Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én clin-el szoktam.Hogy citrus vagy normál az mind1. :)
Nekem kb 5,5-6.5-ig megy a fogyasztás.Kb 140km/h átlagnál nem kerülöm el a 6 litert,de volt olyan túra,mikor volt több 200-km/h körüli sebesség na akkor 6.5 környéke volt.Attól is füg meddig huzatom felváltás előtt.kínzás=fogyasztás.Ennyi
szeva! leszedtem a pleximet az sv ről mondom megtakarítom hát nem befehéredett az egész?! vettem egy msáik plexit az is full matt ehér lett mi a lófasszal kell ezeket lemosni? légyszi segítsetek! köszi!
Nekem a 650 es még nem ment 6 liter fölé pedig se pályán, se 180-200as átlaggal autópályán, sehogyse
Hát nem tudom most méricskéltem 236 Km re 14,1 liter.Most vagy én gyorsultam fénysebességre (ezt nem hiszem) vagy a szinkron ilyen jó hatással van rá (ezt sem) vagy csak szimplán sok volt a 140-150-es tempó az M5 ösön meg az M0-áson esetleg lukas a tankom valahol.
Az nem kevés, nekem az 1000-es evett 6l körül normál és 8-at forszírozott közlekedésnél, pályán 12 tájékán. A Béka pedig 5 és 7 között tempótól függően.
Ja ez az érték jött ki nálam is.5,9 kis autópálya de inkább autóút.
Sziasztok,
Vasárnap megy valaki kakucsra, vagy kedden este euroringre?
2 éves gépnél igen ritka ilyen kevés km. 6000-nél nem sok minden van valóban, szinte a legolcsóbb szerviz.
hatezernél csak olajat ír elő a gépkönyv, de épeszű ember az olajszűrőt is cseréli. Ezen felül átvizsgálást ír elő szinte mindnre, de az úgyis automatikus, ha haszáltat veszel. Mennyit ér, nem lehet megmondani, nem a km-től függ. Számold hozzá a lepapírozást.
Hy all.
Suzuki SV 650S 2007/10 havi 3900 km külföldi papírral mennyit ér ill 6000 km szervíznél csak olajat, olajszűrőt kell cserélni, mert ezt megtudom csinálni, vagy vmi mást is, vigyem el szervízbe, ha igen Hajdú-Biharban hol van egy jó szerviz?
Ha a 4bl motorkódú DT-d van akkor nekem van!Hengertalp 2000 ft.,hemgerfej-töm. 3000 ft.,komplett szett 9000 ft!
Na az nincs :)
Az 5,7-es fogyi,d e mindegy. 130-nál simán jó, ott már az enyém is ennyit eszik.
nekem az 1000-es eszik kb. ennyit
Ma hoztam el az SV-met Pestről ide Pécsre, nemrég értem haza. Sok pozitív érzés mellett egy negatív is van mégpedig a fogyasztás, nem hiszem, h döngettem hazafele a 190km-en keresztül mert szinte végig 120-130al mentem 5-6ezres fordulaton és meglepett, h villog a lámpa erősen ez a 190km után (persze teletankoltam fenn pesten és akkor is villogott ugyan így) ott 11 liter ment bele és ezekszerint az ki is ment a 190km-en ami TÖBB mint 6 literes fogyi. Namost ez sztetek nem sok kint országúton?
A mesék amiket hallottam azért ez a fogyasztás alatt volt az SV-kről
Egészen véletlenül nincs DT 125 R-hez hengerfej és hengertalp tömítésed?
19.000-ért tudok komplett lamellaszettet.
Így egyben sem volt akkor vészes.Bár hogy lamellákat kell cserélni.Hát remélem nem.
Csak a motor 470.000Ft volt.
Nem rossz nem ossz.Bár ha azt vesszük a 07-es volt 200 mindennel.Na mindegy ha szabad és nem vok pofátlan a natúr ára mennyi volt?
Összesen 118.000 Ft minden csekk és minden apróság beszerzésével együtt.
16000 Ft. a lamella!
Izé elég passzos a cucc karban majdnem szűk és hosszú de ez a hordó alkatomnak köszönhető.Na szóval ez ilyen orkános külső anyag belül háló amire vannak a zsebek de egész korrekt protektorral nem szivacs vagy hungarocellszerű hanem mint a gumi.Oldalt van teljes háló ami összetartja és van valami két zippzáras levegőző amit bezártam 2 Km után mert 100 felett vitorla és kormány keveréke.Szerintem a hálós protektoring védelmét tudja mert KB ugyanaz csak van külső borítása.Elég minőséginek néz ki a 20e FT os árához és a márkához képest.Persze a bőrnél nincs jobb az is biztos.Egyenlőre az a gond hogy a bőrök amiket próbáltam vagy nem tudtam a pocakon behúzni vagy ha igen az ujjaimig értek alakítani ezt könnyebb.
Talán szombaton próbálok egy Akito TRX-et hidegebb időre hátha jó a boltos dícsérte.