgy tűnik 2 csavar közvetlen a telo alján kiképzett fülekre.
Gondolom /60-as gumival...
első sárvédő van-e tartókonzol vagy a telón lévő fülecskékre kell rögzíteni a sárvédőt?
Nekem S-es van, 2000es évjárat. 120nál 5500 6osba
Amúgy ki rendelt tőlem egy eü csomagot meg egy olajszűrőt, amik azóta is sanyinál várnak?
1 fog hátul nem jelentős eltérés.
Az S-es áttétellel mennyit forog 120-130-nál?
gondolom csavarok.
Elől,hátul?Kicsit pontosíts mi érdekel.