Me vén fasz autós vagyok.Mondta az oktató matekozz matekozz de mindíg belezavarodom mint anno az érettségin.
És még szivat is mert néha 1-esben 2.-at mutatja majd elindulok és átvált 1.-be.
Én inkább abban bízom nem kell sokat bizgerélnem.Még megstucolom a gumi takarót a tank és az akksidoboz közt meg átvezetem jobbra a GI-prot és momentán nem szerelek többet.Így marad.
A csavarral az a gond hogy ugyan majdnem közönséges M6os rozsdamentes csavar csak van egy gallérja hogy ne tudd megfeszíteni a műanygot.Mikor meghúzod pont annyit enged feszíteni és feltámaszkodik a vázon.Namost ez imbusz és a tank felnyitásához és az ülés levételéhez mindíg le-fel kell szerelni a bizbaszt.Ettől az imbusz része egy idő után kifekszik így célszerű addig cserélni amíg teljesen nem forog benne a kulcs mert akkor a bizbaszt baszhatod.
De lehet én is gyártok ilyen csavart.Rozsdamentes van 50-60 Ft ért csak egy megfelelő méretű hüvelyt kell esztergáltatnom.Fél liter páleszért vagy 100 db ot is kiesztergálnak nekem és európát beterítem olcsó bizbaszrögzítő csavarral.
Azért mert maximalista vagyok!
Nekem hibátlan motor kell!
Azért rendeltem, mert a balfasz imbuszkulcsokkal kicsit "megnyalatták" a csavar fejét, de egy jó szerszámmal nem probléma tekergetni.
Na a csavart azt tudom most jött meg.2db egy ezres.Ezt valami szamuraj kovácsok kalapálták kard acélból és gésák szállították célba gyaloghintón hogy ilyen drága.
Hát elmagyarázod szépen, hogy ülés alá, stb...
Amúgy én ehez az idomhoz rendeltem csavart, na az má nem volt olyan olcsó. De meg van még a két régi teljesen használható állapotban, ha érdekel.
Első sárvédő a motorstylingon 6k-ért láttam vatta újat igaz festeni kell mert műgyantás lessz.Bontottat sem kapsz szerintem újat.Ha ragaszkodsz a gyárihoz akkor passz.Index elég univerzális kereskedőnél és motorboltban simán olcsón pár ezresért vehetsz.Fék felső munkahengert passz egyet itt is találtam a kép és a nissin miatt talán jó de olyan szar életlen hogy nem tuti egyeztetni kéne a pontos tipust. Igaz olcsón adja.
Más:
A hátsó lábfék nekem picit kényelmetlen fel kell emelni a lábam mert mintha lejebb lehetne állítani a pedál vagy ne idegeljem magam rajta szokjam meg?
Ilyesmit találtam mintha ez állítható lenne de ennyit tuti nem adok érte:
- jobb borító 47111-19F00 kb 3500Ft
- bal borító 47211-19F00 kb 3500Ft
- csavar 2db 09139-05054 x2
- patnet 2db 09409-06314-5PK x2
Szívesen.
És még szivat is mert néha 1-esben 2.-at mutatja majd elindulok és átvált 1.-be.
De lehet én is gyártok ilyen csavart.Rozsdamentes van 50-60 Ft ért csak egy megfelelő méretű hüvelyt kell esztergáltatnom.Fél liter páleszért vagy 100 db ot is kiesztergálnak nekem és európát beterítem olcsó bizbaszrögzítő csavarral.
Nekem hibátlan motor kell!
Azért rendeltem, mert a balfasz imbuszkulcsokkal kicsit "megnyalatták" a csavar fejét, de egy jó szerszámmal nem probléma tekergetni.
Nem tudom, hogy néznének rám, ha bedobnám nekik, hogy egy olyan Bizbaszt keresek ami a tank és az ülés alatt van.
Asszem 580 volt darabja.
sok a kérdés?
bizbasz
Oké, ezt így fogom előadni holnap. A tekintetet meg megpróbálom kibírni röhögés nélkül.
Amúgy én ehez az idomhoz rendeltem csavart, na az má nem volt olyan olcsó. De meg van még a két régi teljesen használható állapotban, ha érdekel.
Csak, hogy rá tudjak kérdezni.
link
Más:
A hátsó lábfék nekem picit kényelmetlen fel kell emelni a lábam mert mintha lejebb lehetne állítani a pedál vagy ne idegeljem magam rajta szokjam meg?
Ilyesmit találtam mintha ez állítható lenne de ennyit tuti nem adok érte:
link