Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkaptam igen, hát jobb állapotúra számítottam megmondom őszintén uh azért még körülnézek hátha találok jobbat.
Egyébként olvastam az svmodot meg is találtam a hozzászólásod uh holnap fel is hívom őket azt meg tudnád mondani h hány darab kell belőle? Írtad h nagyon nem mindegy a forrasztó fater háztartási gépszerelő forrasztópisztolya van nem tom h az jó, vagy milyen speckó cucc kell hozzá?
Egyébként az idomot mennyi pénzért vetted találtam egy honlapot ( lehet h ez pont az ahonnan te vetted bár itt a srác azt mondta h a gyári cumókhoz ez nem való http://www.spcomposite.com/htm... )
ahol nagyon olcsón van, de az svclubos svpete szerint vannak amik vacakok, az amit ő árul az jó csak de az 2,5 szer többe kerül
Helló én is hasonló képpen jártam!
én majdnem 4 deci olajat szedtem ki a légszűrőházból (esés után fejjel lefelé állt a motor majd 20 perc talponállás után beindítottam mintha füstölt! mint állat) a lényeg kitakarítottam új szűrőt megrendeltem! A sport légszűrőt könnyű takarítani de viszont sűrűn kell! Én maradok a normálnál!
Amim meg a lészűrőn keresztül bekerült olaj az 1x kiég vagy ugye kikokszolható ha jól tudom 1 autópályázásnál !

1 szóval meggondolandó a sport légszűrő! Egetverő különbséget úgyse fogsz érezni. pl az én mocimba a gyári 3300FT a sport 6-9ezerig terjed.
Most írtam hogyha kell akkor van.
nagyon szép! grat hozzá! honnan mennyiért sikerült beszerezni ha nem olyan sok én is akarok
Nekem K&N szűrőm van, 2000 kilométerenként takarítom. Volt már, hogy koromfekete lét mostam ki belőle, volt, hogy épphogy szürkét. De 2000-nél többet nem merek menni vele takarítás-olajozás nélkül.
Sajnos papír szűrőm van vagy inkább volt tocsog az olajban a légszűrőházban állt az olaj szerinetem 3-4 deci lehetett egyébként valóban arra gondoltam h sportszűrő kéne méghozzá használtan mert szűkös a költségvetés nagyon nagyon, egyébként mennyi időnként kell azzal foglalkozni?
Ja és ha tudsz valakit aki eladná feltétlen szólj ha jól emlékszem az sv medián hirdetett egy srác nem tom meg lehet e neki még, papírból 650 1000 ugyanaz egyébként sportból tudom h igen?
Nekem is teljes idomos a gép, csak a színt nem sikerült kikeverni, aztán már csak télen lesz kijavítva (ha ki lesz).
Hát a műgyanta ha roppan akkor már gáz van vele rendesen olyan sosem lesz mint volt.Ha javítani kell akkor a gond hogy vastagabb a réteg a javításnál és ott már furán fog kinézni.Amúgy irtó sirály a gép bár én ilyen környezetben nem hagynám ott azt a rozsdás vasat.
Tükörtalp elvitorlázott ma délelőtt veszprémbe remélem oda is ér.
Nem hiszem, szerintem elég neki a beállítás.
Köszi,nem kevés munka fekszik abban,hogy így nézzen ki
A pályaidomot Dúzs Péter csinálja itt pesten.Ezzel az idommal versenyeznek a V2 kupában.Én tettem fel,kb. 1 nap volt mire mindent a helyére faragtam.A bukógomba kivágása vittel el a sok időt,hogy szép legyen a kivágás és mindenhol egyforma rés legyen a gomba és az idom között.Azóta már lefényeződött a gyári fekete színre.Nekem egyenlőre teljesen masszív.Tél óta van fennt és nincs rajta repedés.Az anyaga valamilyen kompozit és üvegszál keveréke kevlár erősítéssel a csavarok helyén.Annyit még érdemes tudni róla,hogy ha esel nem törik szilánkosra mint a műanyag.Ez csak megroppan vagy behorpad.Power Tape-el simán javítható

