Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtudom, h van-e tuningolva vagy sem, mert nem is mentem másik SV-vel még, de akkor a jövő héten megyek egyel, van itt a városba egy másik. Ebknt most hoztuk be olaszból, szóval nem is tudok érdeklődni sehol az előélete után. Ez a légszűrő gyári? Ez van benne
10e az új gyári.
ingyen vonatozok, 6e körül van az új?
Bocs, most néztem merre laksz, a postaköltséggel együtt kb annyi lenne mint az új.
csak a hegye tört le, de nincs meg a darabja :s indexre árat lécci mailben: sziszko@irj.hu
index van, pedál nincs, de ha megvan a régi akkor lehet, hogy javítható...
Üdv! Még mindig keresek hátsó fékpedált, bal első indexet, '04-es 650s-re. Ha tud vki vmit szóljon! Köszi
Az övé még a karbis és az tényleg hamarabb ugrik kerékre mint a későbbiek, illetve azok is a megfelelő tiltás kivétek után.
Szevasztok! Egy kérdés, tud valaki nekem egy balos lábtartó árat mondani? Összejött egy perec, és szedegetném össze a motyót!
Köszi
Szevasztok van egy 2004-es SV1000N -em ami használható belölle az a motor , hátsó futómű , féknyergek , tárcsák , ja és papírilag 2év műszaki törzskönyv , donor motornak tökéletes. Ha érdekel hívj fel. Krisztián
06704243633
Hello!Szerintem is sok egy kicsit a fogyid.Én a héten mentem kb.250 km-t autópályán ,olyan óra szerint 135-145 között és nekem igy jött ki 6l átlagba.Lehet a tiéd tényleg kicsit tuningolva van,mert az enyém még 1-ben sem jön gázra kerékre nemhogy 2-ben.
Na tele tankoltam megint és 166km 14.6L benya az annyi mint 8.8l És 120-130as tempóval végig, igaz 2 személlyel de a másik fő kb 60kg volt, ennyit nem számíthat
Ha marad ez a fogyasztás akkor valószinüleg, de ha autószerelő vagy akkor ezt szerintem magad is meg tudod csinálni.
Értem. Robogónál is teljesen más fuvóka kellett direktel mint a gyárival. Ott a kép az oldalamon a szűrőről, nézd meg majd, azt se tudom milyen a gyári, lehet ez az... De a lényeg. Mit tegyek? Több mint valószínű kellene egy karbi szét-össze? Ellenőrizni a fuvókákat stb...?
Ha mindkettő van akkor lehetséges, hogy a fúvókákat is lecserélték(különben hörögne a sok levegő miatt és nem menne) és így már nem is olyan nagy csoda, hogy ilyen a fogyasztás. Ebben az esetben ha 100 körül mész addig normális, de nagyobb tempónál sokkal több mint a gyári dolgokkal.
Most is sport dob van rajta (de kaptam a gyárit is) a légszűrőt meg most megnéztem és az egy sport szűrő. Raktam fel képeket is most, de még nem jelenik meg
Nem lehet, hogy előtte sportszűrő és dob volt rajta, de eladás előtt vissza tették az eredetit?
Semmiféle műszaki baja nincs ilyen téren 2be simán jön gázra kerékre. Persze ezzel kerekezni nemtudok, ezelőtt 180as runneral mászkáltam meg egyéb tuning robogókkal, azokkal kimentem a világból egykeréken... de ez más világ még nekem így 3 nap után, de nyilván meg fogom szokni. A baj csak az, h mennénk túrázni horvátba és ilyen feltételek mellett nem indulok el, mert nincs annyi euróm, h ezt bírjam tankolni
Ha jól megy és nem torpan, fullad akkor nagy gáz nem lehet........
Sajna nem ismerek senki motorszerelőt, szóval abszolút rátok halgatok ez ügyben, h mit tegyek. Pécsi vagyok de ha pesten megoldható a dolog természetesen felmegyek vele, az nem gond. Nemsokára lemegyek a kútra és teletankolom megint, 150km megtétele után már folyamatosan ég a lámpa, tuti, h bele fog menni 13 lityó körül, de majd nemsokára írom a végeredményt. Ebknt menetteljesítményre nincs panaszom, pöccre indul, kurva jól megy, de tapasztalatom nincs e téren se sajna, szóval nem tudom mi a "jó"
Akkor csak a lassan járj tovább érsz/élsz verziót kell majd követnem És így mennyit buknék rajta, hogy nem a szettet veszem?
Ezt neked kell tudni. Ha tudod magad kontrollálni akkor nem :)
Amúgy ha nem találunk megfelelő használtat, akkor nagyon nagy baklövés volna úgy csereberélni ahogy mondtam? Mert végülis úgyis kb egyszerre kopnának el... Vagy a road attack nagyon kevés a Quali elé?
Nem valószinű, túl sokat kéne kérdeznem és látni sem volna rossz.......
Hát ott valami nincs rendben... Majd sanyi megmondja a tutit :D