Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Job lenne a bűr az tuti.
Az előbb néztem bűr Suomy-t (dzseki+naci), nagyon tetszik.
Asszem elmegyek próbálni.
Jobbhüvelyk töve.Szerintem feszítem állandóan a gázkar házának de próbálom most máshogy tartani.
Két ilyen vasat be kéne szerezni nem egy vészes összeg és azt a flex meg hegesztő bevetésével méretre szabni.De előtte próbálj ki egy s-est hogy kényelmes e.
Nekem hajlított nem merevítős de KB crossosan lapos a kormány egy irtó lapos kiemelővel.Momentán a tankkiemelőt nem lehet a crom csavarra rakni annyira lent van a kormány.
Én még mindíg a beringel nyűglődöm.Valamikor tényleg el kéne jutni felpróbálni egyet.
Viszont megnéztem egy BF Akito TRX-et és elég minőségi benyomást tett rám.Igaz pocakban egy hajszálat sűk volt így félretettem egyenlőre de ha beringben nem találok hasonlót ennyiért csak pöttyet tágasabbat akkor marad az akito csak fogynom kell pár Kg-ot őszig.
Szasztok! Rolcsi bőr a nyerő! Ennyi pízbü + kapsz is jót! Gsr -s cimbi most vett Spool-t ennyiér,használt, de csocsiragyi állapotut Téténybe!
jobbhüvelyk: fájni vagy zsibbadni? :-)

jaja, a lámpatartóról tudok, szinte ez az egyetlen ami visszatart. Mer' nem akarok visszafordíthatatlan változtatásokat. Mien egyenes kormányt raktál, szó szerint tök egyenes? vagy kicsit azért görbe, és felül van ilyen krosszos merevítője?
Valóban!
Cordurára gondoltam, de bőr is lehet, nincs eldöntve.
Kb 5-6cm de lehet hogy több.Alacsonyabb a kiemelő is meg a kormány is.Még így is túl előrehajlós lett nekem bár a derekam bírja csak a jobb kezem hüvelykujj körüli része szokott 2-300 Km után.
Ha csutkára váltasz a teleszkópra húzott lámpatartót is vágni kell.
Meseszép volt a Grossglockner...
Hali! A TL1000-es bemegy előre, brutális 6 dugattyús fékkel, fordított teleszkóppal. SVPocok motorjában van, szinte semmit nem kell barkácsolni.....
ahhoz a lentebbi képhez: nekem tetszik az átalakítás.
jól is néz ki a naked-en az alacsony kormány.
én is az N-es kormányomat egyenesre szeretném cserélni. A hétvégén próbálgattam az üléshelyzeteket, és arra jutottam, hogy az egyenes kormány félmegoldás, mégis csutkára kellene alakítani...
Próbálta már valaki egyenes kormánnyal? Mennyivel van lejjebb/előrébb az N-es gyári kormányánál? Érezhető?
köszi!
z.
"Nyitott dob és férfias dübörgés..Szerintem ez illik a v2-es hez" Pontosan! :-)
Bőr vagy szövet?
Én, ha jól emlékszem az svmedia.hu-n olvastam egy táblázatot, amiben ez évjárat szerint le van bontva.
Nem, azt még korábban vetettem le. Eladásra maradt ott. Egyenlőre megint pályagumma lesz.
Összegyűlt a lóvé a motoros gúnyára.
Ha esetleg valaki hall valami jó ajánlatot ne kíméljen! (120E-nél többet azért nem szeretnék rászánni. )
Inkáb ducati monsterét és zx636-ost láttam mint gixerét átbarkácsolni.Ha jól tévedek.
Nem tudja valaki h melyik gixer futóműve megy bele 1 az 1be az svbe mert én is gondoltam már rá h lehet bele kéne pattintani 1-t
A nyitott dobhoz+sportlégszűrőhöz lett átírva az elektronika.Nekem tartós/normális/menetnél olyan 5,5-re jött ki a fogyasztásom..Valószínű ha folytják a kipufogót akkor az elektronikát is vissza kell hozzá írni..Nem érdemes vele babrálni szerintem..Nyitott dob és férfias dübörgés..Szerintem ez illik a v2-es hez
Jaaa nem írtam,nekem van egy eladóba..Gyári és az ezresre megy rá..egy 10-esbe odaadom ha kell..
Az 1000-é nem megy rá a 650-re mert a kipufogó cső kicsit máshogy jön le mint az ezresnél..
Sziasztok!

Valakinek esetleg egy komplett gyari kipuf?
Az nem rossz...Nálam 170km/9.4L volt a párosítás...Igazábó' míg 7 alatt marad a fogyasztás addig engem pl. nem zavar.

600km-et sikerült belevarázsolni szerda óta, ami nálam rekord.Viszont 2 centi maradt a szélén a gumik nak, amin még nem jártam , ezt sikerült elérni ennyi idő alatt.
Most jön egy kis pihenő (van ahol munkának is hívják), aztán szept. elején folyt. köv.

Széles utat és ingyenbenzint mindenkinek!
Hali. Nem motoros téma, de viszont szükségem lenne egy kis segítségre:
Valaki aki autóhifiben/elektronikában jártas, szükségem lenne 2 db 15 cm hosszú és 1,1 cm széles 10 eres szalagkábelre. Valakinek nincs valami ötlete, (esetleg elfekvőben valahol) honnan tudnék beszerezni/kiszerelni ilyet?
Pesten több helyen próbáltam már, de vagy nincs, vagy nem jó a méret. Előre is köszi, ha valaki tud segíteni (képet tudok felrakni ha az segít).
Az első teleszkópok átépítése rendben van de a többi háááát nem értem a kis hátsó résznek mi értelme de lehet az építőnek teccik.Szerintem egy fickósabb gyorsítás és a hátsó keréken landol a figyelmetlen pilóta.
Amúgy jó a színe.