A műszerfallal kapcsolatban ajánlanám Maxx oldalát,itt kiveséztük a témát rendesen:
http://www.svmod.hu/2007/09/15...
Le van írva,hogy honnan vettem a ledeket és a fajtája illetve a méretei is.A ledek simán forrasztva vannak a nyákra.Nem nehéz leszedni őket és feltenni sem.Egy ügyes kezű elektronikai ember kell a megfelelő szerszámmal.Gagyi forrasztópákával neki se álljatok,mert vehetsz egy új órát.
Mindenkinek ajánlom az ügyben az SVmedia fórumát és oldalát.Elég sok módosítás és tuningolás ki van ott vesézve.

Tükörről a kép megérkezett?
Hát lehet róla szó, hogy egyszer elviszem hozzátok, és akkor egy kicsit meg kellene nézni. Amúgy igen van rajta sport dob, Leo Vince. Amúgy nagy gond van vele?
Ja, ma szervizeltem egy burgmant, és annyira egyszerű, hogy nem hittem el.... Azt hittem, nagyobb szopás, mint az sv, de a sok burkolat ellenére, meg 3 fajta olajcsere, összes betét, fékolaj, gyertya, légszűrő, telóolaj csere 3 óra alatt..... A hűtőt pl. 1 csavar kiszedése után el lehet fordítani, és simán kijön a két gyertya. Nem hittem el....
Gondoltam hogy nem nem olcsó, sőt, többre gondoltam.
20 rugó felett van az ára....bár még nem néztem.
Ha el tudod hozni hozzánk akkor beállítjuk. Sportdob van rajta?
Ja, akkor 3-at viszek....
Az enyém jó lett. Remélem 2 évet kibír. Egyébként komplett munkahenger mennyibe kerülhet?
bár csak 3db-ról beszéltünk....
Helló mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy normális dolog az, hogy a moci fordulatszámát (hideg állapotban) beállítom 1500 körülire, és amikor bemelegszik akkor már 1800-2000 körül van. Úgy emlékszem, hogy kezdetben hideg állapotban olyan 1800 körüli volt és melegedés után állt vissza 1500 körülire. Most meg megfordult. Nem tudom, hogy mi lehet vele, amúgy a moci 2003-as és már az új vázas (nem karbis). A másik hogy első indításkor a fordulatszám ingadozik, fel le mászkál. Ez normális dolog, vagy már kezdek paranoiás lenni?
Amúgy már kellett a mociban gyújtás vezérlőt cserélni, mert nem ment a gép, lefulladt kapkodott. A javítás után rendesen ment. Csak most az alapjárati fordulatszámmal küzdök.

Egy másik dolog, hogy esetleg nem tud valaki valamit a moci előéletéről, hogy bántak vele? Gödöllőről származik 2003-as, új vázas, ezüst metál színű, N-es.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.: Ákos
OK! hozzad....a Tied jó lett?
Lehet hogy eladom a használt sportszűrőm. Mennyit adnál érte? K&N.
Szia Sanyi! Kész vannak a karmantyúk, holnap átviszek akkor 5 darabot!
Sportszűrőd van? Azt letakaríthatod könnyen, ha viszont papír akkor tényleg kuka. Új sportszűrő lenne olcsón, használtat most nem tudok, de mostanában sokan jönnek rá, hogy komoly motorkárral jár ha nem takarítják sűrűn így szerintem lesznek páran akik megválnának tőle.
Hát szétszedtem úszik az egész az olajban uh légszűrőt is vehetek ha van valakinek használt sport szűrője eladó akkor írjon
Háát nekem csak úgymond rémképeim vannak az SV légszűrőjéről, de szerintem az azért nem mártózik meg, ha 1-2 deci olaj feljut a szűrőházba. De ha igen, akkor is max egykis füst, gond akkor lehet, ha nagy mennyiséget szív, ugye a folyadék nem összesűríthető.... Meg azért a szelepekre nem jó, ha ráég. De egy kicsi kis olajköd a beszívott levegőben alapvetően max kis füstöt okoz.