Sajnos hivatalosan nehéz beszállítót találni :( Igazából a kisker és nagyker közt max 5% árrés van, amiből még hozd is el a gumit, szal elég esélytelen.
Ezeket tudom én speciel most:
Continental RoadAttack 120+160 56.000Ft.
Continental SportAttack 120+160 58.000Ft.
Continental SportAttack 120+180 60.000Ft.
Metzeler Z6 120+180 65.000Ft.
Michelin PilotRoad2 120+160 75.000Ft.
Michelin PilotRoad2 120+180 77.000Ft.
Michelin PilotSport 120+160 62.000Ft.
Michelin PilotSport 120+180 62.000Ft.
Pár hónappal ezelőttig mindig írtam a fogyasztást, és autópályán mindig húzom mert unalmas egyenesen gurulni és úgy előbb vége lesz:) balcsi-pest távot szoktam menni és ha nincs nagy forgalom végig 180 körül megyek. (hacsak nem csal az órám vagy 30 at) :))
233km-11,2l-3
257km-14,7l-4
228km-12l-3,2
249k
m-11,9l-3,3
287km-15,5-4,2
234km-13,1-3,5
250km-13,5-
3,6
173km-8,9-2,4
251km-13,7-3,7
296km-14,3-3,9
245k
m-14,6-4,1
98,7km-5,37-1,5
186,km-10,8-3,1
most hirtelen ennyit találtam... ebben van mindenfélefajta stílus, még euroring is asszem...
Szükségem lenne egy darab bal első vagy egy darab jobb hátsó gyári irányjelzőre sv 650 s k6 hoz ha jól tudom ilyen irányjelzők vannak a V-stromokon és GSX-Reken K1-K3-ig, kéne még balos kormánycsutka és balos tükör is. Ha valaki tud valamit az írjon elöre is THX
Jah na igen valami hasonlóra emlékeztem :D De köszi a pontosítást Ha nem muszály nem akarnám ám cserélni, csak ne idegesítene ennyire. Mindig az motoszkál bennem, hogy jó most még hajtom meg megy, de meddig
No mindegy....
Ja amúgy azóta sikerült beszerveznetek valami gumis beszállítót?
Csak mert előre már nagyon kéne valamit újítanom. A michlein pilotpower-rő mik a tapasztalatok? Inkább sportos túrázásra kéne de fontos, hogy a hideget meg a vizet is bírja...
Ja bocs, ha nem cseréled a koptatókat, feszítőket, és a többi "apróságot" akkor a gyári is 50 alatt van (a kettő lánc). De mivel ezek cseréje nélkül hót felesleges a láncot cserélni... De mindenki maga tudja... A fogaskerekek ebben az árban még nem voltak benne, mivel azokat nem rendeltetésszerű hogy cserélni kell, de a két koptató és két feszítő 40 körüli összeg.
Nem vagyok szerelő, így én nem tudom most megmondani pontosan miket számoltunk már, de cirka 100e jött ki kedvezménnyel.
Ne mondd már nekünk hogy a 650-es 200-nál 6l-t eszik? Mert ez nagy kamu :) Vagy csak 5km-t mentél így? Mert akkor még belefér hogy 200-on 12-t eszik, csak éppen az 6l-es átlag, nem 200-nál 6.
Na ez azért így már megnyugtató, köszönöm :)
Húsz körül láttam a Biker-world-nél láncot hozzá. Mondjuk gondolom akkor mind kettőt kell cserélni szóval az a húsz már inkább 40...
De még mindig jobb a százvalamennyinél. A másik kerepelő hangra van valami ötletetek? Gyakorlatilag a kigyorsításoknál lehet hallani alacsony fordulatról inkább erősebben jelentkezik amikor kissebb a nyomaték
Vez. lánc cserénél nem kell fogaskerekeket cserélni hacsak nincs drasztikusan megkopva bár ez nem jellemző!Huszonéves japán gépekben szoktam vez láncot cserélni és még eddig nem volt rá példa hogy hamarabb "elfáradjon" az új vezérműlánc azért mert a fogaskereket nem cseréltem ki!Annyit még azért érdemes tudni hogy lánc cserénél érdemes figyelembe venni a vezető és feszítősín állapotát is!
