Sziasztok! A héten veszek egy használt sv 650s-t, még nem lett rajta megcsinálva a 12000-es szervíz. Azt szeretném kérdezni, h azon mit csinálnak, kb mennyibe fog kb kerülni.
Most állok gumicsere előtt és érdekelne, hogy milyen gumit javasoltok a gyári után.
Azt szeretném elfelejteni. Én elsősorban pirellin és metzeler-en gondolkozom.
Tudtok valami olcsó heyet???
mentem én is gsxf el! az sv sokkal fordulékonyabb,jobban tartja az ívet! nagyon jók a fékek elöl! a hátsót v el lehet felejteni!! a motorja meg 3000töl 10500ighúz jobban érezni az erejét a nyomaték miatt ,ja meg azért mert vmotor!
És esetleg a kezelhetőségéről tudsz valamit mondani, összehasonlitva az enyémmel? A végsebesség nem szempont. Általában 200 fölött nem szoktam közlekedni.
Ma este végig olvastam az összes hozzászolást :)
gsxf 750-esről szeretnék váltani. Csak full idomos gép jöhet szóba, mert a naked-k nekem nem jönnek be. Az sv tetszik, meg "olcsó" is. A lényeg, hogy picit fürgébb gépet akarok, és jobban dönthetőt. Gondolom az sv-k jobbak ebből a szempontból. Az 1000 is könnyebb vagy 30kg-val az enyémnél, ezért gondolom hogy csak jobb lehet a kezelhetősége, minden szituációban, akár városban bujkálás, akár egy kis kanyargás. De javítsatok ki ha tévedek :) A 650estől félek kicsit, lehet gyengének érezném az enyém után, mivel a gsxf750 kb 92 lovas. Bár tudom, hogy az sv könnyebb, mint az enyém, vajon a kisebb tömeg ellensúlyozza a kisebb teljesítményt? Vagy inkább ne is gondolkozzak a kis sv-n és egyenesen az 1000-re koncentráljak egy olyan motor után mint amilyen az enyém?
A másik, hogy az ülés nekem elég keménynek tűnt, mikor egy szalonban ráültem. Arra van vmi megoldás, hogy kicsit jobban párnázott legyen?
Ja kérem aki versenyző az használjon versenyolajat!! Aki meg csak versenyzőnek adja magát közben zsonglőr, meg artista az mindenféle kifogásokat támaszt az olajjal szemben.
Ismert versenyző barátom a gixxerébe is Actevo-t használ bár Ő minden verseny után cseréli.
Az Actevo-val valóban jól muzsikál a blokk, amíg jobban meg nem hajtod. Nekem egy 34°C-os pályanap után laza habos kakaóvá alakult. Azóta inkább felejtős. A mostani R4 jobban bírja a meleget, viszont elég vékony és akad tőle a váltó + minden fokozat között van már üres. Ez kanyarodás előtt elég veszélyes tud lenni. A következő próbálkozás a Valvoline lesz, az többeknek bevált az SV-hez.
Én megkérdeztem a Full-gas-nál a szerelőket és azt mondták hogy nem érdemes drágább olajat tenni bele, mert az Actevo minden igényét maximálisan kielégíti.
A japán mérnökök, pedig csak nem tévednek .....
Nem csak a kép kedvéért van így,hanem a saját örömömet szolgálja. Úgy is mondhatnám,hogy a lakásunk egyik dísze.Nálam sem olaj,sem benzinszag nincs,csak ha néha beröffentem,de olyankor kitárok minden ablakot és ajtót.
Most állok gumicsere előtt és érdekelne, hogy milyen gumit javasoltok a gyári után.
Azt szeretném elfelejteni. Én elsősorban pirellin és metzeler-en gondolkozom.
Tudtok valami olcsó heyet???
És esetleg a kezelhetőségéről tudsz valamit mondani, összehasonlitva az enyémmel? A végsebesség nem szempont. Általában 200 fölött nem szoktam közlekedni.
Ma este végig olvastam az összes hozzászolást :)
gsxf 750-esről szeretnék váltani. Csak full idomos gép jöhet szóba, mert a naked-k nekem nem jönnek be. Az sv tetszik, meg "olcsó" is. A lényeg, hogy picit fürgébb gépet akarok, és jobban dönthetőt. Gondolom az sv-k jobbak ebből a szempontból. Az 1000 is könnyebb vagy 30kg-val az enyémnél, ezért gondolom hogy csak jobb lehet a kezelhetősége, minden szituációban, akár városban bujkálás, akár egy kis kanyargás. De javítsatok ki ha tévedek :) A 650estől félek kicsit, lehet gyengének érezném az enyém után, mivel a gsxf750 kb 92 lovas. Bár tudom, hogy az sv könnyebb, mint az enyém, vajon a kisebb tömeg ellensúlyozza a kisebb teljesítményt? Vagy inkább ne is gondolkozzak a kis sv-n és egyenesen az 1000-re koncentráljak egy olyan motor után mint amilyen az enyém?
A másik, hogy az ülés nekem elég keménynek tűnt, mikor egy szalonban ráültem. Arra van vmi megoldás, hogy kicsit jobban párnázott legyen?
Zsolt
Eladó SV650 hűtőtakaró oldalidom 25.000 Ft
SV 1000 hasidom: 25.000 Ft
Kérésre küldök képeket.
Zsolt
Ismert versenyző barátom a gixxerébe is Actevo-t használ bár Ő minden verseny után cseréli.
Én 24 ezret mentem el Actevoval, mindenféle gond nélkül.
Én megkérdeztem a Full-gas-nál a szerelőket és azt mondták hogy nem érdemes drágább olajat tenni bele, mert az Actevo minden igényét maximálisan kielégíti.
A japán mérnökök, pedig csak nem tévednek .....
17000 van benne,és szerintem nyugodtan beröffentheted,mert az enyémen Bódis van,mégis egyben van még a ház! Ja.....csak tárj ki minden nyílászárót!
Én nem röffenteném be a házban félnék h a két Raptor kiugatja az ablakokat Vagy elkezdenének hullani a virágok és egyéb tárgyak a polcokról
Éves szintem 5.720 Ft van a két motor teljesítmény adója között. (0-3 éves korban)
Ennyiért figyeled a pénztárcád?
Tényleg nem tud senki sem véleményt mondani 1000-res sv ről,vagy igazak a pletykák és tényleg egy túlméretezett,buta dög ez a motor?!
Szia Ancsika !
Nekem is bent van a vas konyhában de csak finom gumiszag van, mint egy szalonban!
Mé nem vetté plazmatévét!!!
Nem csak a kép kedvéért van így,hanem a saját örömömet szolgálja. Úgy is mondhatnám,hogy a lakásunk egyik dísze.Nálam sem olaj,sem benzinszag nincs,csak ha néha beröffentem,de olyankor kitárok minden ablakot és ajtót.