Igazából jellemzően nem is a hengerbe folyik, hanem a karterszellőzőn át a légszűrőbe! És mikor elindítod, megeszi onnan az olajat! Érdemes kiszedni a légszűrőt, és megnézni, kitakarítani, ha oda olaj került, nehogy túl nagy dózisban egyen belőle...
Amennyire én tudom a savas aksinál lehet gond abból ha az ólmot nem lepi el a sav de ezt csak hallottam, illetve ha sokáig van fekve a hengerekbe befolyik az olaj én speckó így jártam kb 2 órás fekvés után nagyon sok belefolyt tölthettem is utána de pöccre beindult csak most brutál füstöl egyébként nem hiszem h bárminek baja lehet ettől
Sziasztok
Lenne egy kérdésem!:)
Tegnap felszállás közben begörcsölt a lábam:)
és eldöltem jobbra.
volt rajta doboz arra dölt illetve a kormányra.
lehetséges hogy valamilyen kár keletkezik benne?(elektronika esetleg ha vizszintesen van a motor?)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Megnéztem a vasad frankó kis paripa lenne is pár kérdésem: az oldalidomot honnan szerváltad rá gondolom pályaidom, te tetted e fel, mennyire masszív?
A másik pedig a műszerfal mivel egy darabig még nem lesz összerakva meg kéne csinálnom először is ledeket hol lehet hozzá venni kb mennyibe kerülnek és a régi ledek hogy vannak rögzítve a nyomtatott áramkörhöz nehéz leszedni őket ill nehéz visszarakni az újakat?
Nincs már meg, akkor rögtön elkelt ahogy feltettem.
De augusztusban a D.i.D. láncok vannak akcióban nálunk: ebben a hónapban az 56-57 ezres listaár helyett ( N / S modell ) most 45 -ért megvehető a komplett szett.
Ha valaki levesz valamit a gépről azt vissza is rakja.Ez nem egy söröskupak amit nagyívben dobok át a bal vállam felett...Legalábbis normális szervízben amit le is vesznek vissza is rakják..
Mondtam ha ló legel.....Annyit biztos hogy trehányak nagyon.Már ha belenyúltak akkor is.Meddig tartott volna visszarakni.
Digók.Bah.Pedig a gépeiket csípem mind autóban mind motorban.
Ha csak nedves az út az a legrosszabb, ilyenkor ne csodálkozz ha megcsúszik, egyébként az aszfalt se mindegy milyen. Nekem száraz fehéraszfalton is folyamatosan megcsúszik a valaga ha nem selyemfinoman gyorsítok bár a dunlop fosmax d220 köztudottan a leg"fos"abb gumi de néha direktbe nagy gázt húzok ilyenkor mert én ezt ÉLVEZEM
De, ennek a kupaknak a hiánya valamit jelez, legalábbis azt, hogy esetleg belenyúltak a programba.......ez véletlenül nem esik le, alig lehet először levenni.
Ájjj! A diagnosztikai csatlakozó azért van h ha valami hibaüzenetetet küld a vas vagy valamit nem talál rendben az ember akkor rádugnak valami vacakot és kiírja h mi a gondja uh ebből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, szerintem bár ennyire nem vágom a dolgokat de azon keresztül biztos nem lehet átírni a km óra állását (vagy a szervízben ez is egy szolgáltatás volna ez baromság) egyébként arra nem gondolt senki h esetleg csak leesett róla vagy a kereskedésben valaki levette róla és átrakta másikra vagy akármi stb. azért egy kupak hiánya nem ekkora gond szerintem
A pilot sport sem egy race gumma és az is eléggé képes megcsúszni főleg ha még hideg.A road a nevéből adódóan is inkább túra guma lehet..Persze a michelin pilot sport 2ct az kivétel lehet..
Egy kis csemege a márkatársaknak! Jó szórakozást!
Lenne egy kérdésem!:)
Tegnap felszállás közben begörcsölt a lábam:)
és eldöltem jobbra.
volt rajta doboz arra dölt illetve a kormányra.
lehetséges hogy valamilyen kár keletkezik benne?(elektronika esetleg ha vizszintesen van a motor?)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
A másik pedig a műszerfal mivel egy darabig még nem lesz összerakva meg kéne csinálnom először is ledeket hol lehet hozzá venni kb mennyibe kerülnek és a régi ledek hogy vannak rögzítve a nyomtatott áramkörhöz nehéz leszedni őket ill nehéz visszarakni az újakat?
Holnap lefotózom és elküldöm.
De augusztusban a D.i.D. láncok vannak akcióban nálunk: ebben a hónapban az 56-57 ezres listaár helyett ( N / S modell ) most 45 -ért megvehető a komplett szett.
Megvan még az a szett?
Digók.Bah.Pedig a gépeiket csípem mind autóban mind motorban.
Ebből találjátok ki, hogy milyen...
Számít valamit? Elég mélyek még a bordák benne.