Ja benéztem amit írtál, szóval ő pont azt mondta, hogy nemgáz.
Viszont én csücsülök rajta és azért annyi affinitásom van a dologhoz, hogy kiszűrjem ez nem oda illő hang...
Robogókkal foglalkozik, de kijárta a hozzá való iskolát
Csak mondjuk hajlamos legyinteni mondván:
"jóaz falura, városban meg úgysem nézik"
Igazándiból amióta hallgatta azóta mintha erősödött volna, de lehet, hogy csak képzelődöm
Mondjuk ahhoz épp elég, hogy nyugtalanítson....
Sziasztok!
Elsősoron a szakiktól szeretném kérdezni, hogy gyakori e a régebbi sv-knél(2000-es) a hajtókar elfáradásából illetve a tűgörgők kopásából eredendő kerepelés terhelés alatt? Legalábbis logikusan végiggondolva erre a konklúzióra jutottam... Vagy esetleg máshol keressem a ( számomra zavaró) hang forrását? A másik magasabb hangú ciripelést a vezérműlánc nyúlásának könyvelem, mivel a szelephézag még megfelelő értékeknél van. Amúgy 40-egynéhány ezernél jár a történet. Frpetivel beszéltem még a múltkor amikor hozott nekem meghajtó láncot+ fogaskerekeket és mondta, hogy a vez.mű láncot csak úgy magában nem illik cserélni, viszont, ha minden velejáró fogaskereket meg miegymást is cserélni kell az már száz fölötti pénzelést eredményez . Hajtsam így és szokjam meg, hogy 50-ig még hallom mi történik alattam ?
Vagy ez előbb utóbb a vezérlés elmászását eredményezi, ami vonzza magával a helytelen áramlást és az esetleges szelep kormolódást meg beégéses mizériát?
Esetleg essek neki csak a lánc cseréjének, aztán majd kopik ahogy kopik a régebbi fogaskerekekkel?
Többen mondták, hogy nem vészes, meg jóaz még.... de én jobb szeretem, ha minden klappol, mert még sokat szeretném nyúzni őkelmét
Előre is köszi a válaszokat
Ja és tudom, hogy csak így vaktában nehéz tüzelni, de inkább a tapasztalataitokra meg tanácsaitokra volnék kíváncsi
Na, mi a helyzet? Mindenki motorozik?
Tegnap elvittem szerelőhöz a vasat, mert nem volt rendben vele valami.
Ma felhívott, hogy porlasztó szinkront kell csinálni rajta, gyertyát kell cserélni, az aksim zárlatos és valami lapkát kell cserélni benne, de azt köszörültetnie kell és ezért csak holnap lesz kész. Pedig jó idő van egy kis guruláshoz én meg itthon ülök...
Remélem nálatok minden oké és azért nem beszélgettek.
Szerintem posta mert én pest mellett lakom,gondolom nem akarsz ide csattogni két tömítésért!
Továbbiakban:jano2@citromail.hu
Ne szemeteljük tele a fórumot!
Csak Athena tömítéseket hozok,én az sv-hez is ezt használom,meg általában a többi motorhoz is amiket javítok!
Mondj egy motorkódot és hogy mi kell pontosan!Teljes garnitúra vagy csak külön-külön?
Szia!
99-es évjáratú, de úgy tudom, hogy az R-es szériánál végig ugyanaz!
Egyébként meg érdekel ha minőségi.
A 3600 HUF-os tajwani szettel eléggé beszoptuk, beletettük unokatesóm DT-jébe a Wössner dugót ezzel a hulladákkal, aztán 3000 km után hengefejes lett.
Ezeket tudom én speciel most:
Continental RoadAttack 120+160 56.000Ft.
Continental SportAttack 120+160 58.000Ft.
Continental SportAttack 120+180 60.000Ft.
Metzeler Z6 120+180 65.000Ft.
Michelin PilotRoad2 120+160 75.000Ft.
Michelin PilotRoad2 120+180 77.000Ft.
Michelin PilotSport 120+160 62.000Ft.
Michelin PilotSport 120+180 62.000Ft.