sebességfokozat, km/h, rángatás: más a szekunder áttétele a fejidomosnak és a csupasznak. Nekem csupasz van, de az előző tulaj felhívta a figyelmem, hogy S-es áttételt rakatott. Én következő lánccserénél gondolkozom a rövidebb áttételen (gyári N áttétel).
kérdés: ti próbáltatok már így váltani a kétféle végáttétel között? érezhető a különbség? a rövid az nem túl rövid? (országúti fordulatszámokra gondolok)
Ha 3000 alatt hirtelen ráadod a tüzet, akkor nagyon megrángatja az egész hajtásláncot. Érzed is, hogy nem esik jól neki az alacsony fordulatról való kigyorsítás. Az egyenletes fordulaton való haladással nincs gond.
mert többet megy 5.-ben mint 6.-ban. amúgy én is szoktam menni 6.-ban 60 körül kb. 2500 fordulaton. imádom ilyenkor a hangját gyönyörűen dorombol. persze terhelni nem szoktam ilyen alacsony fordulaton, ha gyorsítani kell akkor visszaváltok 4.-be.
Fogyasztásról csak annyit hogy az autópályát sem a motor sem én nem szeretem.Gödöllő-M0-Gárdony-Fehérvár-Balatonfüred
stb egész majdnem Keszthelyig forgalom ritmusában túrásan 90-110 néha előzések ahogy jön így kijött 4,8l/100 viszont Keszthely-Budapest 140-160 közt végig 6500-7000-es fordulaton 6,2l/100 Km és irtó fárasztó legalábbis az ény ványadt testemnek.
Kijött az első műszaki problem.Kitekeredett a váltókar tengelye a lábtartóból és simán rálépve leesett.Érdekes élmény az M7-es pályán a Velencei kútnál szerelőcskézni.Még jó hogy rájöttem 6 hónap alatt hogy hol van és nem dobtam ki azt a sok vasdarabot ar akksidobozból.
Mail ment.
Nekem 80-nál már tartja a 6-ikat és enyhén gyorsíthatok is. Ez 80km/h. Itt 4l-t eszik a gép (ami persze elég ritka). Ha komolyabban menni kell akkor csak 100 körül váltom a 6-ikat ami 5000. Nagyon gyors tempóban meg nem is kell a 6-ik :)
Aha, köszi ezt a kis összefoglalót! Azt bírom, amikor alacsony (2200 környékén) fordulaton elkezdem szépen húzni olyan hangja van gyári kipuval, mint valami choppernek... :) Szeretem nagyon ezt a motrot!
hát attól függ mi a cél ha zúzás akkor 9-10000 ha haladós 6-7000 ha totyogós 4000 amúgy ha finom gázt adsz akkor el lehet vele mászkálni 2700 körülről már az enyémmel
frpeter tudnál egy-két dologra árat mondani, ha esetleg van nektek?!
Ami érdekelne: 2007-es SV 650 S-hez jobbos tükör, kuplungkar, balos lábtartó tartó konzollal együtt!
szajekk@freemail.hu
Kösziii
vanyek nem is hasonlítom, csak nem szeretnék ezzel is ilyen rosszul járni, mert sajna motor nélkül maradtam pár hónapig, és azt nagyon nehéz volt kibirnom. Most végre meglett életem szerelme, életem motra, és próbálok rá vigyázni, bár annyira még nem értek ehhez a motorhoz, de folyamatosan tanulok, gyakorlok, viszont nagyon féltem őt...
Aha, de írtam, hogy 4500-5000 körül váltok. Ez még annyira alacsonynak számít? Nem akarom nyírni a gépet, mert rossz tapasztalataim vannak az előző mocimmal... 2x majdnem kinyírt a dög, egy 125ös AF1 Futura volt, és 2x besült alattam, nem szeretném ezzel is így végezni... ezért féltem, és nem nyírom őt...
kérdés: ti próbáltatok már így váltani a kétféle végáttétel között? érezhető a különbség? a rövid az nem túl rövid? (országúti fordulatszámokra gondolok)
stb egész majdnem Keszthelyig forgalom ritmusában túrásan 90-110 néha előzések ahogy jön így kijött 4,8l/100 viszont Keszthely-Budapest 140-160 közt végig 6500-7000-es fordulaton 6,2l/100 Km és irtó fárasztó legalábbis az ény ványadt testemnek.
Kijött az első műszaki problem.Kitekeredett a váltókar tengelye a lábtartóból és simán rálépve leesett.Érdekes élmény az M7-es pályán a Velencei kútnál szerelőcskézni.Még jó hogy rájöttem 6 hónap alatt hogy hol van és nem dobtam ki azt a sok vasdarabot ar akksidobozból.
Nekem 80-nál már tartja a 6-ikat és enyhén gyorsíthatok is. Ez 80km/h. Itt 4l-t eszik a gép (ami persze elég ritka). Ha komolyabban menni kell akkor csak 100 körül váltom a 6-ikat ami 5000. Nagyon gyors tempóban meg nem is kell a 6-ik :)
Ami érdekelne: 2007-es SV 650 S-hez jobbos tükör, kuplungkar, balos lábtartó tartó konzollal együtt!
szajekk@freemail.hu
Kösziii