Halihó. Sajna az SV-men csak egy hibát találok amióta megvan (3 nap) mentem vele olyan 600km-t és a fogyasztása nagyon ingatag. A legkisebb fogyi 6liter volt, de most Balcsiról hazajőve 8-9l! Vezetni mindig ugyan úgy vezetek 120-130al 5000es fordulaton, ezt szeretni szerintem. 7-8ezres fordulat felé soha nem megyek. El vagyok keseredve nagyon ez miatt.... Valaki szaki mit ajánl mit tegyek? Autószerelő vagyok, de a karbiját nem igazán merem szétszedni, ilyen motort meg még nem szereltem soha.
Vélemény?
Na hogy őszinte legyek valami hasonlóra gondoltam énis
Csak jobb ha szakavatott fülek hallgatják
Van még másféle használt gumitok? Mert akkor esetleg így összekötve volna a legcélszerűbb...
Az nem pályára való gumi? Nekem inkább túrásabb kéne, mert jövő hónapban megyünk meghódítani a Garda-tavat meg Velencét Csak ezzel az elsővel már nem merek nekivágni egy 2000-es túrának... Esetleg még van más alternatíva?
Értem nagyon szépen köszönöm az infókat Szerintem akkor ősszel visszatérünk erre road attackos szettre meg felrakásra is
Már csak az a kérdés, hogy MEGBÍZHATÓ minőségű haszáltat honnan tudnék venni a környéken?
Akkor az a megoldás, hogy most veszel egy használt gumit, amivel kb egyszerre kopik el a hátulja, utána pedig veszel egy pár új gumit.
A sport jobban tapad, télen valszleg kb egy szinten fog tapadni mindkettő. A sport is elmegy 10e körül, de roaddal akár 20-at is el lehet menni.
2200 a csere kompletten ha motorral jössz.
30 körül sztem megoldható cserével.
Háááát asszem ezt a hátsót már pénzért nem tudnám eladni, mert két szöget is kaptam belé, amit ilyen "kukacos" javítóval orvosoltam... Igaz kifogástalanul üzemel azóta is, de eladni nemhinném, hogy sikerülne Jó volna ha egyszerre tudnám cserélni a papucsokat, de most sajnos nem fog menni.... Tehát, ha jól értelmezem amit írtál a sport jobban tapad mint a road viszont hamar megzabálódik és télen sem lesz az igazi. Ha a roadot teszem akkor pedig benne van, hogy előbb tör ki az eleje mint a fara a dunlop-al Viszont télen jó lesz és ha már cserés lesz hátul akkor oda is mehet ez és úgy már tuti lesz, mert kb ugyan akkor fog elfogyni mint az új hátsó
Na ez így szerinted járható út ?
Amúgy mennyiért raknátok fel Sanyiéknál vagy az is benne lenne a 28-29-ben?
Ha Contiban gondolkosz akkor az előre sport, hátra road is egy jó párosítás, bár így az elejét kell majd valszleg gyakrabban cserélni. A road-road, sport-sport szintén jó, de ilyen esetben meg a hátulja fog hamarabb elkopni.
Vagy veszel most szettet, és a hátsót eladod :)
És miután elkopott a dunlop, ha az után hátra menne a road attack a sport attack mögé az szerinted úgy jó kombó volna? Vagy inkább ugyan azt a típust célszerű előre és hátulra is rakni?
Előre jobban tapadós gumit kell tenni mint hátra, szal a qualifiernél jobb kéne előre. Inkább Sportattack... Amúgy én jártam télen is a Road-dal, nem kell száguldozni és akkor ugyanolyan jó. Sőt ugye a túragumik üzemi hőmérséklete alacsonyabb mint a sport vagy pályagumiké, éppen ezért hidegben pl még lehet jobb is egy túragumi.
Nekem csak előre kéne, nem tudom mennyire emlékszel, de hátul Dunlop qualifier van és abban még egy jó 5-ös benne van Olvasgattam a boncteremben,hogy neked road attackod van fenn és meg vagy vele elégedve, legalábbis a túrázós használat mellett. Kissé sportosabb kanyargásnál is biztosan tartja az elejét? Meg mondjuk télen esőben hidegben is nyúzom a vasat, arra mennyire alkalmas?.....
Szóval összességében szimpatizálnék ezzel a continental gumival, mert jó áron van. Kérdés, hogy csak párban tudnál e hozni? Gondolom árban nagyjából a fele lenne csak az első...
Nincs még sok tapasztalatom gumi párosítás téren, de véleményetek szerint ebben a formációban nem vész-e össze az eleje meg a hátulja
Vélemény?